Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostakaa ihmeessä itsellenne joululahjaksi i robot roomba.

Vierailija
25.11.2012 |

Auttaa tosi kivasti imuroinnissa. Eihän se kunnon imurointia vastaa, mutta ihan varmasti parempi kuin olla imuroimatta ollenkaan.

Mulla on ollu nyt sellainen muutaman kuukauden ja olen todella onnellinen, kun ei aamusta alkaen tarvii surra villakoirien juoksentelua. arvata saattaa, etten ole himosiivooja :)

Tuo robotti ei valita, vaikka siivookin joka pv kierroksensa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä robotti-imurisi tykkää matoista, erityisesti nukkamatoista? Entäpä nurkat? Keittiön pöydän alle tuskin pääsee tuolinjalkaviidakkoon?

Vierailija
2/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa Suomen hintoja ja malleja sanoa, mutta kai ne aika likellä samoja on, ehkä täällä jonkinverran halvempia, niinkuin aina.

Mutta silti saman homman ne tekee, mantereesta riippumatta. laiska ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa Suomen hintoja ja malleja sanoa, mutta kai ne aika likellä samoja on, ehkä täällä jonkinverran halvempia, niinkuin aina. Mutta silti saman homman ne tekee, mantereesta riippumatta. laiska ap.

Vierailija
4/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkamattoja ei ole, tollasia matalia villalankamattoja vain. Keittiön pöydän alle menee aika hyvin, asettelen tuolit vaan niin, että sillä on tilaa suihkia niiden välissä, halkaisijaltaan on aika iso, eli sitten sen mukaan tuolinjalat ja pöydänjalat. Nurkat toki jää mulle, mutta ei ihan kalalia alueita niissäkään. Kun se menee sohvan alle, sinne se joskus jää jumiin ja alkaa raukkaparka huudella, että tules jeesaan ja laittaan mut parempaan paikkaan ja taas sitte jatkaa matkaa.

Kun se roskakotelo on täynnä, sillonkin kyselee apua, että tules tyhjentään siletä koneelta, mars mars!

Kun alkaa olla väsyny ja virrat vähissä se palaa siihen akkulautauspaikkaan huilaan.

Sen voi ohjelmoida itsekseen hommiinkin, mutta en voi sitä yksin jättää, kun tuntuu tarttevan seuraa. Johtoihin se on kanssa kiintynyt ja koirankuppi on nostettava pois, ettei sen kanssa ala pelaan. ap.

Vierailija
5/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, täysin tehoton laite! naurettava:)

Vierailija
6/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ette te asu Suomessa. Onhan se sulle ihan ok?

En osaa Suomen hintoja ja malleja sanoa, mutta kai ne aika likellä samoja on, ehkä täällä jonkinverran halvempia, niinkuin aina. Mutta silti saman homman ne tekee, mantereesta riippumatta. laiska ap.

Vierailija
7/10 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, täysin tehoton laite! naurettava:)

Vierailija
8/10 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan jaksaa valittamatta imuroida ja lattiat pysyy siistinä, vaikka itse en muuta tee kuin painan kytkimestä ja huollan koneen. ap.

Vierailija
9/10 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haaveillut robotti-imurista, mutta ei se meillä toimisi, kun meillä on koira, taitaisi haukulla mennä hermot, kun roomba koko ajan sitä seurailisi... :)

Vierailija
10/10 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran se sille antaa komennuksia, sitte rauhottuu.

Alussa laitoin sen toiseen huoneeseen. ap.