Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon saa toimeentulotukea yh + 3 lasta?
Kommentit (3)
et taloa,et mökkiä,et metsää,ei osakkeita,eikä säästötiliä,lapsilla ei saa olla tilejä(tai niillä ei saa olla rahaa). Kyllä noilla rahoilla elää,jos osaa suunnitella menonsa. Pitää sästää kirjaimellisesti sukan varteen jos johonkin halua säästää.. Vittumaista elää tukien varassa. Koko elämästä melkein pitää tehdä selvitys...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lasten säästötilejä (niillä on tonneja rahaa) ei ole koskaan kysytty.
Alue: Aihe vapaa
507€ +noin 250€ per lapsi on jäätävä kun asumismenot on laskettu.Eli noin 1260€ puhtaana käteen.
Tuloiksi katsotaan lapsilisät,elatusmaksut,palkka,eläke,asumistuki eli kaikki.