Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa täydellisiä palstalaisia; perustetaanko epätäydellisten ketju?

Vierailija
25.11.2012 |

Mun syntilista:

- olen syönyt karkkia ja juonut viiniä tälläkin viikolla

- vaatekoko on 40 ( en siis ole ihminen)

- lapset ja aikuiset ovat syöneet moneen otteeseen tälläkin viikolla eineksia tai puolivalmisteita

- alusta asti kokattua ruokaa ei meillä ole tehty sitten kesäloman

- en ole käynyt salilla enkä jumpassa koko viikkoon

- inhoan juoksemista

- olen tuhlannut jouluvaloihin ja koristeisiin rahaa

- en ole säästänyt jokaista senttiä jonka pystyisin

- olen rähjännyt lapsille ja ollut poissaoleva

- meillä on katsottu televisiota ja pelattu pleikkaa tänäänkin

- isompi sai pitää pyjamapäivää kun harrastus oli peruttu

- mies saa sääliseksiä kun en jaksa tapella asiasta

- pyykit on levällään

- koti on sekaisin suurimman osan viikkoa

- meillä ei ole mitään sisustuslehtikelpoista huonetta; on vanhaa ja Jyskiä, Arabiaa ja mummonperimää

- en lue kirjoja, en opiskele uutta ammattia enkä pyöritä omaa firmaa tavallisen kokopäivätyöni päälle

Minä en vaan tällä hetkellä jaksa muuta. Olen laiskapaska

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs liityn mukaan, vaikken äiti vielä olekaan vaan nuorehko opiskelija.

- Olen syönyt ranskalaisia ja kiinalaista muutaman päivän sisällä, sekä suklaata ja keksejä.

- En ole harrastanut pitkään aikaan kunnon liikuntaa. Arkiliikunnalla ollaan menty. :(

- En tiedä olenko raskaana vai en. Mahdollinen raskaus siis johtuisi vähän aikaa sitten ehkäisyn pettämisestä (ensimmäistä kertaa ikinä), ja juuri sopivasti aivan ovulaation jälkeen. Jälkiehkäisypillerin hain ja toivon todella, että en ole raskaana, mutta jostakin syystä "tunnen" että olisin. Olen silti juonut pari lasia viiniä, aika paljon kahvia, yrttiteetä, syönyt maksaruokia ja muita raskausaikana kiellettyjä juttuja ja elänyt kuin en olisi raskaana. Voisipa jo tehdä sen testin.

- Minun olisi pitänyt opiskella ahkerasti koko viikko, mutta olen tehnyt vain ehdottoman minimin ja muuten katsellut televisiota ja nukkunut pitkään.

- Pitäisi ehkä vähän enempi panostaa kropan kunnossa pitoon ja seksikkäisiin alusvaatteisiin ym. miestä varten, mutta en vain jaksa. Olen kyllä vartalosta ihan kohtalaisen hoikka, mutta treeni olisi silti tarpeen enkä ole vieläkään saanut mitään aikaiseksi.

Vierailija
42/54 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa", että joku muukin on sellainen, ettei jaksa tavata tuttuja.

Lupailen monesti että joo tulkaa kylään, mutta salaa toivon, että älkää saatana tulko.

Paitsi omat vanhempani, heitä varten ei tarvitse siivota ja he hoitavat pienempää lasta, että saan nukkua tultuani töistä.

Haluaisin nähdä kavereitani vain silloin kun otetaan pohjia viikonloppuna ja sitten lähdetään baariin. Muuten en keksi mitään puhumista ja vierailut on vaivaannuttavia.

Hermostun esikoiseen sata kertaa päivässä ja huomaan nauttivani hetkistä kun hän ei ole kotona. Hävettää.

Syön JOKA päivä karkkia enkä liiku ollenkaan. Olen lihonut pienellä aikaa parikymmentä kiloa.

Nautin, kun saan olla ykjsin kotona, nukkua pitkään, mässätä herkkuja ja haahuilla keittiön ja olohuoneen väliä kylpytakissa irtokarkkeja rouskuttaen ja vanhoja Salkkareita dvd:ltä tuiottaen.

Vihaan kaikkia juhlia joihin pitää lähteä, laittautua ja jauhaa minua kiinnostamattomista asioista tuntitolkulla. Monesti toivon sairastuvani ripuliin ennen kummilapsen synttäreille lähtöä. Vihaan sitä pönötystä ihmisten seurassa joista en puolia edes tunne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin mies, jolle olla antamatta. No ei ole, on vaan ex, joka tekee lämän kaikin mahdollisin tavoin hankalaksi. Pelkään että hän alkaa vaatia lapsia täydellisen näköisen uusperheensä täydennykseksi. Meillä ei täydellistä ole. Isällä on kuulemma hauskempaa, joka päivä on karkkipäiväkin.

Asun kahden lapsen kanssa vuokralla kerrostalossa, jossa onkin nyt vesivahinko. Ei ole pihaa, takkaa tai edes saunaa. Taloyhtiön pihakaan ei ole turvallinen.

Naputan ja huudan lapsille ollessani väsynyt. Olen usein väsynyt, joka päivä en onneksi huuda. Leikkiminen ei kiinnosta minua ja leikin suorasta pyynnöstäkin vain muutaman minuutin, vaikka tiedän ettäse olisi tärkeää.

Esikoinen on levoton ryhmässä ja kiusaa juonikkaasti muita lapsia. En saa häntä lopettamaan, vaikka kuinka on puhuttu siitä. Mitähän siinäkin olen tehnyt väärin. Kuopus on tarkkaamaton eikä oikein meinaa oppia asioita, se ärsyttää ja pelottaakin.

Eineksiä menee, joskus muutakin teen. Jumpalle en ole ehtinyt moneen viikkoon ja sekin väsyttää. En saa nukuttua stressin takia eikä ole ruokahalua. Paino tippuu kohta alle 50kg, jos en saa rentouduttua.

Töissä pistän joskus valon päälle ja painan vaan pää käsiin ja itken, kun enhän lasten nähden voi ja iltaisin en enää jaksa.

Uudella paikkakunnalla ei ystäviä ole, joten olen aina yksin.

Pieni kämppä on koko ajan sekaisin, mutta ei terveyttä vaarantavalla tavalla, jotens e nyt on huolista pienin.

Vierailija
44/54 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kämppä on siivoton, ikkunat pesemättä, pyykkivuori silmittömän iso

-Nukun miten sattuu ja milloin sattuu

-Lähdin opiskelemaan, kun en vain halua olla työelämässä

-Roikun netissä ihan hirveästi

-Raha-asiat päin helevettiä

-En jaksa ihmisiä yhtään, vaikken oo masentunut. Olen vain laiska. Keksin siis tekosyitä.

-En liiku ikinä enkä ole edes tätä ennen ajatellut sen olevan synti.

-Teen paskaa ruokaa

-Mies elättää mua ja pitää arjen pystyssä

-Olen kaikin tavoin laiska ja paska

Vierailija
45/54 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viestistä joku kohta tai useampi osu ja uppos!

Mä olen aina ollut laiska äiti, tosin myös sairastellut paljon.

Kultainen mies on hoitanut 90% taloustöistä ja kun lapset olivat pieniä vei heitä ulkoilemaan, uimaan jne.

Makailen mielellään sängyssä tai sohvalla ja passautan itseäni muilla: tuokaa kahvia, viiniä, vettä, silmälasit, puhelin...

Juon lähes joka ilta lasin tai kaksi punaviiniä. Kun asiat harmittaa, saatan käyttää väärin reseptilääkkeitäni päästäkseni uneen tai rauhalliseen tilaan.

Lapsista on onneksi kasvanut kunnollisia ja ihania, menestyneet hyvin kouluissaan eikä mitään ongelmia edes teini-iässä. Laiskan äitinsä takia oppivat varhain oma-aloitteisiksi. Surffaan netissä liikaa ja käytän kaikki rahani matkustelemiseen, pakko päästä vähän väliä pois kotoota.

Ahdistaa välillä töihin meno ja nappaan xanoria silloin aamuisin. Mulla on vain muutama ystäväksi luokiteltava ihminen ja en ole facebookissa, koska en halua valeystäviä.

Kun tarpeeksi väsyttää, nukun alusvaatteillani enkä jaksa käydä suihkussa kuin pari kertaa viikossa ja tulisin ihan hyvin toimeen pelkän veden ja pesuvadin kanssa kuten entisaikoina!

Hiukset saa puhtaanoloisiksi vauvantalkilla ja vanhojen meikkien päälle voi lisätä uutta töihin lähtiessä. Joskus aamuisin silmät punoittavat joko pölyisten tyynyjen tai vanhan ripsarin takia - siitä vaan silmätippoja kehiin.

En osaa tehdä kuin muutamaa ruokaa ja kokkaan harvoin.

Sääli, että Paskamutsi-nimi on jo varattuna! Se olis mulle sopiva nimitys.

Vierailija
46/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tehty saatanan vitun opinnäytetyötä, vaan teen mitä tahansa muuta!

En sheivaa majavaa enää lainkaan (viimeksi joskus 10v sitten).

Ostelen liikaa.

Kiinnyn materiaan.

Makuuhuoneen nurkassa on kummallinen läjä kaikenlaista, josta ei ota selvää!

Pelkään uusia asioita.

Olen aggressiivinen kun suutun.

Huudan pää punaisena aika ajoin miehelleni, joka ei todellakaan ansaitsisi sitä.

Inhoan imurointia ja tiskaamista.

En jaksa ylläpitää ystävyyssuhteitani enää.

Olen pitkävihainen.

Huomaan, että minusta on tulossa katkera vanha ämmä.

Vierailija
47/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tupakoin raskausaikana (kaikki lapset silti terveitä)

-otin drinksua joskus

-en imettänyt (ei ole ollut korvatulehduksia)

-kävin joskus bailaamassa kun lapset oli vauvoja (olivat isovanhemmilla yökylässä)

-vein lapset yökylään 2 kuukauden iässä, että sain omaa aikaa

-olen syöttänyt purkkiluokaa

-vein esikoisen hoitoon 1.5 vuoden iässä kun kakkonen syntyi (terve ja reipas lapsi on silti)

Saa kivittää. Lapset voi kuitenkin hyvin ja minä voin paljon paremmin kuin täydelliset mammat.

Vierailija
48/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huudan lapsille aika usein

-syön liikaa suklaata

-annan tukkapöllyä kun eivät tottele

-juon viiniä ihan liikaa

-meidän vittumaisella laiska paska teinille näytin ovea. Sai muuttaa omaan asuntoon.

Vierailija
49/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4v ja 2v hoidossa, itse kotona vauvan kanssa

-Mies työttömänä ja en kestä sen naamaa

-Perjantaina tuli juotua puoli pulloa viiniä, lauantaina se toinen puoli ja eilen join muutaman siidetin. Naama on ihan tuvoksissa

-Tupakoin edelleen

-Pelkään olevani raskaana, koska en jaksanut kaivaa kortua miehelle esiin viime viikolla

Vierailija
50/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- viikonloppuna join kumpanakin iltana olutta

- meillä on aika sekaista

- viikonloppuna tehtiin ruokaa, mutta yleensä syödään puolieineksiä tai eineksiä tai käydään jossain "aabeeceellä"

- mä olen ylipainoinen

- lapset sai karkkia sekä pe, la ja su

- lapset katsoo joka päivä piirrettyjä, pelaa tietsikalla ja/tai pelaa Wiitä.

- en ulkoile lasten kanssa kuin kerran päivässä viikonloppuna, sen lisäksi käydään kaupassa tmv.

- en leiki lasten kanssa juurikaan

- puhun leikkipuistossa puhelimeen tai juoruilen toisten naisten kanssa

- meillä on Ikeasta ostettuja huonekaluja epämääräisen kokoelman keskellä

- meillä ei ole yhtään merkkiastiastoa

- ostin luottokortilla krääsää

Kyllähän näitä riittäisi...

Vierailija
51/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Viime viikolla söin, joka päivä jotain herkkuja

- Meillä huonekalut koostuvat suurimmaksi osaksi ikean huonekaluista, jotkut ovat Sotkasta ja Jyskistä

- Olen äitiyslomalla ja esikoinen on päiväkodissa 3 kertaa viikossa 5 tuntia

- Kotona ollessa vietän päivät suurimmat osat ajasta pukeutuen kylpytakkiin ja tukka sekaisin

- Ollaan syöty eineksiä viime viikolla, kasviksia kyllä oli mukana

- Esikoinen on uhmaiässä ja häneen menee hermot todella helposti, olen siis huutanut ja kironnut esikoiselle

- En jaksa käydä salilla, en tosin kauhean ylipainoinen ole, muutama kilo liikaa, mutta kahden lapsen synnytys on jättänyt ylimäärästä nahkaa vatsalle, kiinteyttämistä siis olisi, mutta en ole jaksanut.

- En jaksa paljoa leikkiä esikoisen kanssa, en ole ikinä ollut leikkijä tyyppiä. Touhutaan kyllä muita juttuja.

- Imetin kumpaakin lasta maksimissaan 3 viikkoa ja siirryin pulloruokintaan.

- Seksiä mies ei ole saanut 3 viikkoon, kun ei ole oikein huvittanut.

- Olin kaupan kassalla töissä.

- Lapsi meni päiväkotiin ollessaan 1v1kk ikäinen

- Meillä 2-vuotias saa pelata iskänsä kanssa autopeliä pleikkarilla. Tai oikeastaan hänellä on oma ohjain, isi hoitaa pelaamisen, 2-vuotias on hengessä mukana ja katsoo autoja ja ihmettelevät niitä.

- Olen antanut pariin otteeseen 2-vuotiaalle tukkapöllyä, kun hermot ovat romahtaneet täysin ja monen sanomis kerran jälkeen ei ole totellut

- 2-vuotiaamme saa juoda mehua, jos haluaa.

Tuleekohan muuta mieleen. Listaa vois jatkaa loputtomiin.

Plussaa toki saan siitä, että kämppä meillä on oikeastaan aina siistissä kunnossa, olen siitä aika tarkka. Ja alkoholia en ole nauttinut vuoteen. Tekeekö tämä minusta täydellisen äitin? Ei todellakaan tee, vaikka en noita ylempänä olevia asioitakaan olisi tehnyt niin silti en olisi täydellinen äiti, aina on parantamisen varaa.

Vierailija
52/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen syönyt karkkia ja juonut viiniä tälläkin viikolla

* Lisään mukaan vielä jättipussin juustonaksuja

- lapset ja aikuiset ovat syöneet moneen otteeseen tälläkin viikolla eineksia tai puolivalmisteita

* viikko on alussa mutta eiköhän meilläkin tuo ole edessä... - en ole käynyt salilla enkä jumpassa koko viikkoon

*.. kahteen vuoteen

- inhoan juoksemista

*samoin

- en ole säästänyt jokaista senttiä jonka pystyisin

*samoin

- olen rähjännyt lapsille ja ollut poissaoleva

*todella samoin

- meillä on katsottu televisiota ja pelattu pleikkaa tänäänkin

*kyllä

- mies saa sääliseksiä kun en jaksa tapella asiasta

*tätä en enää harrasta, ei tule kun itselle öklö olo eikä estä vieraissa juoksemista

- koti on sekaisin suurimman osan viikkoa

* samoin

- meillä ei ole mitään sisustuslehtikelpoista huonetta; on vanhaa ja Jyskiä, Arabiaa ja mummonperimää

*oiskin joku mummolta peritty jossain...

Vierailija
53/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tupakoin, paljon.

-vedän kännit joka viikonloppu

-en jaksa siivota, rojua on joka paikassa

-en jaksa nähdä kavereita enkä sukulaisia ellei ole pakko

-sairastan syömishäiriötä, en laita ikinä ruokaa vaan elän lähinnä kaurapuurolla ja kahvilla

-viikonloppuisin vedän sitten suunnilleen kilon suklaata, oikeasti. sen jälkeen oksennan.

-mulla on ohut tukka ja huono näkö, keltaiset hampaat

-en saa tutkintoani valmiiksi, opinnäytetyöstä kiinni enää

-en myöskään jaksa käydä töissä, teen keikkatöitä vain sen verran että pärjään juuri ja juuri

-useimpina aamuina en jaksa edes pukeutua vaan saatan mennä kauppaankin yöpuvussa, pitkä takki vaan päälle

-meikkaan vaan jos on pakko

Vierailija
54/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piltillä ruokittu lapsi 1v9kk istuu telkkarin ääressä ja katsoo fröbelin palikoita jotta minä saan kahlata av:n läpi. Kohta käyn röökillä ja vaihdan muksulle toisen fp:n levyn. Vein sen päiväkotiin klo 8 ja hain töiden loputtua klo 15 pois. Kunhan lapsi nukahtaa otan isänsä kanssa viiniä tai olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan