Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkuuko klaukkalassa huumeita

Vierailija
24.11.2012 |

Vai onko se vaan asian suurentelua.

12-vuotiaan äiti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päihdeongelmaisten kanssa työskentelevänä sanoisin, että on sinisilmäsitä luulla, ettei jossain liikkuisi huumeita. Pieninkin kylä perimmäisessä Suomessa, niin kyllä, huumeita on.

Vierailija
2/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että keneltä saa ostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmijärven huumeongelmasta, 13v:t veti kamaa. Poliisin mukaan rinki keskittyi juuri Klaukkalaaan.

Kannattaaa jutella lasten kanssa mahdollisimman varhain ja näyttää pelottelumateraalia mitä narkkareille käy. Niin minä teen.Nummelassa.

Vierailija
4/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 90-luvulla Klaukkalan huumetilanne taisi olla vielä pahempi, silloin sattui myös tapaus jossa nuoria kuoli kotibileissä otettujen huumeiden takia. En enää asu Klaukkalassa ja toivon että tilanne olisi nykyään parempi.

Vierailija
5/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Klaukkala eroa muista kunnista mitenkään.

Vierailija
6/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalassa tosiaan kuoli useita nuoria silloin huumeisiin. Ja puhutaan yläasteikäisistä eli 13-15 vuotiaista. Asuin itse silloin paikkakunnalla ja kyllä oli varmaan kaikkien siellä silloin asuvien samanikäisten tiedossa nämä huumejutut.

En tiedä tilannetta nykyään, mutta silloin se oli ihan arkipäivää. Ja tosiaan ns. hyvien perheiden lapset niitä huumeita käytti siinä missä muutkin.

Vierailija
7/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä liiku kun vauvan tappajia.

Vierailija
8/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska tiedän.

Vierailija
9/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnalla iät ja ajat asuneena en tosin edes muista noita kuolemnatapauksia eikä ole koskaan kukaan edes tarjonnut huumeita. Osoittaa vain että asia ei ole itse koskettanut/kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi