Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt mielenkiintoni työntekoa kohtaan kamalan työpaikan ja esimiehen takia

Vierailija
26.11.2012 |

Kyseiseen työpaikkaan mennessäni oli motivaationi ja työhaluni korkealla, mutta pari vuotta tuossa paikassa on vienyt työhaluni melkeinpä täysin. Kysymys kuuluukin, että voiko työmotivaatio vielä palata? Esim. paremman seuraavan työpaikan myötä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt samankaltaisesti, tosin tyäkaverit oli ihan ok, mutta esimies ja hänen suhtautumisensa sairauteeni oli jotain mikä tuhosi jotakin mun työhön suhtautumisessa ihan totaalisesti. Nyt en enää ole tuossa paikassa, mutta vieläkin jotenkin käsittelen tuon ajan seurauksia. Toivon, että aika ja seuraava toivottavasti parempi työkokemus osaltaan "parantaisi" mun suhdettani työhön ja uskoani inhimillisyyteen.

Vierailija
2/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitamaton ja tökerö esimies vie kertakaikkiaan mehut ihmisestä. Häntä kun joutuu joka päivä katselemaan. Olen muuttunut kyyniseksi ja ärtyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään moitti asioista, jotka osoittautuivatkin sitten aivan oikeiksi.

Pari viikkoa sitten huusi alaisilleen, ettette saa lomaa tiettyyn ajankohtaan. Kuitenkin lomat sitten tulivat siihen toivottuun aikaan.

Todellakin outo kääntelijä. Saa ensin ihmiset surullisiksi tai vihaisiksi ja sitten lepytteleekin ja odottaa kiitosta, kun toimii toiveitten mukaan.

Haen työpaikkaa muualta.

Vierailija
4/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään moitti asioista, jotka osoittautuivatkin sitten aivan oikeiksi.

Pari viikkoa sitten huusi alaisilleen, ettette saa lomaa tiettyyn ajankohtaan. Kuitenkin lomat sitten tulivat siihen toivottuun aikaan.

Todellakin outo kääntelijä. Saa ensin ihmiset surullisiksi tai vihaisiksi ja sitten lepytteleekin ja odottaa kiitosta, kun toimii toiveitten mukaan.

Haen työpaikkaa muualta.

ja selkään puukottaja. Ei helkkari, nyt alettava pohtia jotain muuta työtä. Tosin uudessakin paikassa esimies voi olla täysin psyko.

Vierailija
5/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uutta työpaikkaa mahdollisimman pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän