PIKKUJOULUT!
Tervetuloa av-pikkujouluihin. Sana on vapaa! Alotetaan muutama minuutti etuajassa!
Heti päästään näkäjään alkuun, sillä PUKKI itse jo kolkuttelee!!!
Pukki:
" HOUHOUHOU, onko ollut kilttejä mammoja??? Tulkaas tänne Pukin polvelle istumaan...ohhohoh, onpas siinä mistä ottaa kiinni, tule syliin vaan. "
Nyt voitte paljastaa mitä paketistanne löytyy? Mulla oli tää:
Aivan todella käytännöllien ja niin hienostunut
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24119467
T emäntä (26-vuotias jessicapetteriinan ja nicojasminetten äiti, 13o kiloa ja 150 senttoä ihanaa ehtaa avmammaa)
*tyrkkää jokaisen kouraan glögilasillisen (terästettyä tietty)*
Mulla on muuten ihanat vaatteet, lämpögalsarit ja fleatsiipaita. Ja tonttulakki päässä!! Ihanaa vaalenapunaista huulikiillettä myös, ostin tarjoustalosta!!!
Kommentit (183)
oisko noi naapuripöydän lehmät?? Ja nyt ukko on hakemassa mua kotiin!
*itkee sydämensä pohjalta*
tintti
Nyt et anna periksi. Ne oli noi naapuripöydän akat, jotka soitti sun miehelle. Mutta mä voin kyl soittaa sun ukolle, jasanoo, että sä olet meillä lapsenvahtina kun mä lähdin synnyttää
Aikansa ylpeästi katseltuaan seinän läpi tullut miesjoukko alkoi sutinoida kaikkien naispuolisten kanssa. :O
Se onkin ihkaoikea pukki mulla kainalossa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=pukki
Käykö teitä kateeks ku mä sain pukin tänä vuonna??
T:H&M
Saatettuaan kaikki naispuoliset tiineiksi miesjoukko, jälleen kuin yhtenä miehenä, pisteli poskeensa kaikki tarjottavat ja joi glögit, jonka jälkeen sulkeutuivat vaatekomeroon (kaikki 20 yhtäaikaa).
Pääs häviämään vaikka oli remmitkin niissä korkkareissa.. hitsshi..
Jinxi
Jos se olis siinä samalla lentäny sinne niiden pöydän alle??
Tintti
Onks se tää? *kaivaa laukusta punasen piikkarin*
Löyty miesten vessasta. Mitä sä siellä oot tehny??
T. H&M
*hengästyttää niin ettei henkeä saa*
Tulkaa kaikki tohon toiseen, siel ei niin paljon tungosta a en voi sietää noita lehmiä!
Tintti
ssshhekasin. Itkuhälytinkin huutaa, sori beibet,mut moottoritie on kuuma, pakko kävästä kotona. Tuun kohta takas....
-TT- ( TippuriTiitiäinen, ent KlamydiaKlaudia, o.s. ViolaVisvasyylä )
kiitti vaan siittä klamydiasta!
Mut hei, tulinkohan mä nyt raskaaksi tolle neekerille?
Mä nimittäin tanssin sen kanssa ilman suojausta.
Miten selitän tän miehelleni? Mitä' jos keksittäis joku juoni, eli vaikka et sillä on olut savolaissukujuurissa hiukkasen mustaa verta? Plliiiis auttakaa.
TINTTI, mä soitin sun ukolle ja olin että puuh puuh ponnistuttaa. Sanoin että tuut vasta huomenna himaan!
hep, minun! Tulen hulluksi kohta kun vauva ei nuku ikinä niin ei nuku!
Kato vaikka tonne, tykkäätkö tummista vai vaaleista?
Ja heeeei ...täältä löyty erilaisia ja värisiä teko peeniksiä nurkkapöydältä!!
Kukahan tuonu...?
Mehän voitais harjotella yhdessä suihin otto -jutskia, et miten saa miehet pikkusormen ympärille! Kuis sä livot omaas, ...ai sori se tekiki ne oharit!
No kippis sille!
(Kaataa juomaa laseihin ja vähän ohikin)
Kotimamma