En voisi kuvitellakaan meneväni suomalaisen miehen kanssa sänkyyn
Pelkkä ajatuskin siitä, että joku sanoo mulle aktin aikana suomeksi esim. "tulitko?" tai "hyvä pillu" oksettaa. Tulee todella kuvottava olo, kun ajattelen suomalaisen kanssa panemista.
Olen harrastanut seksiä vain keskieurooppalaisten kanssa.
Kommentit (16)
kyllähön nuo seksipuheet alkavat heti kuulostaa paljon elokuvamaisemmille, jos ne huohottaa jollakin vieraalla kielellä. Et varmaan voisi laittaa kotiisi esille sisustustavaroita, joissa lukee suomeksi jotain. Onhan se paljon hienompaa sanoa home kuin koti.
En puhunut yleisesti suomen kielestä. Vaan siitä, että suomalaiset miehet tosiaan laukoo noita latteuksia seksin aikana kuten "tuutko jo?". Satun tietämään, koska olen kuullut vahingossa seinän läpi.
Tykkään suomen kielestä. Jos en tykkäisi, tuskin viihtyisin tälläkään palstalla. Ja sitä paitsi asun myös mielelläni Suomessa. Suomen kielen kuuleminen sängyssä saa minut vain jotenkin inhon partaalle, enkä osaa selitää mikä siinä on. ap
ja voithan kertoa, että haluat, että seksin aikana puhutaan englantia, italiaa tai ranskaa.
Pelkkä ajatuskin siitä, että joku sanoo mulle aktin aikana suomeksi esim. "tulitko?" tai "hyvä pillu" oksettaa. Tulee todella kuvottava olo, kun ajattelen suomalaisen kanssa panemista.
Olen harrastanut seksiä vain keskieurooppalaisten kanssa.
Ach ja, ich komme, ich komme!!
Eli molemminpuolinen tunne luulisin, jos aloituksestasi voi jotain johtopäätöksiä tehdä. Euroopassahan ne tietää, että persjalkainen suominorsu on huora ja siltä saa aina, muutakin kuin visvan siis.
Eli molemminpuolinen tunne luulisin, jos aloituksestasi voi jotain johtopäätöksiä tehdä. Euroopassahan ne tietää, että persjalkainen suominorsu on huora ja siltä saa aina, muutakin kuin visvan siis.
Aina tulee jollekin niin paha mieli, että pitää alkaa haukkumaan, voi, voi. Sinä läskimahainen kaljankittaaja voit mennä ihan itseesi ja miettiä, miksi naisesi on kuin puupölkky rynkyttäessäsi menemään ja lopuksi pitää vielä vaivautua kysymään "tulitko?"
Mutta ei se mitään, jos sinä etsit tai löydät miehiä tuosta kategoriasta. Prisman kassajonosta varmaan niitä löytää?
Ta mig backifån jne ja sitten mies on jostain Kosovosta tai Albaniasta ja vastaa ewr ewr dfs dfgfbdcxzxz (Suom. Vitun huora, pidä pääsi kiinni saatanan lehmä) ja sä naurat kuinka romanttista. Tämä on oikeasti ehkä tyhmin aloitus täällä ikinä.
Ta mig backifån jne ja sitten mies on jostain Kosovosta tai Albaniasta ja vastaa ewr ewr dfs dfgfbdcxzxz (Suom. Vitun huora, pidä pääsi kiinni saatanan lehmä) ja sä naurat kuinka romanttista. Tämä on oikeasti ehkä tyhmin aloitus täällä ikinä.
^ Toi oli NIIN huippu muahahahhaaa
Enpä olis osannu ite paremmin ajautksiani ilmasta.
Onko ap:llä pahakin vinouma päässään?? Ilmeisesti on! Yksikään mies ei koskaan oo puhunut mun pillusta tolla nimellä tai kyysyny "tuukko jo" tai sanonu ite "mä tuun".
Ehkä se johtuukin vaan siitä ettei mulla ole olut kun alle 15 SUOMALAISTA seksikumppania elämäni aikana. Eikä yhtään ulkolaista, EIKÄ KOSKAAN TULEKAAN!!
Mut onhan se hyvä toisaalta että ap:n kaltasia idareita löytyy, jos vaikka noi kulttuurin rikastuttajat jättäis normaali ihmisiä rauhaan.
ap sen voi tietää mitä suomipoika sanoo kun vain itseään vierasmaalaisilla panettaa
ap sen voi tietää mitä suomipoika sanoo kun vain itseään vierasmaalaisilla panettaa
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=obwtpfOQwPY&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=obwtpfOQwPY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=obwtpfOQwPY&feature=related</a>
:DDD Tikahdun nauruun... toivottavasti ei väki käytävällä ihmettel hulluksi :DD
sen takia kun vaaleaihoinen mies ei sytytä, joten enpä ole väkisin kokeillutkaan.
Jos et ole edes kokeillut suomalaista?!
Oma mieheni ei onneksi juttele tuollaisia aktin aikana, eikä kyllä muistaakseni itse asiassa kukaan kenen kanssa olen sänkyhommia harrastanut.
Olen parin ulkomaalaissyntyisenkin kanssa ollut, eivätkä olleet sen ihmeellisempiä kuin suomalaisetkaan. Heidän kanssa seurusteltuani totesin että haluan suomalaisen miehen, haluan puhua äidinkieltäni ja asua Suomessa, enkä halua ylimääräisiä kulttuuriristiriitoja....
en menisi ikinä suomalaisen miehen kanssa sänkyyn, hyi helvetti!
Niin, olen itsekin mies....
kyllähön nuo seksipuheet alkavat heti kuulostaa paljon elokuvamaisemmille, jos ne huohottaa jollakin vieraalla kielellä. Et varmaan voisi laittaa kotiisi esille sisustustavaroita, joissa lukee suomeksi jotain. Onhan se paljon hienompaa sanoa home kuin koti.