Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tekee ryhmäliikuntatunnilla ihan väärin, sanooko ohjaajanne siitä?

Vierailija
20.01.2013 |

Meillä kahvakuulassa ohjaaja tasan tarkkaan kyllä näkee jos joku tekee väärin ja saattaa painottaa monta kertaa, että ei näin vaan näin ja silti ne samat mummot tekee ihan väärin. Ohjaaja ei kuitenkaan henkilökohtaisesti sano kenellekään mitään.

Haluaisitko sinä että sinulle sanotaan, jos teet väärin, minä haluaisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja käy sanomassa ja neuvomassa. Ja toivon, että itsellenikin sanotaan jos teen väärin. Ei siitä liikunnasta mitään hyötyä ole jos tekee liikkeet väärin.

Vierailija
2/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän voi todellakin rikkoa itsensä pahastikin. Varsinkin jossain kahvakuulassa!

Kyllä meidän kahvakuulatunnilla korjataan ihan kädestäpitäen. Ja tahtoisin todellakin, että oma väärä tekemiseni korjattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä menisi toisten liikuntatunti pilalle. Jos nyt kukaan ei suorastaan itseään riko, niin minusta antaa olla vaan.

Vierailija
4/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä menisi toisten liikuntatunti pilalle. Jos nyt kukaan ei suorastaan itseään riko, niin minusta antaa olla vaan.

Muut jatkaa omaa sarjaansa ja ohjaaja näyttää yhdelle kädestä pitäen.

Vierailija
5/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja sanoo kyllä korjauksia ja neuvoo tekniikkaa, en välttämättä kuitenkaan aina tajua, että ohjaaja tarkoittaa juuri minua jos ohjaaja ei tule korjaamaan.

Ap voisi antaa salille palautetta. Käyn itse sellaisilla tunneilla, joilla ihmiset tekee hyvällä tekniikalla yleisesti ottaen. Kuitenkin mustakin on kurja nähdä, jos joku tekee tosi huonolla, siis vaarallisen huonolla.

Vierailija
6/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut karjuu vaan omalta paikaltaa ja lähes haukkuu kaikki salissaolijat, vaikka vain pari tekee väärin. Väärintekijät ei taas välttämättä tajua, että juuri he tekevät vääriin. Osa taas neuvoo ja kääntää kropan oikeaan asentoon. Itse pidän enemmän jälimmäissitä. Mielestäni on edesvastuutonta, ettei ohjaaja korjaa. Heille maksetaan palkkaa juurikin ohjeuksesta, eikä se itseäni häiritse jos ohjaaja välillä oikoo muiden tekemisiä. Eihän sitä kehity jos ei tee oikein.

Vierailija
7/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tuo takarivin nainen jolla musta ponnari ja musta t-paita sekä hänen vieressään oleva vaaleaponnarinen nainen tekevän selkä köyryssä (maastavetoa). Samoin eturivissä nainen, jolla on sininen toppi. Huonolta näyttää:(

Jos siis vertaa noita kahta ekaa naista heidän vieressään olevaan kolmanteen naiseen, niin tekniikka on ihan eri.

Vierailija
8/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitetyt takarivin naiset ovat aika hyvä esimerkki huonosta tekniikasta koska tekevät aika monet liikkeet päin pyllyä.:(

Olen kuullut, että näin voi jatkaa kauankin ja sitten jossain vaiheessa mennään fyssarille ihmettelemään, kun sattuu sinne ja tänne.

Vierailija
9/9 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein 3 naista jotka tekee aivan hullusti se selkäbiisi, maastaveto ja kyykyt. Mielestäni ohjaajan pitäisi mennä henk.kohtaisesti neuvomaan eikä vaan kertoa ääneen, nämä ilmiselvästi eivät tajua että tarkoittaa niitä. Noloa.