Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tämä fingerpori ei aukea

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuullut että jumala tai jeesus(kummalla se sädekehä nyt sitte on) olis puhunu alaisilleen? Konferenssin aiheenA on kuitenkin Muuttuva esimies.....;)

Vierailija
2/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimies terottaa IHMISkontakteja ja perään "MINÄ"----pitää itseään muita ylempänä/ei arvosta alaisiaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus on tuolla ja minä sana on korostettu. jotenkin näihin siis liittyy varmasti. vai liittyykö se tosiaan vain tuohon että jeesus olisi ennen puhunut ihmisille mutta kukaan ei muista moista tuhansiin vuosiin? silleen muuttunut? vitsi on silti vähän hukassa.

pari muutakin jäänyt vähän auki tuolleen, ehkä ne on jotain piirtäjän omia näkemyksiä.

Vierailija
4/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viimeksi puhunut "alaisilleen" 2000 vuotta sitten. Eli aika harvoin..

Vierailija
5/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja ymmärryksen vaje finkkuun...

Vierailija
6/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti minulle ei vain tuo vitsinä aukea, ymmärrän toki pointin. ei vaan naurata silleen kuin monet muut fingerit. ehkä liian todenmukainen tässä. no, jospa se siitä.. :)

Vierailija
7/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä siis Jesse osallistuu luennolle jossa pohditaan omaa johtajuutta. Luennoitsija käskee miettimään, "koska minä olen viimeksi puhunut alaisilleni" jossa on siis todella Jeesukselle miettimistä.

Minäkään en heti tajunnut. Vähän epäselvästi Jarla ilmaissut tuon kirjoittakaa vihkoon -lausahduksen.

Vierailija
8/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarlan piirtämä Jeesus on ihan toisen näköinen, vähän sellainen huumehippi.

Vitsi on tietysti se, että kun kurssinpitäjä käskee miettimään, milloin on puhunut viimeksi alaisille, niin vastaus on "...öh, parituhatta vuotta sitten?"

Vierailija
9/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja ymmärryksen vaje finkkuun...

Aaaa, onneksi joukkoon eksyi myös se, joka tajuaa sataprosenttisesti kaikesta kaiken. ;DD

Vierailija
10/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi