Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt loppu testien ostot apteekista!!!

02.12.2005 |

kylläpä kivasti kävi! menin raskaustestiä ostamaan apteekkiin kaikessa rauhassa kun naapurin utelias täti-ihminen osui samaan paikkaan kun olin testi jo kourassa. alkoi isoon ääneen onnittelemaan mahdollisesta vauvasta!!! kyllä tästä lähin turvaudun taatusti nettitestien hankintaan, ei voi muuta sanoa!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo onkin jo melko hyvä syy tilata netistä seuraavalla kerralla. testin osto on kuitenkin hirvittävän henkilökohtainen asia, eikä siitä halua kenenkään ylimääräisen tietävän. itse olenkin ostanut testit mammaksilta, eikä tosiaan asiaa sillon muut saa tietää.

Vierailija
2/3 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa varmaan. Tuota just oon pelännyt, ja siksi aina tilannut testit netistä. Mä käyn työkseni apteekissa muiden asioilla useasti ja niin käy tietysti työkaveritkin...ja pieni paikkakunta ja yks apteekki vaan...niin tuttuihin törmää lähes aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa raskaustestiä vaik kuukautiset ei olleet ees myöhässä, eli ostin siinä toivossa et jospa olisin raskaana. No kukapa muu se sitten siihen viereen tuli kun pomo kun olin jo raskaustesti kädessä! Siinä sit ihan nolona yritin jutella niitä-näitä... Onneksi olin raskaana!