Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa kirpparille myymään, miten pidän trokarit loitolla ?

Vierailija
26.11.2012 |

Valtterin kirppis Helsingissä siis kyseessä, eli trokareitahan löytyy ja PALJON. Olin viimeksi myymässä muutama vuosi sitten kun kirppistoiminta oli itselleni vähän tuntemattomampaa. Silloin tyhmyyksissäni menin heti aamusta myymään jollekin venäläiselle halvan ison kassin vaatteita, ja nyt haluisin välttää tän mokan.

Miten te ootte homman hoitaneet?

Voiko sanoa ihan suoraan että en myy näitä jälleenmyyntiin? Tai trokareiden kysyessä hintaa pyydän euron paidasta vitosen?

Ja jos joku on tuolla myynyt ni miten on varastelun laita, lähteekö tavaraa "kävelemään" jos ei ole tarkkana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet menossa myymään ja sen kun myyt. Pidät vaan sen meinaamasi hinnan.

Vierailija
2/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit vaan, että pääset lumpuistasi eroon ja saat muutaman pennosen. Mitä sua se kiinnostaa, mitä niille sen jälkeen tapahtuu? Hei, naivius pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helvetin väliä sillä on, mihin ne kuteet päätyy, jos pääset niistä itse eroon ja saat pyytämäsi rahan?

Vierailija
4/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle kaikki venäläiset trokareita vai miten sä jostain Valtterista voit kaikki jälleenmyyjät tunnistaa?

Kysyit nostatko hintaa niille,kenelle?

Vierailija
5/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

torikirppiksellä, jossa ollaan siis itse myymässä koko päivä. Itse kyllä tunnistin ainakin pari trokaria.Tulivat heti pöydän ääreen katselemaan, kun vasta laittelin tavaroita esille. sanoin heille hinnan jonka alunperin olin ajatellut. eivät ostaneet mitään. kun sitten tuli oikeasti perheitä lasten kanssa, annoin välillä tosi halvallakin. jos olivat trokareita niin ainakin olivat nähneet vaivaa, kun lapsetkin oli raahattu mukaan. melkein kaikki tavarat sain kaupaksi.

Vierailija
6/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä haluamasi hinta ja ole tyytyväinen, jos kauppa käy. Yksi kaverini on trokari: hän kiertelee lasten kanssa kirppiksiä lähes päivittäin ja kun löytää jotain hyvää halvalla, myy sen sitten kalliimmalla facebook-kirppiksellä. Niin hän pystyy olemaan vielä muutaman kuukauden kotona vuoden ikäistä hoitamassa, ennen kuin on pakko rahojen loppuessa palata töihin. En ymmärrä, miten sinulle tulisi jotenkin paha mieli, jos hänelle myisit - rahat menee todellakin tarpeeseen. Ei trokaamalla sentään rikastumaan pääse.

Vierailija
7/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle kaikki venäläiset trokareita vai miten sä jostain Valtterista voit kaikki jälleenmyyjät tunnistaa?

Kysyit nostatko hintaa niille,kenelle?

kyllä ne oppii parissa vuodessa tunnistamaan ;) kaikki ei ole toki venäläisiä, mutta melko suuri osa. Ja tottakai siitä perässä raahattavasta matkalaukusta / kassista saa viimeistään vihiä.

Ja pointtina lähinnä se että haluaisin vaatteiden menevän todella niitä tarvitseville. Voin myydä halvalla, mutta en jälleenmyyjille. Kuulostaa ehkä naiviilta, mutta kuulostakoot.

- ap

Vierailija
8/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tunnistat trokarin, nosta hinta niin korkeaksi, jotta ei tunnu siltä, että sinua ryövättäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi