Kun käyt Lidlissä niin
ajatteletko koko ajan, että tämä on nyt saksalaisten kauppa. Ja sitten yrität olla niin kuin muissakin kaupoissa, kunnes taas muistuu mieleen ne saksalaiset. Kokoat itsesi ja ajattelet että ompa halpaa matoa ja katselet jogurtteja, ja sitten tulee hiipien mieleen bradwurst ja muut saksalaiset tuotteet, vaikka kuinka yrität muuta ajatella.
Ihan sama kun joku sanoisi "älä ajattele valkoista", no mitä ajattelet?
Kommentit (14)
mietit että nyt syöt saksalaista mysliä.
Miksi pitäis ajatella "niitä saksalaisia" Lidlissä? Tai kenellä ylipäänsä "hiipii bratvurstit mieleen" jostain jogurtin katselusta? En kyllä tajua yhtään sun ajatusmaailmaa... sori.
ajatteletko koko ajan, että tämä on nyt saksalaisten kauppa. Ja sitten yrität olla niin kuin muissakin kaupoissa, kunnes taas muistuu mieleen ne saksalaiset. Kokoat itsesi ja ajattelet että ompa halpaa matoa ja katselet jogurtteja, ja sitten tulee hiipien mieleen bradwurst ja muut saksalaiset tuotteet, vaikka kuinka yrität muuta ajatella.
Ihan sama kun joku sanoisi "älä ajattele valkoista", no mitä ajattelet?
käyn ostamassa jotain tavaroita jos on joku kiva juttu halvalla, vaatteitakin.
Kuitenkin joka kerta kyllä vähän hävettää olla siellä ja tulla ovesta pihalle, toivon että jos joku tuttu näkee niin huomaa mun kantamuksista että en ollut ruokaa ostamassa "natsisiwasta"
Jotain karkkia ja keksiä olen ostanut, ja jotain jäätelöä ja jugurttiakin kokeillut. Mutta esim. lihatuotteet näyttää aina tosi epäillyttäviltä. Olisi aika vaikeaa jos pitäisi ostaa kaikki ruuat sieltä.
Kun olen siellä ajattelen että kohta menen oikeaan kauppaan sitten ruokaostoksille.
kun kassalla maksaa, mietin että tämäkin ruokakassi olisi jossain prismassa maksanut lähes tuplasti :)
Esim. kotimainen kurkku 1,99€/kg on ainakin euron edullisempaa kuin muissa lähialueen kaupoissa, aivan samaa kelmutavaraa on kuin niissäkin. Paistopisteen tuotteet ovat pakastetta, kuten muuallakin (miinus jotkut superkalliit Fazerit, niissä tiedän olevan leipureita töissä aamuvarhaisesta), broileri tulee Atrialta.
audi, bmw, porsche, mercedes benz, opel, ajattelee koko ajan, että nyt ajan sakasalaisella autolla. Tai kun näkee kyseisen merkin auton ajattelee vain, että siellä se saksaalainen auto menee.
-täällä on niin halpaa ja hyvää tavaraa
-taas on hyviä ruokatarjouksia
-kylläpä kauppareissu hoituu tosi nopeasti
-vitsi miten hyviä tavara- ja vaatetarjouksia, ne ovat todella hyviä
-voi että, muut maksaa urheiluvaatteista maltaita ja joutuu kulkemaan pitkin urheiluliikkeitä, minäpä vaan ostan laatuvaatteet suoraan kauppareissullani 10 minuutissa
-taas täällä on nää ihanat miesmyyjät
-kassajonot hoituu nopsaan, kassat töräyttää nopeasti lisämyyjiä ruuhkassa
-mulla on isot osakesäästöt....halvan lidlin ansiosta
-mä rakastan lidliä ?
näin paljon ruokaa näin halvalla, ihan uskomatonta.
Ihan sama mistä se kauppa on kotoisin. Jos sieltä saa edullisesti sellaisia elintarvikkeita mitä minä tarvitsen, niin kiitos kyllä. Ja ostan muuten sieltäkin yleensä 80% suomalaisia tuotteita.
Käyn aika harvoin Lidlissä, mutta haahuilen siellä ihan innoissani miettien esim näitä:
Kyllä nää saksalaiset myy halvalla!
Vau, miten voi olla näin halpaa!!
Miksi mä en käy täällä aina?
Natsisiwa...
Kun käyn S-marketissa, en mä mitään ylimääräistä ajattele.
Mutta parissakin ketjuliikkeessä tulen ajatelleeksi miten tämäkin kauppa riistää sekä asiakasta että tuottajaa. Ja lisäksi lähimarketissa jossa on joskus pakko käydä ajattelen murhaavia ajatuksia kauppiaasta joka mainostaa jotain tuotetta ja sitten kaupassa on aina kyltti että kyseinen tuote on loppunut. Vastaavaa on sitten kyllä kaupan tuplahintaan.
Käyn Lidlissä viikottain ja minulle se on aivan tavallinen kauppa, jossa mietin, mitä tarvitaan ja toki katselen myös tarjouksia. Maitoa ja hedelmiä sieltä ostan paljon.