Muita kuuhulluja?
Nämä viimeiset yöt enne täysikuuta on mulle ihan kauheita. Valvon melkein kooko yön Sja kunnolla nukun vasta kun täysikuu on menossa pois.
Muutama tuttu minulla on, jotka myös haahuillee valveilla nämä yöt. Olen puhunut asiasta muutamalle lekurillekin, mutta kyse on kuulemma kuvittelusta.
Vaikka kuinka koetan olla tietämättä kuun vaiheista, ei auta yhtään. Uni ei vaan tule, unilääkkeitäkin olen kokeillut mutta ei niistäkään apua ole.
Kommentit (9)
mutta mites tän kukkumisen selittää sitten muina viikkoina?
Omasta mielestä mä olen illanvirkku ja aamuntorkku.
tähän aikaan jo pitäis olla unten mailla. Väkisin ei vaan voi nukkua, kirjan otan kohta mukaan ja menen makuulle. Unta on turha odottaa ennen kuin on aamu.
On tämä tosi paskamaista. Ainoa kerta aikuisena kun muistan nukkuneeni hyvin näin täysikuun alla oli kun matkustettiin ja piti ollla valveilla yli 20 tuntia yhteen menoon.
Kumma juttu tuokin, lapsena en muista että olisi ollut minkäänlaisia uniongelmia.
täällä edelleen. Ei siis ole kovin yleistä tällä palstalla ainakaan.
Just kävin partsilla röökillä ja katselin tuota kamalaa kuuta. Täällä on cirrus-pilviä jotka vielä moninkertaistaa tuon kuun suuruuden.
No, päätin korkata punkkupullon ja kippailen sitä nyt täällä. ihan on kelvollista. Ei tartte mennä töihin huomenna eikä ole pieniä lapsiakaan kuvioissa eli kukaan ei kärsi tästä (paitsi minä).
Makoilen jo sängyllä ja selaan nettiä älypuhelimella.
numero kakkoselle: oikein hyvin voisit tulla, vaikka tuskin kovin läheltä olet = punkku olis loppu ennen kuin ehtisit tänne. Mutta kiitos sym- ja empatiasta, nostan seuraavan lasin sinulle :)
Niin varmaan olisinkin hereillä, tavalliseen tapaan saatan nukahtaa joskus kuuden aikoihin.
Nyt odotan seuraavaksi lehteä, meille se tulee yleensä ennen neljää.
TV:n kanavis siirtelen täällä sitä mukaa kun jostain lähetys loppuu, jotain ääntä kaipaan tähän surkeaan valvomiseen. Jostain syystä en halua kuunnella edes lempparimusiikkia tai katsoa hyviksi tietämiäni leffoja.
Joku illuusio kai on tarpeen = joku mmuukin on hereillä vaikka eihän siellä TV:ssä paljon porukkaa olekaan. Mistä tulikin mieleeni, että taidanpa laittaa yoradion päälle :)
Nyt jo toinen yö kun ei tule uni. Makailen soffalla ja selaan nettiä. Tylsääää.