Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän lastenvaatekirppari Vekarakulma?

Vierailija
25.11.2012 |

On kait siis aika uusi, onko joku käynyt ja kannattaisko sinne mennä myymään n.140cm tyttöjen merkkivaatteita (benetton, hilfiger, mexx, oshkosh jne) vai onko vain vauvojen vaatteita myynnissä tai vain niille menekkiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sielä käynyt ja toistakertaa en mene. On sen verran ylihinnoteltuja vaatteita. Ei käytetyistä vaatteista saa samaa hintaa millä ne itse on joskus ostanu.

Seppälän kirpparille sinuna veisin.

Vierailija
2/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaatteet yhdellä tytöllä vähäisessä käytössä olleita (suurin osa mielestäni ei juuri uudelle häpeä). Hinnoiksi ajattelin t-paidat merkistä riippuen n.1-5e (esim Hilfiger ja Lacoste 5e, benettonit 1-3e jne), trikoopaidat 2-6e, housut n.3-5e, ulkoilupuvut n.15e jne. Kuulostaako liian kalliilta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kuulosta erityisen kalliilta. Mut mut.. käypä vilkaisemassa se Vekarakulma. En ole vähään aikaan käynyt, mut viimeksi kun kävin, oli tosi tyhjäää. Etupäässä oli vauvojen vaatteita, en omille leikki-ikäisillenikään enää mitään löytänyt.

Kirpparilla.fi paikassa puolestaa kävi kauppa tosi hyvin, kun siellä taannoin lastenkin vaatteita myin.

Vierailija
4/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaan ensi vkolla veisi.

ap

Vierailija
5/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn viikottain Vekarakulmalla ja mielestäni se on mukava paikka. Yleensä ei tarvitse tyhjin käsin pois lähteä. Löytyy vaatetta laidasta laitaan eri ikäisille. Siisti ja valoisa sekä lapsille löytyy leikkipaikka.

Mielestäni ei oo ylihinnoittelua, itse ainakin ymmärrän että merkkivaatteet on uutena kalliimpia joten käytettynäkin niistä voi pyytää vähän enemmän.

Kirpparilla.fi kirppari on myös hyvä, mutta sinne on pöytiin tällä hetkellä noin kuukauden jono (kysyin viime viikolla). Toki siellä saisi myydä muutakin kun lasten vaatteita/tavaraa. Siellä vaan aina tosi paljon porukkaa ja jono kassoille pitkä. Siksi en siellä lapsen kanssa viitsi kovin usein käydä. Mutta kauppa siellä käy tosi hyvin.

Itse ajattelin kokeilla Vekarakulmaa, kun siellä varmaan pöytiä vapaana samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän