Sijoititko sinä perintönä saamasi rahat 18-vuotiaan tyttäresi rintaimplantteihin?
Katselin juuri Liv:ltä Tallinna-sarjaa. Onko tällainen käytäntö yleinenkin?
Kommentit (6)
Tyttären äiti sanoi, että implantit auttavat etenemään työuralla. Mikäköhän tää ammatti on?
Mun ei tule kuin yksi mieleen....
Tyttären äiti sanoi, että implantit auttavat etenemään työuralla. Mikäköhän tää ammatti on?
Tuon ikäinen neito vielä kasvaa ja muovia vaan täyteen koko likka. Hyi!
Kai sitä surkeeta kasvatusta pitää sitten jotenkin paikkailla. Vrt. lapsella helvetin huono itsetunto, kun tuommoisia haluaa.
Eikö se supermarjon leipiin hae..?
Nyt mä haluan uskoa Marjon arvostelukykyyn...oikeasti?
Jostain muistan lukeneeni, että tyttö haluaa malliksi. En kyllä muista nähneeni kovin rintavia valokuvamalleja, joten uimapukumalliksiko hän haluaa? Sillä ei taida tosin Suomessa leipä irrota. Aikuisviihteen puolellahan isot tissit on välttämättömyys, mutta ei kai kukaan äiti omaa lastaan sellaiseen työhön halua?
Ja ne ripset oli ihan kauheat...
on kyllä jotenkin kamala. Siis miten toi kehtaa myöntää, että kannattaa tuota naiskuvaa myös lapselleen.
No, kai sillä on urasuunnitelmat selvillä, ja ehkä noi monta ohjelmaa hänen tissileikkauksestaan auttaa asiaa.