Kertokaa mulle Huutiksen hintavarauksesta.
Kommentit (8)
yhtä laukkua ja siinä on hintavaraus... Miksi ei vaan voi laittaa lähtöhintaa niin korkeaksi, että saa siitä ainakin sen haluamansa hinnan?
Ap
yhtä laukkua ja siinä on hintavaraus... Miksi ei vaan voi laittaa lähtöhintaa niin korkeaksi, että saa siitä ainakin sen haluamansa hinnan?
Ap
mutta voi myydä myös jos varaus ei ylity. Silloin toki ostaja päättää ostaako tuotteen - pakkohan ei ole.
Ap
Nyt voi toivoa saavansa sen varaushinnan mutta voi myydä myös jos varaus ei ylity. Silloin toki ostaja päättää ostaako tuotteen - pakkohan ei ole.
että myyjä haluaiskin myydä sen mulle joka tapauksessa... Löysin sellaisen laukun, jota oon kirppiksiltä etsiskellyt, eikä hintakaan olis paha!
Ap
Ap
Nyt voi toivoa saavansa sen varaushinnan mutta voi myydä myös jos varaus ei ylity. Silloin toki ostaja päättää ostaako tuotteen - pakkohan ei ole.
että myyjä haluaiskin myydä sen mulle joka tapauksessa... Löysin sellaisen laukun, jota oon kirppiksiltä etsiskellyt, eikä hintakaan olis paha!
Ap
olisit vielä kymppejä alle sen mitä myyjä siitä haluaa...
Ap
Ap
No ethän sä tiedä vaikka olisit vielä kymppejä alle sen mitä myyjä siitä haluaa...
kuten tuossa yritin ilmaista...
Ap
eivät saa kohteen sulkeutuessa toistensa yhteystietoja. Jos myyjä on ostanut maksullisen palvelun tai on tehomyyjä, hän pystyy lähettämään sinulle yksityisviestin ja tarjoamaan laukkua huutamaasi hintaan (tosin se ei ole sallittua huutiksen sääntöjen mukaan). Mutta jos sinulla ei ole ostettuna huutiksen maksullista palvelua, et pysty vastaamaan myyjän viestiin. Paitsi jos hän älyää laittaa yksityisviestiin mukaan sähköpostiosoitteensa.
miten joku viitsii käyttää hintavarausta.
En todellakaan usko että joku innostuis enemmän ostelee sen takia kun lähtöhinta on alhainen.
2 todella typerää tapaa
lähtöhinta 99 euroa, minimikorotus 1 euro, osta heti 100 euroa. Laita suoraan osta heti eikä tollasta tyhmää vedätystä.
Lähtöhinta euro, osta heti 100 e. Siis kummassakaan ei hv ole ylittynyt.
Periaatteesta en osta ikinä jos on hv kohteessa.
paljonko se on. Paitsis itten kun se ylittyy niin tulee teksti: hintavaraus ylitetty. Miksi? Siihen en osaa vastata kun en itse käytä koskaan.