Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä ottaisi kissaa lemmikiksi

Vierailija
27.11.2012 |

Olen vannoutunut koiraihminen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä ja erityisesti olen koira- ja kissaihminen. Molempia minulla myös on ollut ja tulee olemaan. Jos vannoutuneesti fanittaa esim. koiraa, muttei kuitenkaan välitä muista eläimistä, ei mielestäni ole kyllin eläinrakas pitämään edes sitä koiraa. Jonkinlainen (yleis)eläinrakkaus ja kiinnostus eläinten hyvinvointiin täytyy mielestäni ihmisestä löytyä, että uskoisin koirani hänen hoitoonsa.

Kissaihminen varsinaisesti olen, mutta koiriakin on ollut. Voisin ottaa myös erikoisemman lemmikin kuten käärmeen (tosin kun muilla lapsilla oli pupuja ja marsuja, minulla (ja veljellä) oli kilppareita (punakorva-) ja tuliliskoja :D).

Rotan voisin ottaa muuten (kiehtovia ja fiksuja), mutta kisu luulisi välipalaksi...

Hämpyt+skorpparit... Jälkimmäiset liian karmivia, tarantella olisi mahdollinen.

Lintua joskus halusin, mutta kissoja on ollut kun olin 5v, joten olisivat silloiset kisut halunneet välipalaa, joten ei niitäkään tullut hankittua.

Vierailija
2/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kissa tarvitsisi paljon proteiinipitoisempaa ruokaa, koira on sekasyöjä. Kissoille tulee usein iän myötä munuaisvaivoja yms huonolla ruualla, ja ne tarvitsevat eläinlääkäriä. Vuosittain pitäisi poistaa hammaskivi ja rokottaa.

Suurimmalle osalle ihmisistä kissat vain ovat ilmaisia ja helposti poistettavia "mukalemmikkejä", eikä niihin sitouduta kuten koiriin.

Meillä on kissoja ja koira. Molemmissa omat ilonsa. Hoidan molemmat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaa ihanampaa eläintä ei ole eikä tule!

Vierailija
4/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira kallis.

Vierailija
5/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on kyllä kallis. Täytyy ansaita ensin.

Vierailija
6/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, ettei meidän perheessä ole ketään, joka jaksaisi ulkoiluttaa ja hoitaa koiraa sen tarvitsemalla energisyydellä. Näin sitten otettiin meille sopivammat kissat. Ja niin ne ovat vieneet minun sydämeni. Ihania ovat! Tosiasiassa n. 2 viikkoa inhosin ja mietin palautanko, mutta nyt en antaisi mistään hinnasta pois!

Terv. toinen vannoutunut koiraihminen, kissoista tykkäämisestä huolimatta edelleen

Olen vannoutunut koiraihminen.

Vierailija
7/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuitenkin ottaa koiran lemmikiksi.

Vierailija
8/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molempia. Ja on väärä kuvitelma kuvitella, että kissa on halpa. Sen vuoksi ei saa kissaa ottaa, jos kuluja joutuu pohtimaan. Se ei ole halpa (ruuat ja hiekat kaupasta, tarvikkeita, rokotuksia säännöllisesti, matolääkkeitä säännöllisesti jne).

Vierailija
9/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kissaa, enkä pystyisi kuvittelemaan itselleni koiraa. Tykkään kyllä koirista, mutta en jostain syystä voisi ottaa koiraa lemmikiksi. Kissat ovat luonnoltaan enemmän sellaisia, joiden kanssa haluan ja tykkään olla koko ajan. Välillä saapi helliä ja paijata, mutta kissat pärjäävät myös jonkun aikaa vähemmällä huomiolla. Eikä niitä aamukusetuksia..:) Olen kai itsekin vähän kuin kissa: mukavuudenhaluinen.

Vierailija
10/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä ja erityisesti olen koira- ja kissaihminen. Molempia minulla myös on ollut ja tulee olemaan. Jos vannoutuneesti fanittaa esim. koiraa, muttei kuitenkaan välitä muista eläimistä, ei mielestäni ole kyllin eläinrakas pitämään edes sitä koiraa. Jonkinlainen (yleis)eläinrakkaus ja kiinnostus eläinten hyvinvointiin täytyy mielestäni ihmisestä löytyä, että uskoisin koirani hänen hoitoonsa.

Vierailija
11/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit tökkii, muuten tykkkään kaikista.

En ole eläinrasisti.

Vierailija
12/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei voi sietää kissoja koska niitä ei voi pomottaa ja kontrolloida niin kuin koiria, ne ei palvo ihmistä niin kuin koira. Mä pidän molemmista tosi paljon, mutta jos on pakko valita niin jokin kissoissa vaan vetoaa muhun. Tykkään kuitenkin erityisesti sellaisista "koiramaisista" kissoista eli sosiaalisista sylikissoista.

Vierailija
13/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kaupungissa ja pidän pelkän sisäkissan pitoa eläinrääkkäyksenä. Koiria sentään voi ulkoiluttaa vapaana täälläkin, vaikka se laitonta onkin. Ne kun pysyttelevät lähettyvillä lenkeillä eivätkä haahua pitkiä aikoja yksin jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi