Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa täydellisiä palstalaisia; perustetaanko epätäydellisten ketju?

Vierailija
25.11.2012 |

Mun syntilista:

- olen syönyt karkkia ja juonut viiniä tälläkin viikolla

- vaatekoko on 40 ( en siis ole ihminen)

- lapset ja aikuiset ovat syöneet moneen otteeseen tälläkin viikolla eineksia tai puolivalmisteita

- alusta asti kokattua ruokaa ei meillä ole tehty sitten kesäloman

- en ole käynyt salilla enkä jumpassa koko viikkoon

- inhoan juoksemista

- olen tuhlannut jouluvaloihin ja koristeisiin rahaa

- en ole säästänyt jokaista senttiä jonka pystyisin

- olen rähjännyt lapsille ja ollut poissaoleva

- meillä on katsottu televisiota ja pelattu pleikkaa tänäänkin

- isompi sai pitää pyjamapäivää kun harrastus oli peruttu

- mies saa sääliseksiä kun en jaksa tapella asiasta

- pyykit on levällään

- koti on sekaisin suurimman osan viikkoa

- meillä ei ole mitään sisustuslehtikelpoista huonetta; on vanhaa ja Jyskiä, Arabiaa ja mummonperimää

- en lue kirjoja, en opiskele uutta ammattia enkä pyöritä omaa firmaa tavallisen kokopäivätyöni päälle

Minä en vaan tällä hetkellä jaksa muuta. Olen laiskapaska

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot, I love You all! (Ja kattokaa, oikeen ulukomaan kielellä.)

Vierailija
22/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut itselleni luvan olla laiska, en ole paljon ikinä läsnä lapsille, syön karkkia melkein päivittäin, juon alkoholia melkein joka viikko, ja liikun joskus. Harvoin. Kun tulee inspis.

En varmaan ole kuolinvuoteellani tyytyväinen itseeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös: syön juuri nyt suklaata, painan 80 kg!, en jaksa liikkua tarpeeksi, olen liian äkkinäinen, hermostun helposti, en siedä sekamelskaa, vaan vaadin järjestystä, en jaksa kauan ihmisiä, olen sosiaalinen erakko, sorrun makeaan liian usein, sanon asiat liian suoraan ja harkitsematta, en kunnioita auktoriteetteja, mua ei voi määrätä kukaan, olen kovaääninen, inhoan mielistelyä ja kaunistelemista, välillä tulee kiroiltua, pidän uskovaisia outoina, olen alisuoriutuja työelämässä, useimmiten en piittaa vähääkään muiden mielipiteistä, vaadin reiluutta ja oikeudenmukaisuutta, olen feministi enkä siedä tytöttelijä-ukkoja, juon liikaa kahvia vaikka vatsa sattuu, halveksin päihde-, peli ja lähimmäisriippuvaisia, olen tyytyväinen itseeni useimmiten vaikka olen tälläinen epätäydellinen tavallinen arjesta ilon repivä ihminen.

muuten ok, mutta tuosta listasta lukee rivien välistä ett pidät itseäsi muita parempana tai sitten sulla on huono itsetunto jota korotat kovalla äänellä ja törkeydellä.

ap haki jotain muuta tähän.

Vierailija
24/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan luettelossa osuu kohdalleen, muutamasta voin panna vielä paremmaksikin, mm. karkkia syöty ja viiniä juotu enemmän kuin 3 kertaa viikossa.

Salilla en ole käynyt yli vuoteen vaikka maksankin jäsenyydestä...

Laiska paska on täälläkin. Tein tänään sentään hyvää ruokaa (vaikka perunat olikin pakastelohkoperunoita). Salaattia en tehnyt ollenkaan.

Matkalaukku on olohuoneen lattialla purkamatta suurimmalta osin, vaikka reissusta tultiinkin jo syyskuun alussa.

Lopetin (harrastus) kieliopinnot kesken. En jaksa sukulaisiani ollenkaan. En viitsi siivota yhtään enempää kuin on pakko.

Lupailen kavereille että nähdään ja mennään kahville jne. mutta en oikeasti viitsi/jaksa/halua.

Isoimmasta päästä saavutuksia tältä syksyltä on se, että kävin sentään äänestämässä.

Niin sitä pitää. Tätä ap haki.

Vierailija
25/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot, I love You all! (Ja kattokaa, oikeen ulukomaan kielellä.)

I love You too!

Vierailija
26/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just, että AVn täydellinen mamma ei osta edes jouluisin suklaatakaan. Kenen suihin ne sitten oikein menee?! ;D

Vierailija
27/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hieman lihottaa itseäni talven varalle. Ja muutenkin yritän olla mahdollisimman epätäydellinen, koska niin on vähän rennompi tää elämä. ;)

Vierailija
28/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkia pestaan kun on vasta Ihan pakko

En ole kunnolla lasna

Sotkuista

Teen aina vaan Ihan pakolliset

Olen kaikesta myohassa

En halua kutsua vanempiani meille kylaan, en vaan viitsi

Elan suunnittelematta sen kummemmin

Syon masennuslaakkeita Jo ties monettako vuotta

En jaksais lahtea toihin, ei kiinnosta

Vierailija
29/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunpa vaatekokoni on 42, revi siitä! Kamala, kamala nainen jota kukaan ei voisi koskaan haluta! :D

Tein eilen yli 10 tunnin työpäivän, joten kyllä otti pattiin nousta aikaisin laittamaan esikoista kouluun ja aloittaa niin vapaapäivä.

En harrasta lainkaan liikuntaa, enkä edes yritä laihduttaa. Meillä pelaillaan joka päivä enemmän tai vähemmän. En jaksa meikata päivittäin enkä pukeutua epämukavasti, olen siis suttuinen laiska läski ruma paska. Kiitän.

Vierailija
30/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien heidät myös kauppaan ja työnnän raattaat bussiin.

Olen myös joutunut turvautumaan 2 vuotta sitten sossun apuun.

Lapset syövät telkkarin edessä.

Vierailija
31/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajäätelöä,pähkinäsuklaata,pizzaa,kermaista pastaa juustokuorutuksella....nam

Lohtua synkkään syksyyn.

Vierailija
32/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön iltaisin herkkuja,juon viikonloppuisin viiniä.

Olen kotona päivät ja selitän miehelle että mulla on paljon tekemistä päivisin kun hän ja lapsi on koulussa...

oikeasti katselen leffoja ja syön jäätelöä. Käyn kaupassa ja osaan siivota niin että näyttää että olisin muka tehnyt paljonkin.

Pyykkikoneen laitan heti aamulla päälle ja väitän että olen koko päivän pessyt pyykkiä

Ostan liikaa kaikkea. Raha-asiat ihan solmussa.

haluan harvoin oikeasti seksiä, yleensä vain suostun miehen pyynnöstä.

Vihaan siivoamista.

Vierailija
33/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen.

Puhun miehelleni pahasta olostani.

Täidan olla ihan ikävä ihminen.

Join perjantainan pullon viiniä vaikka lupasin lopettaa tissuttelun. Samalla söin suklaataa puolilevyä vaikka olen luvannnut lopettaa makean syönnin.

En saanut taaskaan mitään tehdyksi.

Kävin salilla eka kertaa puoleen vuoteen ja tulin kipeäksi,vituttaa.

Koira tekee ilkeyttä päivisin,vituttaa sekin.

Olen löystynyt,joka paikka roikkuu, naamakin roikkuu. En meikkaa, enkä aja alapäästä karvoja. Vähän olen siistinyt ja nyt näppylät kutisee.Vituttaa.

Meillä on huonoa seksiä ja liian vähän.Vituttaa.

Syytän siistä miestäni ja se vituttaa.

En ole hyvä tekemään ruokaa ja se vituttaa.

Mun teini-ikäinen tytär on laiska paska,ei tee kotitöitä ei liiku ja se vituttaa.

Kaikkiist eniten vituttaa se että miehelle ei voi avautua,koska sen mielestä negatiivisista asioista ei kannata eikä saa puhua koska niistä tulee"mörköjä" .VITUTTAA!

Vierailija
34/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkejä pitäisi pestä, mutta ei vaan jaksaisi.

Vessa pitäisi siivota, on aivan karmivassa kunnossa, kun siellä lojuu vaikka mitä tavaraa, muttei olla saatu niitä sieltä pois.

En ole ajellut säärikarvoja (kainaloista nyt puhumattakaan) muutamaankaan viikkoon, ei vaan taivu.

Meillä on meidän makuuhuone aivan sotkuinen ja kauheassa kunnossa, ovi on aina kiinni.

Meillä oli lapsi yökylässä viikonloppuna ja nautimme miehen kanssa vain toistemme seurasta, emme uhranneet hetkeäkään siivoomiselle.

Meillä on kasvikset aika usein pelkästään pakastemuodossa.

Olen nuori äiti, yhden lapsen yksinhuoltaja, seurustellut miehen kanssa vasta vähän päälle vuoden ja meille on tulossa lapsi...

Vierailija
35/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen laiha läski, joka ei harrasta liikuntaa, hyvin satunnaista lenkkeilyä lukuunottamatta (joka on aina ihan tuskaa)

- olen huono tekemään ruokaa, syömme liikaa niitä syntisiä nakkeja ja muuta einestä ja puolivalmistetta. Minusta "kunnon ruoka" on esim. sellainen puolivalmistelasagne.

- raha-asiat on jatkuvasti sekaisin, eli elän miinuksella koko ajan. Siltikään en omista mitään hienoa tai kallista.

- minulla on salarakas.

- syön liikaa karkkia ja muita herkkuja, olen siis sokerikoukussa.

Vierailija
36/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tiskit altaassa kohta viikon

-pieni asunto pitäisi imuroida,veisi varmaan 20min.mutten jaksa

-en jaksa tavata ystäviäni ja usein keksin tekosyitä miksi olen kiireinen

-usein en myöskään vastaa puhelimeen jos joku soittaa

-olen aina myöhässä,koska aloitan valmistelut laiskuuttani liian myöhään

-olen rasisti aasialaisia kohtaan

-pierin ihan julmetusti

-nukun usein meikit naamalla

Vierailija
37/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen. Puhun miehelleni pahasta olostani. Täidan olla ihan ikävä ihminen. Join perjantainan pullon viiniä vaikka lupasin lopettaa tissuttelun. Samalla söin suklaataa puolilevyä vaikka olen luvannnut lopettaa makean syönnin. En saanut taaskaan mitään tehdyksi. Kävin salilla eka kertaa puoleen vuoteen ja tulin kipeäksi,vituttaa. Koira tekee ilkeyttä päivisin,vituttaa sekin. Olen löystynyt,joka paikka roikkuu, naamakin roikkuu. En meikkaa, enkä aja alapäästä karvoja. Vähän olen siistinyt ja nyt näppylät kutisee.Vituttaa. Meillä on huonoa seksiä ja liian vähän.Vituttaa. Syytän siistä miestäni ja se vituttaa. En ole hyvä tekemään ruokaa ja se vituttaa. Mun teini-ikäinen tytär on laiska paska,ei tee kotitöitä ei liiku ja se vituttaa. Kaikkiist eniten vituttaa se että miehelle ei voi avautua,koska sen mielestä negatiivisista asioista ei kannata eikä saa puhua koska niistä tulee"mörköjä" .VITUTTAA!

Onneksi mun vituttava teini muuttti pois kotoa!

Vierailija
38/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset 2v ja 4v istuu katsomassa elokuvaa dvd.ltä. Hain heidät hoidosta klo 16.30 ja istutin telkun ääreen ja annoin valmishampparit käteen. Väsyttää niin saatanasti kun eilen innostuttiin isännän kans tyhjentämään viikonlopun pullonloput:)

Muutenkin lapset syö paljon eineksiä. Minä poltan ja otan viiniä muutaman kerran viikossa. En jaksa siivota ja nytkin koko kylpyhuoneen lattia on täynnä paskaista pyykkiä.

Onneksi kohta saa lapset nukkumaan ja saa rauhassa surffata netissä kun ei kiinnosta miehelle antaa pimpulia edes tänään.

Tsemppiä meille kaikille epätäydellisille äideille.

Vierailija
39/54 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset 2v ja 4v istuu katsomassa elokuvaa dvd.ltä. Hain heidät hoidosta klo 16.30 ja istutin telkun ääreen ja annoin valmishampparit käteen. Väsyttää niin saatanasti kun eilen innostuttiin isännän kans tyhjentämään viikonlopun pullonloput:)

Muutenkin lapset syö paljon eineksiä. Minä poltan ja otan viiniä muutaman kerran viikossa. En jaksa siivota ja nytkin koko kylpyhuoneen lattia on täynnä paskaista pyykkiä.

Onneksi kohta saa lapset nukkumaan ja saa rauhassa surffata netissä kun ei kiinnosta miehelle antaa pimpulia edes tänään.

Tsemppiä meille kaikille epätäydellisille äideille.

Vierailija
40/54 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle, rehellistä ja tavallista elämää. Nyt ei olla missään bogissa maalailemassa kuvaa täydellisestä elämästä, jota pikku perhe somasti esittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi