Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni joutui auton töytäisemäksi. Nilkuttaa toista jalkaansa, poikki se ei ole. Mitä tehdä?

Vierailija
02.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö itse joka kera lääkäriin, jos satutte liukkaalla kompastumaan ja nilkka vähän vinksahtaa? Pari päivää aristaa, ja ohi on. Itse olin jopa kolarissa (pyörällä, auto tönäisi), ja nilkkaa aristi viikon. Parani kuitenkin itsestään, eikä mitään vammoja jäänyt.

Ei sille penskallekaan kuinkaan ole käynyt ;) Jos itse kuitenkin kävelee niin kyllä se kunnossa on ;) Lapsi tietää itse kuinka kauan varoo jalkaansa, ja maanantaina varmasti jo kävelee ihan normaalisti.

Vierailija
2/5 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevakuutus korvaa teidän lääkärikäynnit. Jos vaikka alkaa ajan kuluessa vaivaamaan, voidaan yhteys tuohon töytäisyyn todistaa. Kannattaa siis vaikka nyt tuntuisi menevän ohi ihan levollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen kirjoittaja. Näin kannattaa tehdä. t. vakuutusvirkailija

Vierailija
4/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle äkkipysähdys osuessaan maahan? Onko päänsärkyä, huimausta tai pahoinvointia? Kirjatkaa ylös oireet ja kertokaa lääkärille. Liikennevahingoista voi olla pitkäaikaisia seurauksia, ja jos tapahtuneesta ja alkuoireista ei ole kerrottu välittömästi lääkärille eikä tapahtunutta ole dokumentoitu papereihin, vakuutusyhtiöt hyvin usein kieltävät mitään tapahtuneenkaan, vaikka uhri olisi tullut tapahtumasta selvästi työkyvyttömäksi.

Vierailija
5/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai aivovamman ja halvaantui toiselta puolelta.Vakuutus ei myöntänyt aivovammaa eikä halvausta, kaveri menetti työnsä, ei pystynyt rakentamaan loppuun, lainat meni perintään, vaimo lähti kahden pienen lapsen kanssa. Kaveri on nyt aivan tuuliajolla, niin huonossa kunnossa vammojensa takia, ettei ole pystynyt edes selvittämään Kelan tukiasioita. Kiertää asumassa tuttujen nurkissa.

Ei kannattaisi luottaa noihin vakuutuksiin kovin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi