Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin mä rupeen laihtumaan?

Vierailija
27.11.2012 |

Käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla,hyötykävelyä tulee arkiaamuisin ja iltapäivisin puoli tuntia,syön kohtuullisesti.Ok,herkkuja tulee vedettyä..nekö sitten vaikuttaa? Tammikuussa painoin 84kg,nyt paino 92kg :P

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on sitten ne herkut... Jätä ne niin vähiin kun pystyt , ja syö tilalle proteiinipitoista ruokaa, että nälkä pysyy pois. Onnea matkaan ! Sä pystyt siihen !

Vierailija
2/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt joko liian isoja annoksia tai sitten liian kaloripitoista ruokaa.

So simple.

Aloita myös jokin aerobinen liikunta. esim. spinning auttaa kuluttamaan kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt joko liian isoja annoksia tai sitten liian kaloripitoista ruokaa.

So simple.

Aloita myös jokin aerobinen liikunta. esim. spinning auttaa kuluttamaan kaloreita.

Vierailija
4/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin huhtikuussa aktiivisesti taas pitkän tauon jälkeen liikunnan, 3-5 kertaa viikossa kuntosalia, jumppaa ja spinningiä. Sen lisäksi, että kunto kohoaa, tavoitteena oli laihtua kymmenkunta kiloa. Elokuun loppuun mennessä paino ei ollut tippunut yhtään. Nyt olen syyskuun alusta lähtien ollut myös herkkulakossa, samoin olen myös vähentänyt leivän syöntiä. Painoa on tippunut 6kg. Eli omasta kokemuksesta, liikunta yksin ei auttanut, kun mätin herkkuja saman verran kuin ennenkin. (Toisaalta, paino ei myöskään enää noussut tuolla liikkumisella.)

Vierailija
5/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on tietty tärkein. Mutta tsemppiä, jos haluat, pystyt siihen!

Vierailija
6/9 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaisi ensin panostaa siihen ja saada kalorit kohtuullisiksi, sitten jos haluaa niin liikuntaa.

Mutta jos ei syömisiään tarkkaile, hyvinkin helposti käy niin että syö lisääntyneen ruokahalun myötä vähintään sen verran mitä liikunta kuluttaa, eikä laihdu tai jopa lihoo.

Kiloklubia suosittelen ruokavalion seurantaan ,sinne on helppo syöttää ateriansa ja ohjelma laskee kalorit.

Vierailija
7/9 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä herkkujen syömiseen olen taas lipsunut(pullat,karkit,välillä keksit,kesällä jäätelö)

Vierailija
8/9 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta saat muita hyviä juttuja elämääsi, mutta laihtuaksesi sun on feidattava kaikki mässy veke. _KAIKKI_

Vierailija
9/9 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta saat muita hyviä juttuja elämääsi, mutta laihtuaksesi sun on feidattava kaikki mässy veke. _KAIKKI_

Eipäs tarvitse. Kohtuullisesti voi ihan hyvin silloin tällöin herkutella, eikä se vaikuta, jos muuten on ruokavalio kunnossa.