Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain opiskelupaikan terveydenhoitajan koulutusohjelmasta

Vierailija
28.11.2012 |

Pääsin opiskelemaan ammattikorkeakouluun hoitotyön koulutusohjelmaan, th:n suuntautumisvaihtoehto. Ala ei ole unelma-ammattini ja tuskin jätän opiskelua siihen, mutta olen silti iloinen, että on opiskelupaikka. Vieläpä alalta, jolta luulisi löytyvän töitä niin opiskelun ohelle kuin valmistumisen jälkeenkin.

Nyt olisikin kiva kuulla faktaa terkkarin työstä sekä opiskelusta. Mitä hyvää, mitä huonoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut, jos mulla ei olis ikää "liikaa" haluaisin uudelleen kouluttautua juuri th:ksi!

Vierailija
2/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvää ihmisten kanssa oleminen ja tekeminen, huonoa tappava rutiini ja juurikin tuo blankettipaljous- estävät luonnollista kontaktia perheisiin.Lääkärit eivät aina ole sitoutuneet neuvolaa tekemään eivätkä siitä mitään tiedä, th:t joutuvat siis ottamaan vastuuta joka ei heille kuulu. Fyysinen menee psykosos. terveyden edelle...

Olen kouluttautunut lisää.Paljon.Onnea ja innostusta opintoihin!

*neuvolath:na 15 vuotta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! En tiedä, mikä on tapauksessasi "liikaa ikää", mutta yleensä uudelleenkouluttautuminen kannattaa aina! :)

Vierailija
4/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta liiallisesta vastuusta olen kuullutkin, ei siis ilmeisesti ole vain huhupuhetta...

Missä olet kouluttautunut lisää, minkälaisia opintoja?

-ap