Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää myydä jonkin verran käytetty hajuvesi?

Vierailija
27.11.2012 |

Mulla on jonkin verran käyteety Diorin Madamoiselle hajuvesi turhan panttina.

Kannattaako edes yrittää myydä? Vai laittaako suoraan roskiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ystävälle. Tai laita kirpparin ilmaishyllyyn otettavaksi. Niin mä teen kosmetiikalle, joka ei sopinutkaan minulle.

Vierailija
2/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei huutonetissäkin?

Vierailija
4/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee käytetyt avatut hajuvedet hyvin kaupaksi hinnalla 2-10 €.

Vierailija
5/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä ainakin saanut myytyä. Tosin riippuu siitä, kuinka vanhaa se hajuvesi on ja kuinka paljon sitä on jäljellä...

Myin vuoden vanhan 100 ml:n Escadan Taj Sunsetin ja sain siitä pari kymppiä. Sitä oli käytetty yhteensä varmaan viisi kertaa.

Muitakin hajuvesiä olen myynyt, joistakin olen pyytänyt vain 4 euroa, joistakin jopa 30 euroa, ihan tosiaan riippuen siitä määrästä ja iästä ja alkup. hinnasta. Mutta kaikki ovat käyneet kaupaksi.

Vierailija
6/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pöydästä hetkessä.

Vierailija
7/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus täältä vinkin että noi menee itsepalvelukirppiksellä ja totisesti, hajuvedet on kadonneet aina ekana eikä tarvii edes ihan eurolla myydä - ei nyt tietenkään mitään kauheaa hintaakaan. Lisäksi mulla on mennyt hyvin kaupaksi esim. Tigin muotoilutuotteet, vaikka on vähän käytettykin. Kunhan ovat sellaisessa pakkauksessa ettei sitä pääse lähmimään - siis joku sormin levitettävä vaha ei varmasti mene (tai en ainakaan itse ostaisi) sen sijaan suihkemuodossa olevat tuotteet on menneet kanssa ihan heti.

Vierailija
8/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse ostaisi, mutta ekana on mennyt munkin pöydästä lahjaksi saadut itselleni epämieluisat tuoksut. Olen myynyt n. 10e kpl, muutaman kerran suihkutettuja hajuvesiä. Olisi varmasti mennyt kalliimmallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi