Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typaikka tunnin junamatkan päässä..ottaisitteko paikan vastaan?

Vierailija
26.11.2012 |

Kyseessä osa-aikatyö, junavuorot ihan ok.

Vaikeuksia tuottaisi toisessa päässä asemalta työpaikalle kulkeminen, ei mitään hajua linja-autovuoroista tms..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa menee aikaa työmatkoihin minun makuuni.

Vierailija
2/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tunteja kuitenkin on riittävästi, ettei yli puolet palkasta mene matkakuluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä osa-aikatyö, junavuorot ihan ok. Vaikeuksia tuottaisi toisessa päässä asemalta työpaikalle kulkeminen, ei mitään hajua linja-autovuoroista tms..

Vierailija
4/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perhellinen, en ottaisi koska lasten päivähoitoajat venyisivät todella pitkiksi. Jos olet yksineläjä, ottaisin paikan jos vaihtoehtona olisi työttömyys. Ota selvää miten työpaikalle kuljetaan, jos matka junaltakin kestää jotain puoli tuntia, kulkeminen on kyllä liian hankalaa.

Vierailija
5/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaisia (2.lk ja 4.lk). Pärjäävät jo jonkin verran itsekseen.

Työ on sellainen, ettei sitä voi tehdä junassa tai etänä.

En osaa sanoa, kuluisiko palkka työmatkoihin; suuren osan se ainakin haukkaisi..Mutta janoan työkokemusta:)

Olen yrittänyt selvittää paikkakunnan lähiliikennettä (bussit), mutta en löydä tietoa mistään. Jatkan selvittelyjä.

Tällaista lisäinfoa:)

Ap :)

Vierailija
6/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella. Työpaikkani on 5 km:n päässä ja viikonloppuisin mulla menee bussilla reilu 2h.

Arkisin menee reilu tunti.

Nämä kahdella bussilla. Jos olis auto käytössä, menis alle vartti.

Että NARINARI.

Vierailija
7/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta janoan työkokemusta:)

Ja jos työ on osa-aikaista, ilmeisesti lapsillekin jäisi aikaa, vaikka työmatka kestäisikin tunnin.

Vierailija
8/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokemus on hyväksi ja lisäksi töihin on helpompi päästä, kun on jo töissäeli vaikka nyt olisikin pitkä työmatka, niin voi hakea koko ajan toista työtä lähempää.

Vierailija
9/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussilla 1-1,5 h suuntaansa.

Aika raskastahan se on. Onneksi mies kulkee päiväkodin kautta aamuin illoin, niin ei minun tarvitse siitä huolta kantaa.

Vierailija
10/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella. Työpaikkani on 5 km:n päässä ja viikonloppuisin mulla menee bussilla reilu 2h.

Että NARINARI.

5 km ja menee yli tunti - siis suuntaansa? Oletko ihan varma, ettet kävelisi nopeammin?

Oscar.

Vierailija
11/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pääseekö toisessa päässä jotenkin sinne työpaikalle. Asiaa voi kysyä vaikka sieltä työpaikalta, jos ei muuten selviä.

Asia riippuisi myös siitä, olisiko vaihtoehto olla työtön vai olisiko nyt jo joku paikka, jossa voi jatkaa, jos ei vaihda.

Miten kiinnostava työ olisi - one in a life time tilaisuus vai ei urakehitykselle nyt niiin merkittävä juttu?

Mitkä ovat mahdollisuudet saada lähempää vastaavaa työtä tai ylipäänsä työllistyä?

Olisiko se osa-aikaista sinun pyynnöstä vai haetko kuitenkin kokopäivä työtä?

Näitä kaikkia juttuja pohtisin.

Vierailija
12/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että NARINARI.

entisenä tamperelaisena koukkasin päiväkodin kautta töihin kolmella bussilla ja palatessa saman verran matkalla kotiin...2-3 h päivässä meni aikaa. (yh:lla ei tuolloin varaa omaan autoon) Töihin olis kävellen ollut joku pari kilsaa suorinta reittiä. Mutta kun niitä päiväkotipaikkoja ei joka oksalla ole - varsinkaan kun niitä jaellaan perheisiin joissa vanhempi/vanhemmat ovat kotona. (grrrr....)

Ap, ottaisin. Tunti junassa kuulokkeet korvilla ja hyvä kirja sekä kahvikuppi kädessä.........vapaa-aikaa!

Linja-autovuorot löydät kyllä jostain. Kysy vaikka täältä, joku paikkakuntalainen osaa neuvoa.

Tunti työmatkaan on varmaan ihan normi jossain pääkaupunkiseudulla ja siellä käy paljon ihmisiä kauempaakin esim. juuri junalla plus matkat kaupungissa päälle.

Vierailija
13/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että NARINARI.

ja jopa jalan. Eli jos et ole liikuntarajoitteinen, kannattaa harkita pyörää tai kävelemistä.

Vierailija
14/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä löytyy kunnan sivuilta kohdasta joukkoliikenne

tuossa esimerkkinä Joensuun kaupungin sivut

http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-jns/palvelut/asuminen-liiken…

Vierailija
15/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että tunteja tulee lisää ja ainakin saat työkokemusta. Jos myöhemmin vaihdat työpaikkaa on kiva että cv:ssä on muutakin kuin tyhjää.

Yleensä löytyy kunnan sivuilta kohdasta joukkoliikenne

tuossa esimerkkinä Joensuun kaupungin sivut

<a href="http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-jns/palvelut/asuminen-liiken…" alt="http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-jns/palvelut/asuminen-liiken…">http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-jns/palvelut/asuminen-liiken…;

Vierailija
16/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan löydä aikatauluja...oon kai huono kuuklettelija..:)

ap

Vierailija
17/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä matka sinulla olisi perille asemalta?

Vierailija
19/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokeen Liikenne Oy

http://www.directa.fi/yritykset/172902/Tokeen+Liikenne+Oy/

soittaisin tuonne

Vierailija
20/45 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että NARINARI.

5km:n päässä työpaikka ja istut 2h bussissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi