Pukinkonttiin Allen Carr: Stumppaa tähän. Voin melkein vannoa, että tupakointi loppuu.
t. pian 2 vuotta ilman tupakkaa eikä yhden yhtä vaikeaa hetkeä =))
Kommentit (10)
Sen kirjan luettuaan ei tarvitse tahdonvoimaa lopettamiseen, sen vain tietää että lopetti, eikä koskaan tule enää polttamaan..Outoa, mutta totta =)
luki sen muttei pystynyt lopettamaan.
Itseni on pitänyt kanssa lukea kyseinen kirja, mutta olen vielä heikkoluonteisempi kuin äitini ja pelottaa ettei kyseisestä kirjasta ole apua minullekaan...
luki sen muttei pystynyt lopettamaan.
Itseni on pitänyt kanssa lukea kyseinen kirja, mutta olen vielä heikkoluonteisempi kuin äitini ja pelottaa ettei kyseisestä kirjasta ole apua minullekaan...
kuin avoimen mielen =)
t. ap
Mitä menetät jos luet kirjan ja epäonnistut? Et ole sen huonommassa jamassa kuin nytkään. Lisäksi on olemassa kirjaakin tehokkaampi tapa lopettaa...
Kirjan menetelmä sen alkuperäisessä muodossaan. Kirja on alkujaan liveseminaari ja kun Allen Carrin varauskirjat olivat täynnä, eikä hän kyennyt vastaanottamaan kaikkia halukkaita, menetelmä tiivistettiin kansien väliin.
Live seminaarit ovat olleet saatavilla suomessa vuoden verran, eli syksystä 2011. Menetelmä on ollut olemassa maailmalla 30 vuotta ja live seminaareille annetaan 3kk rahat takaisin takuu. Jos korvikkeet ja lääkkeet ovat tehokkaita, miksei niiden valmistajat anna niille vastaavaa takuuta?
Verkkosivuilta www.allencarr.fi löytyy live seminaarit ja jo etusivulla on tarjous/linkki raskaana oleville + linkki jossa vastataan kysymykseen: "olen lukenut kirjan ja poltan edelleen, miksi osallistuisin seminaariin?"
Jotkut purnaa hinnasta, mutta mitä tupakointi maksaa tai Champix? Menetelmä jolle myönnetään takuu, sellaisesta on voi helposti maksaa hieman enemmän ja maksaako se edes enemmän?
kirjalla ei ole mitään vaikutusta. Ei saa edes harkitsemaan lopettamista. Älkää tuhlatko rahojanne moiseen paskaan. Sen voi lainata kirjastostakin.
mutta ei se minun kohdallani toiminut. Sain kyllä uutta näkökulmaa asiaan. Ihan positiivinen kokemus tuon lukeminen oli, mutten silti kokenut mitään suurta valaistumista, saati sitten lopettamisen helppoutta. Tiedän silti useamman jolla tuo on toiminut, eli ei kai se ihan turha opus ole =)
että lainatkaa kirjastosta!
Luin ja mies luki,edelleen tupakoidaan.
Tuohan on sellaista "positiivista"aivopesua tai sen yritystä. Itseäni vaan ärsytti kirjan jankkaus,samat jutut monta kertaa jolla yritetään jäynätä.
Noh mutta tulihan kokeiltua sekin ja monessa asiassa olen herran kanssa samoilla linjoilla ja valitettavasti sen vuoksi tuo kirja ei mulle tuonot mtn. uutta :(
Perus psyykkausta. Ei loppunut tupakointi ja kirjakin vain lähinnä ärsytti.
Hyvä silti, jos joku tuon avulla onnistuu lopettamaan.
Lopetin 2vuotta sitten enkä ole selvinpäin kaivannut tupakkaa kertaakaan!
Sitä aikaisemmin lopetin monasti väkisin ja sorruin yhtä monta kertaa.
Sitten se vain tuli, NAPS! käänsin itseni tapahtuman ulkopuolelle ja mietin että voi helvetti että on pellen näköistä touhua. Imeä jotain pahan hajuista ja makuista sairaaksi tekevää käärylettä joka ei edes annan minulle mitään, minulle ei mene hermot koska en saa tupakkaa vaan koska poltan tupakkaa! Olisi järkevämpää ottaa saunan uunista puolksi hiiltynyt koivuklapi ja imeä siitä sauhujaan!
Siihen jäi, en tarvitse, en polta.
Eräs työkaveri, joka ennen istui aina tupakalla, hehkutti tuota kirjaa. Sanoi, että se avasi silmät ja se oli kerrasta poikki ilman suurempaa tuskaa. Tyyppi aika sellainen perusjässikkä, eikä hurahda helposti, mutta tuo kirja oli sytyttänyt. Mitä siinä kirjassa on?