Kuinka paljon käytätte rahaa suklaaseen jouluna?
Ostatteko perheelle rasian yhteiseksi, kaikille omat vaiko suuren kasan yhteiseksi? Joko on tullut ostettua joulusuklaita?
Minä ajattelin ostaa meille niitä fazerin boxeja kun tulevat tarjoukseen 3kpl 10€ niin da capoa, fazerin sinistä ym. 6kpl eli 20€. Sitten konvehtirasioita marabou+ muita yht. 4kpl. Onko liikaa?
Kommentit (16)
Sukulaiset ja erityisesti sellaiset henkilöt, joilta ei odota mitän saavansa, raahaavat noita ällötyksiä meille ihan varmasti useamman rasian joululahjaksi.
Saadaan varmaan juuri tuo sama määrä, mitä ap meinaa ostaa omalle porukalleen.
Ja on se liikaa.
Meillä on yleensä kolme fazerin boksia ja lisäksi joululahjaksi ollaan saatu 2-3 suklaarasiaa, ja isovanhemmilta tulee jouluisin pari pussia suklaisia joulukuusenkoristeita.
Ne ovat riittäneet ihan hyvin kuusihenkiselle perheellemme.
tulee varmaan taas perinteisesti lahjaksi pari Fazerin rasiaa ja niitä Juhlapöydän "konvehteja". Niistä syödään parhaat ja loput menevät sitten loppiaisena roskiin.
Itse emme osta mitään, perheessä kaksi aikuista + 7-vuotias.
kun saadaan kuitenkin suvulta ja ystäviltä.
Nyt kun mainitsit tuon Da Capon, että joo onhan niitä pitänyt käydä ostamassa muutama lodju jouluaattona 50% alesta. Mä olen ihan heikkona niihin. :)
Kyllä suklaa ja herkut kuuluu jouluun ja sitä paitsi säilyyhän ne muutamia kuukausia jälkeenkin päin.
Saadaan lahjaksi ihan tarpeeksi suklaata.
Mä käyn yleensä ostamassa ison läjän niitä -50%-hintaan tapaninpäivänä tai välipäivinä. Viime vuonna taisi mennä yli 30e.
Mutta me ei ollakaan mikään ylipainoinen läskiperhe kuten te. Jo se että kuukautta etukäteen luettelet ostettavien suklaapakettien määriä ja merkkejä kuin 6-vuotias joululahjatoiveitaan, kertoo että suhteesi suklaaseen ja syömiseen ei todellakaan ole terveellä pohjalla.
Mutta me ei ollakaan mikään ylipainoinen läskiperhe kuten te. Jo se että kuukautta etukäteen luettelet ostettavien suklaapakettien määriä ja merkkejä kuin 6-vuotias joululahjatoiveitaan, kertoo että suhteesi suklaaseen ja syömiseen ei todellakaan ole terveellä pohjalla.
En tiedä, viittasitko minuun, mutta olen 34v, BMI 22, Cooperissa juoksin kesällä 3600m, salilla teen 20toiston kyykkysarjoja 70kg ja lapset ja isänsäkin aktiiviliikkujia. Kyllä juhla-aikaan voi herkutella!
t.8
En tiedä, viittasitko minuun, mutta olen 34v, BMI 22, Cooperissa juoksin kesällä 3600m, salilla teen 20toiston kyykkysarjoja 70kg ja lapset ja isänsäkin aktiiviliikkujia. Kyllä juhla-aikaan voi herkutella!
t.8
Etkö osaa lukea? Viesti oli AP:lle. Huvittavaa muuten että sportti-spurtti tyypit saa aina kauheat raivarit kun joku kyseenalaistaa niiden terveyttä. Aletaan luettelemaan jotain numeroita salituloksista, ihan kuin ne ketään kiinnostaisi. Surkuhupaisaa ja noloa toimintaa.
Ja sun suklaat on ihan normaalia vielä. AP on selkeä suklaavalas koska ei kukaan terveesti herkutteleva ala kuukautta etukäteen noin tarkkoja listoja kasaamaan.
aina yhdet suklaarasiat, yleensä juurikin Fazerin ja myös sitten ne isot suklaalevyt, Fazerin, mitkä tulevat myös joulun alla aina tarjoukseen :)
Itse ajattelin, että teemme pari joulukoria ystäville, mihin menee jokaiseen yhdet suklaarasiat. Suklaarasioilla ajattelimme myös muistaa niitä lähisukulaisia, joille ei vain yksinkertaisesti keksi mitään :D Vanhemmille yhteiseksi ajattelin, jos satsaisi johonkin hienoon ja kivaan, erikoiseen suklaarasiaan. Kotiin tietysti myös sitten suklaata pitää ostaa, meillä kun tuo suklaa säilyy (niin kuin muutkin karkit) pitkälle, koska niistä napostellaan aina jonkun verran ja tuppaavat sitten aina unohtumaan hyllyyn :D
ostan Stockmannilta tai jostain erikoisliikkestä parempaa suklaata ja toki pari rasiaa noita markettien suklaita. Siinä on 50e nopeasti käytetty 50e. Kaikkeahan ei tietenkään tarvitse syödä yhtenä päivänä ja meitä on jouluna 7 henkilöä niitä maistelemassa
hinnat ovat nousseet.
Pari kiloa/lapsi makeisia.
Enemmän kuin kenelläkään tässä ketjussa vielä. iso perhe ja tykätään syödä suklaata jouluna. Ostetaan aina myös jotain kallista suklaat. Ollaan muuten ihan normaalipainoisia kaikki (:
Tykkäämme laatusuklaasta, ja sitä sitten jouluna ostetaan.
0 €, en oikein ymmärrä käsitettä joulusuklaa ja sellaisen mässäämistä sitten hulluna.
mies ei välitä. Mä söisin ihan sikana mutta hampaita vihloo suklaa.