Seuratkaa Oka2 nimimerkkiä HUUTONETISSÄ
http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=28864&fbtype=-1
tyyppi puuttuu muiden myyjien hakusanoihin. Siis kun myyjät on laittaneet kohteeseen hakusanoja joilla kohde löytyy paremmin niin tuo tyyppi huomauttelee kysymysosiossa ja ilmoittelee myös ylläpidolle.
Kommentit (9)
Ainakin aiemmin harhaanjohtavat hakusanat olivat kiellettyjä.
Etsin viime keväänä Baby Björnin sitteriä ja sillä hakusanalla tuli jonkun myyjän lastenvaatteita, koska ilmoituksiin oli hakusanoiksi listattuna sekä Baby Björn että sitteri (ja monia muita lastentarvikkeita ja -tarvikemerkkejä). Ilmoitin ylläpidolle ja lupasivat tarkistaa asian, mutta mitään ei tapahtunut vaan sama ämmä kaupitteli samoja rytjyjä samoilla sanoilla vielä pitkään sen jälkeen ja varmaan vieläkin. (Minä ostin sitterini käytettynä muualta kuin huutonetistä.)
Itse etsin doomoon imetystyynyä ja laitoin hakuun doomoo niin yli puolet hauista oli jotain aivan muuta kuin niitä doomoon tuotteita. Ärsyttävyydessään samaa sarjaa kuin hintavaraus...
johan siellä on miljoona rytkyä joissa jotain ruutua ja maininta "burberrytyyppinen".
Samalla idealla moni muu.
Jos haet Iittalan kivituikkua, sieltä tupsahtaa kaikenmaailman lyhtyjä, hyvässä lykyssä Iittalan kartta vuodelta -78.
Kuvittelevetko nämä myyjät oikeasti että heiltä joku näitä ostaa, jos hakee muuta?
Ihan kuin menisi autokauppaan ostamaan bemaria ja myyjä alkaisi esitellä vespoja ja mopoautoja.
Etsin viime keväänä Baby Björnin sitteriä ja sillä hakusanalla tuli jonkun myyjän lastenvaatteita, koska ilmoituksiin oli hakusanoiksi listattuna sekä Baby Björn että sitteri (ja monia muita lastentarvikkeita ja -tarvikemerkkejä). Ilmoitin ylläpidolle ja lupasivat tarkistaa asian, mutta mitään ei tapahtunut vaan sama ämmä kaupitteli samoja rytjyjä samoilla sanoilla vielä pitkään sen jälkeen ja varmaan vieläkin. (Minä ostin sitterini käytettynä muualta kuin huutonetistä.)
Itse etsin doomoon imetystyynyä ja laitoin hakuun doomoo niin yli puolet hauista oli jotain aivan muuta kuin niitä doomoon tuotteita. Ärsyttävyydessään samaa sarjaa kuin hintavaraus...
johan siellä on miljoona rytkyä joissa jotain ruutua ja maininta "burberrytyyppinen".
Samalla idealla moni muu.
Jos haet Iittalan kivituikkua, sieltä tupsahtaa kaikenmaailman lyhtyjä, hyvässä lykyssä Iittalan kartta vuodelta -78.Kuvittelevetko nämä myyjät oikeasti että heiltä joku näitä ostaa, jos hakee muuta?
Ihan kuin menisi autokauppaan ostamaan bemaria ja myyjä alkaisi esitellä vespoja ja mopoautoja.
Tuossa juuri katselin jonkun laittamaa ilmoitusta lodge shelter kantopussista ja huomasin että hakusanoissa oli mm. mamalicious, imetysvaate jne..
Hain taannoin Popin vaatteita, ja lajittelin tulokset hinnan mukaan. Ensimmäiset noin kymmenen sivua oli jotain H&M:n vaatteita tai muita vastaavia. Kivaa.
En tiedä huomautteleeko käyttäjä aiheetta, mutta kyllä muakin vituttaa ne myyjät, jotka listaavat kohteisiinsa täysin liittymättömiä hakusanoja. Jos etsin Marimekon lakanoita, en halua nähdä Vallilan. Tai jos etsin sinistä Guccin mekkoa, en halua tuloksia musista HM:n mekoista.
kun ihmiset laittaa tuotteeseen liittymättömiä hakusanoja. Esim kun haen vaikka hakusanalla Reimatec, niin kaiken maailman halpishaalarit tulee hakuun kun sinne on ilmoitukseen lueteltu kaikki olemassa olevat merkit!
noi jotka listaa tyyliin kaikki laatumerkit jonkun h&m rytkyn ilmoituksen perään! Sais olla kiellettyä ja rankaistavaa...
Eli ei saanut myydä Anttilan collegehousuja ja pistää hakusanaksi Marimekkoa. Vituttaa kyllä tuo, että kun yrittää hakea jotain tiettyä merkkiä tai tuotetta, niin saa hirveästi ihan turhia hakutuloksia. Jos tykkää jostain hakemastaan ja klikkaamastaan tuotteesta, niin osaa kyllä klikata myyjän nimimerkkiä ja katsoa mitä muuta on myynnissä.
Itse etsin doomoon imetystyynyä ja laitoin hakuun doomoo niin yli puolet hauista oli jotain aivan muuta kuin niitä doomoon tuotteita.
Ärsyttävyydessään samaa sarjaa kuin hintavaraus...