Nimiehdotuksia, kiitos!
Yksinkertaisuudessaan kysymys kuuluu: mikä nimeksi Henrin ja Kristan pikkusiskolle tai -veljelle?? Jotenkin nuo nimet oli helppo keksiä, mutta nyt onkin vaikeampaa ja menee miehen kanssa enemmän sukset ristiin... Minusta Virve tai Virva olisi kiva tytölle, mutta mies tyrmää ne täysin :/ Ja mies liputtaa Ronia pojalle, mutta minä en oikein tykkää, vika lienee ennakkoluuloissani ja pöhköissä mielikuvissa, mutta silti...
Kiitos, jos viitsisitte jelpata! Pidämme molemmat kuitenkin siis reippaista nimistä eikä liian pehmeitä anneta, vaikka ihan nättejä olisivatkin. Älkääkä pliis haukkuko näitä lapsiemme nimiä, ei se auta tulokkaan nimen valintaa!
Kommentit (22)
Ronja, Karla, Sara, Kira tai Kiira, Laura, Peppi, Pinja, Milla, Minttu
Pojille: Ilmari, Elmeri, Lauri, Jere, Konsta, Kasper, Eero...
Kivat nimet ootte valinnu! Itekin tykkään reippaista! =)
liikaa vaatemerkiltä... Rasmus olisi kyllä hyvä! Karita myös kiva, mutta liikaa tyttömme nimen kaltainen. Nuo nuut eivät ole mieleen.
Kiitos!
Minttu olisi ihan varteenotettava vaihtoehto ja Konsta myös! Ilmari ja Jere ovat ihan poissa laskuista, eivät miellytä yhtään.
Kiitos ehdotuksista!
Pitää mielestäni olla r. Sinua ehkä miellyttäisi saman aikakauden suosikkinimet, kuin Henri ja Krista. Miten olisi Laura tai Markus?
Pojalle voisi sopia esim. Karri, Patrik, Oskari, Arttu
Tytölle Meri, Maria, Verna tai Bertta
Pitää mielestäni olla r. Sinua ehkä miellyttäisi saman aikakauden suosikkinimet, kuin Henri ja Krista. Miten olisi Laura tai Markus?
Pojalle voisi sopia esim. Karri, Patrik, Oskari, Arttu
Tytölle Meri, Maria, Verna tai Bertta
nätti, mutta se oli niin kovin yleinen tuossa jossain vaiheessa eikä säväytä niin, että sen valitsisimme. Markus, Oskari tai Patrik olisi hyvä toiseksi nimeksi! Bertta on eri aikakaudelta minun mielestäni ja Arttu on aivan hirveä, en ymmärrä sen nimen suosiota!!
Kiitos ehdotuksista!
mun kotikaupungeissani. Eli noita nimiä oli luokkakavereissani paljon.
Muita samantyyppisiä nimiä kun mietin koulukavereitani olivat Laura, Mari, Petri, Tero, Heli.
nyt oikein, mutta kiitos ehdotuksista!
Petra, Reetta tai Katri tai Riikka tytölle.
Pojalle Lauri, Martti...?
tuli heti mieleen. R sopisi johonkin väliin hyvin.
Ronja
Riina
Eerika
Ranja
Laura
Saara
Siiri
Mari(a)
Miira
Kiira
Reet(t)a
Kreeta
Roni
Rami
Karri
Riku
Oskari
Elmeri
Jiri
Santeri
Severi
Iskikö mikään?
nätti, mutta se oli niin kovin yleinen tuossa jossain vaiheessa eikä säväytä niin, että sen valitsisimme. Markus, Oskari tai Patrik olisi hyvä toiseksi nimeksi! Bertta on eri aikakaudelta minun mielestäni ja Arttu on aivan hirveä, en ymmärrä sen nimen suosiota!!
Kiitos ehdotuksista!
Itse täällä haukut nimiä ja pyydät etteivät muut haukkuisi lastesi nimiä..?? Nämäkin on mielipideasioita, minä en taas ikinä kuuna päivänä laittais Henriä lapsen nimeksi.. :D ja itse taas tykkään Ronja nimestä!
Santeri varsin kiva, sitä on ajateltukin.
Kiitos!
Kiitos ehdotuksista!
Itse täällä haukut nimiä ja pyydät etteivät muut haukkuisi lastesi nimiä..?? Nämäkin on mielipideasioita, minä en taas ikinä kuuna päivänä laittais Henriä lapsen nimeksi.. :D ja itse taas tykkään Ronja nimestä!
musta henri ja krista ovat kivat ja reippaat, varmasti selkeät nimet, mutta ihmeellistä haukkua muita nimiä heti sen jälkeen, kun on pyydetty olemaan puuttumatta omien lasten nimiin.
kommentoimatta negatiivisesti mitään nimeä. Mutta siis perusajatukseni oli, että eihän se mitään tässä vaiheessa auta, jos joku yökkii jo olemassa olevien lastemme nimille. Kysyin ehdotuksia tälle tulokkaalle ja ihan kivasti niitä on tullutkin.
Tytölle:
Karoliina
Ronja
Rilla
Riikka
Ranja
Kreeta
Kiira
Pojalle:
Rene
Jere
Jiri
Marko
Lauri
kiva toiseksi nimeksi, mutta muuten ei. Pelkkä r:n läsnäolo nimessä ei ole "se juttu" :)
Kiitos ehdotuksista!
Mirka (Mirkka)
Riina
Petra
Noora
Katja
Elisa
Sonja
Inka
Maaria
Taru
Hanna
Perttu
Riku
Lari
Ilari
Jarkko
Tuomas
Tuure
Reima tuli heti mieleen, tosi hyvä pojalle!
Onerva, Karita, Riikka, Auri
Rasmus, Marko, Antero, Tarmo
Mitä mieltä?