Olenko kohtuuton, jos vaadin miehen valitsemaan tupakoinnin tai seksin?
Vihaan tupakointia ja tupakan löyhkää. Äskenkin ehdotin miehelle siirtymistä vuoteeseen. mies sanoi, että haluaa mennä tupakalle. Hän odottaa seksiä sen jälkeen, mutta mua ei huvita. Enpä ollut kovin houkuttava. Ollaan sitten ilman, molemmat.
Kommentit (30)
siirtyy sänkyyn kanssani illalla. Hän olettaa, että olen halukkaana odottamassa, kun hän palaa takaisin. Soitin äsken, missä mies on, kun lähti jo ajat sitten. Polttelee kuulemma monta tupakkaa, eikä uskalla tulla kotiin, kun olen vihainen. Helvetti. Se on kyllä mies, joka on kohtuuton.
-ap
Olet suoraan sanoen aika lapsellinen ja kohtuuton. Voisit pyytää miestäsi pesemään hampaat ja syömään Mynthonin jos löyhkä noin ahdistaa.
Mielestäni olet oikeassa vaatiessasi olemaan polttamatta ennen sänkyyn menoa. Tupakanhaju erottuu hengityksestä puolisen tuntiakin.
Itse olen töissä avokonttorissa ja yksi tyyppi, joka istuu 1,5 metrin päässä, käy tupakkatauolla, se ei mitään, mutta palattua hänen hengitys haisee. Vaikka en olisi tiennyt hänen olleen tupakalla, huomaan sen heti hajusta. Varmasti lähikontaktissa, kuten suudellessa, se on erittäin ikävää. Tupakoimattomalla hajuaisti on kunnossa.
Jätä se sika, jos ei heti lopeta polttamista. Jos tulee sisään 24h sisällä polttamisesta vaadi vahingonkorvauksia vähintään 10% kämpän arvosta jokaiselta kerralta. Jos polttaa sisällä niin tee rikosilmoitus törkeästä pahoinpitelystä.
Kyl se ukko löytää löysäpiposemman mimmin ja SA jäät runkutuksen varaan hahaaa!
Kyllä mulla ainakin halut kuolis jos mies käy eka tupakalla ja sitte löykän saattelemana yrittää jalkojen väliin päästä. Juu kiitos ei, paskanhajuinen hengitys suudellessa ja löyhkäävä iho ei todellakaan kiihota. Hampaiden pesu ja mynthon ei sitä hajuongelmaa poista, se löyhkä on sitkeä ja haihtuu vaan ajan kanssa. Joten ei kiitos.
Jos mies valitsee tuoakan, niin kyllä se seksikin loppuu. Mun mies on mua 10 v vanhempi ja on polttanut 15 v asti. Seksi oli hyvää ja minulle tupakointi ei ollut kynnyskysymys. Mutta tossa 55 v vaiheella miehellä alkoi olla erktio- ongelmia ja myös hengästyi helposti. Parin vuoden kuluttua miehellä todettiin keuhkoahtaumaa, ei tosin kovin paha vielä. Mies lopetti tupakoinnin, mutta keuhkot ei iitä parane.
Seksin aikana oli jo aiemmin niin, että mies hengästyi. Erektiolääkkeet aiheutti kovaa päänsärkyä ja minua alkoi pelottaa, että mies saa sydänkohtauksen.
Nyt mies täyttää 60, mä viisikymmentä. Minua seksi kiinnostaisi, mutta viime seksin yrityksestä vuosi aikaa! Se ei oikein tyydyttänyt kumpaakaan.
Joten jos mies valitsee tupakan, niin se seksi loppuu. Viisikymppinen kuulostaa kaukaiselta, mutta uskokaa minua. Se tulee tosinopsaa. Ja havait see etä seksi kiinnostaa vaikkei pysty. Kyllä mun miestä se rasitttaa ja ahdistaa, ettei seksipuolta enää ole.
tupakka tai nainen - valinta. se ens menee tupakalle ja sitten vielä myrkyttää sut.
terveisin mies
Eiköhän aloittajan tilanne ole tähän mennessä jo ratkennut. Mies on jatkanut polttamista ja nykyään ei enää ole seksiä koska erektio-ongelma.
Olet ärsyttävä nipo. Itse laittaisin tuollaisen kumppanin tietä pitkin. Sinua pitää huomioida ja tehdä sinun toiveidesi mukaan tai ei tipu seksiä. Sinun sen sijaan ei tarvitse ajatella kuin itseäsi.