Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit tässä elämässä vielä tehdä tai saavuttaa?

Vierailija
24.11.2012 |

Suurin haaveesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kimppakivaa vaimon ja muiden kanssa

Vierailija
2/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain lakata olemasta ja kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla montaa muutakin ammattia nykyisten lisäksi, asua vielä kerran ulkomailla, pelastaa maailman,

Vierailija
4/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä pääsis ylemmäksi toimihenkilöksi tavallisen toimihenkilön sijaan. Olisi kiva käyttää päällikkö-titteliä. Sitten mulle alkaa passata saavutukset.

Vierailija
5/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan ei ole sitä mitä se vaatii koska en tiedä mistä edes aloittaa.

Vierailija
6/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada lapset hyvin kasvatettua pärjääviksi aikuisiksi. Yhden kaukomatkan haluaisin jossain vaiheessa tehdä, koska en ole ikinä käynyt Euroopan ulkopuolella. Mutta se ei ole niin tärkeää kuin nuo aiemmin kertomani toiveet.

Vierailija
7/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittaa sen jälkeen monta romaania.

Vierailija
8/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elää sen jälkeen täysillä elämääni, juuri niin kuin MÄ haluan. Matkustella, opiskella uusi ammatti, asua ja työskennellä ulkomailla. Että lapset pärjäisivät ja olisivat ONNELLISIA!

Vierailija
9/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin tyytyväinen saavutuksiini, mutta ikääkin on jo yli 40 vuotta. Toki kuitenkin mielelläni edelleen kehityn monella tavalla.

Vierailija
10/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä pääsis ylemmäksi toimihenkilöksi tavallisen toimihenkilön sijaan. Olisi kiva käyttää päällikkö-titteliä. Sitten mulle alkaa passata saavutukset.

Vierailija
11/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perhe ja ammatti ois kiva. Olen kyllä tehnyt juttuja, joihin olen tyytyväinen ja askartelen nytkin sellaisten asioiden kanssa joihin olen tyytyväinen. Harrastussaralla asiat on hyvin pulkassa, olen siis toiveikas tuosta ammatista ja mahdollisesta parisuhteestakin.

Vierailija
12/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain lakata olemasta ja kuolla.

Vapautuisi kaikista huolista ja stressistä. Ei tarvitisi yrittää olla mitään tai menestyä missään, kaikki vaan loppuisi. Tai jos voisi edes jäädä sänkyyn makaamaan koko loppuelämäksi, tai ainakin talven ajaksi.

Vierailija
13/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallisemmalla puolella, saada raha-asiat paremmalle tolalle, pudottaa painoa pysyvästi ja matkustella.Ikää nyt 39 v.

Suurin haaveni on jo toteutunut.

Vierailija
14/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolaina maksettua ja kasvatettua tästä vielä mahassa pötköttävästä lapsesta kunnon kansalainen.

Vierailija
15/15 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada sen verran enemmän rahaa että voitaisiin rakentaa omakotitalo tai ostaa tilava rivitalo kivalla pihalla, ja hyvällä sijainnilla.

Että lapset pärjäisivät koulussa ja elämässä.

Että saataisiin rahaa mökin remontoimiseen ja ostettua asuntoauto.

Aika materialistia tavoitteita, mutta oikeasti minulla ainakin omaan onnellisuuteen vaikuttaisi jos asumisolosuhteet paranisivat!

Olisi kiva myös jos kesällä olisi mahdollista reissata lomalla ja kerran vuodessa talvellä päästä lämpöön pariksi viikoksi perheen kanssa.

Tietenkin olen kiitollinen vakityöpaikasta, ihanasta miehestä ja lapsista, terveydestä perheessä, ja sujuvasta arjesta.

Haaveilen vain asumisen tason paranemisesta (omistusasunnosta, tilasta ja omasta pihasta) sekä tosiaan siitä, että olisi varaa lomailla ulkomailla.

T nelihenkinen pienipalkkainen perhe Helsingistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän