Tuleeko karenssia jos saa potkut toistuvan juopuneena töissä olon takia?
Mulla on semmoinen tilanne että haluaisin lopettaa pitkäaikaisen työsuhteeni, mutta en halua karenssia.
Kommentit (13)
Kyllä tulee karenssia, jos potkujen syy on työntekijästä johtuva. Hommaa valmiiksi toinen työpaikka, jonne siirryt nykyisestä, niin ei tule karenssia.
En usko. Pääsee hoitoon ja katkaisulomalle etelään. Pahamasaarelle pääsee. Valtion piikkiin toipumaan. Ei vaan saa juoda PinaColadoja.
Miten noin vtun idiootti voi edes olla töissä?
Ei tule jos sanot työnantajalle että irtisanoo sinut tuotannollisista syistä. Antaa työtodistuksen jossa se lukee. Sanot vaan ettet hallua olla siellä töissä, minäkin olen niin saanut potkut. Työnantaja sanoi että olisi tarve vähentää väkeä muutenkin. Sovittiin että se kirjoittaa todistuksen etten saaa karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee karenssia, jos potkujen syy on työntekijästä johtuva. Hommaa valmiiksi toinen työpaikka, jonne siirryt nykyisestä, niin ei tule karenssia.
En aio jatkaa työelämässä, vaan työttömänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tule jos sanot työnantajalle että irtisanoo sinut tuotannollisista syistä. Antaa työtodistuksen jossa se lukee. Sanot vaan ettet hallua olla siellä töissä, minäkin olen niin saanut potkut. Työnantaja sanoi että olisi tarve vähentää väkeä muutenkin. Sovittiin että se kirjoittaa todistuksen etten saaa karenssia.
Eivät suostu irtisanomaan kun töitä on moneksi vuodeksi eteenpäin ja asiantuntija tehtävään tarvitaan pitkä kokemus ja koulutus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hul lu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hul lu!
Minulla on säästöjä yhteensä noin 500 000€ ja ikää 55v.
Ap
Itse ilmoittauduin ensin työnhakijaksi ja sen jälkeen työkkärin kurssille. Kun varmistui että pääsin niin otin lopputilin. Karenssia vain viikko. Korotettu tuki alkaa juoksemaan heti kun kurssi alkaa. Kas näin. Olin 1,5v kotona. Nyt taas töissä. Kannatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hul lu!
Ap
No onhan se sit jo aika antaa työpaikka nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata semmonen työpaikka missä voi olla kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hul lu!
Ap
No kyllä oot ahne. Et tarvi mitään työttömyyskorvausta. Elät leveästi eläkkeeseen asti.
Ei tule. Anna mennä vaan.