Oletko mielestäsi hyvä sängyssä?
Oletko sellainen kun haluat olla? Vai oletko haaveissasi se, mitä haluaisit olla ja sängyssä olet jotain aivan muuta?
Kommentit (22)
kummoista mielipidettä. Ja sen toisenkin mielipide vaikuttaa siihen.
Eksän mielestä olin "hyvä pano", toisen eksän kanssa oli kökköä seksiä, jonka huonoudesta tulkinta oli varmasti molemminpuolinen, viimeisin ei taas koskaan kertonut mitään, joten en osaa sanoa, mitä hän minusta piti seksikumppanina.
ja se voi olla täysin päinvastainen. Mutta tunnetko itse olevasi hyvä sängyssä, ja juuri sitä mitä haluatkin.
no ehkä ajattelen, että olen ihan ok, ainakin kehityskelpoinen. Ehkä sillä ajatuksella, että voi olla hyvä, jos jaksaa kuunnella toista, ei kukaan voi olla sellainen valmis paketti, tapaamani miehet on ainakin pitäneet eri asioista.:)
3
ja toimintaa ohjaa himo. Tilanteessa, jossa järki on unohdettu, ei voi ajatella, että joku olisi hyvä tai huono.
silloin kun on hyvä yhteys kumppaniin ja muutenkin suhde enimmäkseen kunnossa. Muulloin... enpä kehuisi. Ihan kaikki oleellinen siinä lähtee oikeasta tunteesta.
ja se johtuu siitä, että mieheni haluaa vain ja ainoastaan tylsää perusseksiä. Toisaalta miehelle riittää pelkästään paljaan paikan näkeminen, niin sillä jo seisoo, eikä sen tarvitse työntää kuin kymmenen kertaa sisään niin jo laukeaa. Ei mun siinä tarvitse paljon ihmeitä tehdä.
En haaveile olevani enemmän kuin olen. En oleta olevani automaattisesti hyvä, vaan teen aina parhaani jotta vaimo olisi tyytyväinen.
En koska;
-naisilla ei ole oikeita seksihaluja
-ei ole mahdollisuutta harjoitella (Miksi? Palaa kohtaan yksi)
- laukean liian aikaisin. Haluaisin kestää pitemnpään. Turhauttaa aina välillä vetää ulos, imuttaa vaimoa ja jatkaa taas. Tosin joskus toimii, esim. toissapäivänä yhtäaikainen O oli tuloksena (joka on toisille arkipäivää, toisille ikuisesti saavuttamatton)
- haluaisin olla rohkeampi ja aloitteellisempi uusien juttujen suhteen. Mutte oikein uskalla.
Ja se on enimmäkseen vaimoni ansiota. Hän on oikein innokas seksin suhteen, kertoo omista haluistaan ja on valmis kokeilemaan uusia juttuja yhdessä ja alkuaikoina antoi neuvoja miten saan hänelle helposti orgasmin. Lisäksi hän on valmis tekemään minua mielyttäviä juttuja. Ja mikä parasta, hän osaa ns. lypsämisen vaginallaan. Vielä kymmenenkin vuoden liiton jälkeen harrastamme seksiä kolme-neljä kertaa viikossa, vähintään.
Kymmeniltä miehiltä olen viimevuosien aikana kuullut kiitosta taivaallisista kyydeistä. Jotenkin seksuaalisuus puhkesi ihan uuteen kukkaan kun lapsi syntyi.
-ap
jos joku mies joskus valittaisi partnerin seksi taidoista, koska sehän on summa summarum eli itsessäänkin on vikaa jos valittaa toisesta.
Ja lisäksi valittava mies joutuisi etsimään uuden partnerin, ei ketään kiinnosta enää valittamisen jälkeen.
Suhteen alussa olin, kun olin aidosti innostunut. Nykyään yritän vain päästä helpolla, ja toivoisin ettei seksiä olisi mielellään ollenkaan. Ainakaan oman mieheni kanssa.
- laukean liian aikaisin. Haluaisin kestää pitemnpään. Turhauttaa aina välillä vetää ulos, imuttaa vaimoa ja jatkaa taas. Tosin joskus toimii, esim. toissapäivänä yhtäaikainen O oli tuloksena (joka on toisille arkipäivää, toisille ikuisesti saavuttamatton) - haluaisin olla rohkeampi ja aloitteellisempi uusien juttujen suhteen. Mutte oikein uskalla.
Yhtä aikainen O = naistenromaanien hömpää. Feikkaamiseen naiset sortuvat kun haluavat aktin päättyvän. Oikeasti O:ta ei edes silloin tule.
- laukean liian aikaisin. Haluaisin kestää pitemnpään. Turhauttaa aina välillä vetää ulos, imuttaa vaimoa ja jatkaa taas. Tosin joskus toimii, esim. toissapäivänä yhtäaikainen O oli tuloksena (joka on toisille arkipäivää, toisille ikuisesti saavuttamatton)
- haluaisin olla rohkeampi ja aloitteellisempi uusien juttujen suhteen. Mutte oikein uskalla.
Eli ensin nainen ja sitten heti perään mies :). Oman orkun jälkeen on tylsä jos mies hinkkaa kovin pitkään.
Tuota laukeamista voi muuten harjoittelemalla pitkittää. Tee esim suihkussa runkaten kevyt erektio itsellesi ja treenaa sitten lantionpohjan lihaksia eli heiluttele penistä. Älä saa vaan ideana ainoastaan harjoittaa niitä lihaksia. Toimii!
mutta eipä ole kumppanikaan mikään ruudinkeksijä-siis petipuuhissa.
Haaveissani olen uskalias,voimakkaan eroottinen,itseilmaisussa hyvin vahva,kehollinen,uskallan pukeutua seksihepeneisiin ja mielikuvissa ja fantasioissa minulla on täydellinen vartalo,hoikka jossa ei ole yhtään läskiä,eikä yhtään sellua, ja peppu on täydellisen muotoinen ja vyötärö kapea....ei ei ei älkää laittako valoja haluan vielä uneksia....
No mies ei kyllä myöskään ole kovin seksuaalinen. Häntä ei huvita tehdä kunnollisia aloitteita,hän kuuntelee hyvin tarkasti minua ja jos en heti hihku himosta hänellä meneehalu houkutella minua seksiin,eli minun pitäisi suurinpiirtein lukea hänen ajatuksensa ettei hänen tarvitsisi tehdä mitään vokottelemiseen liittyvää.Tiedän kyllä että puolin ja toisin mutta kun se on AINA minä joka teen aloitteen. Samoin jos meillä ei ole pitkään aikaan seksiä,se ei tunnu haittaavan häntä mitenkään,ja sekin ärsyttää minua,ihan kuin se olisi että aivan sama.
Ja sitten minä usein kysein mieheltäni että mitä hän haluaisi ja toivoisi hän sanoo että ei mitään,"anna mää tuun päälle". Ei mitään muuta eikä mitään uutta. Yhtään kertaa meidän yhdessäolon aikana hän ei ole kysynyt että mitä minä toivoisin tai haluaisin.Hän tietää että minä haluaisin että hän olisi aloitteellisempi,dominoivampi,haluaisin takaakin josku ja peppuun mutta koskaan hän ei niitä esitä.
Näimpä sitten omakin osaaminen ja innostuminen on kutistunut siihen pisto-nosto-ja ravistus tyyliin.
Minusta seksi on taivaallista kun kemiat kohtaavat ja molemmat saavat orgasmin.
Ei häpeillä seksuaalisuutta ja tehdään sängyssä sitä mitä halutaan.
Muuta siinä ei minusta tarvita.
Mitähän ihmeellista ap tarkoittaa taivaallisella menolla.
En ole kovinkaan kiinnostunut seksistä.