Miksi Anttoonio ei tanssi miehen kanssa?
Kommentit (43)
Miksi haluat erotella homojen ja heteroiden suhteet??!! Uskonto on huono peruste, koska miksi minun sitten pitää ateistinä olla avioliitossa, enkä voi rekisteröidän parisuhdettani?
mitä se minulle kuuluu? Ei minua kiinnosta, kuka on homo ja kuka hetero. Avioliitto on kirkollinen instituutio ja sitä kautta tullut myös valtiolliseen lainsäädäntöön. Jotta muille kuin aviopareille saataisiin samat oikeudet, on kehitetty rekisteröity parisuhde. Avioliitto-nimitys on kuitenkin varattu miehen ja naisen väliselle parisuhteelle. Jos sinua ahdistaa olla avioliitossa, niin voithan sinä aina erota ja ruveta avopariksi.Minä en laittaisi valmiiseen kaavakkeeseen parisuhdekohtaan yhtään mitään. Sillä ei ole tekemistä työn kanssa, joten siihen ei tarvitse kenenkään vastata.
Suomessa yksilö saa adoptoida. Homolla on myös tämä oikeus. Homon puoliso voi myöhemmin adoptoida parinsa lapsen. Kun sitä paitsi ajattelee näitä adoptiojonoja, eipä se adoption mahdollisuus kovin yksinkertainen ole heteroillekaan.
kanssa. Avioliitto oli sukujen välinen sopimus jolla varmistettiin omaisuuden pysyminen suvussa. Kirkko omi avioliiton kuten se on ominut monta muutakin asiaa. Että uskovaisten on aivan turha huudella että avioliitto on kirkon instituutio, ei ole, se on juridinen sopimus kahden ihmisen välillä. Kirkko on vaan ujuttanut itsensä siihen väliin.
Voi kauheeta missä pussissa sinä olet elänyt,
haloo herää 2012 luvulle.
Jani Toivolakin tanssimassa naisen kanssa.