Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei saisi IKINÄ oman elämäni blogistiksi

Vierailija
07.01.2013 |

En tiedä olenko sitten valtavirtaa vastaan, mutta minua ei saisi edes haulikolla uhaten pitämään blogia elämästäni kaiken kansan pällisteltäväksi!

Siis kuinka paljon sitä itseään pitää rakastaa, että jaksaisi jauhaa omasta elämästään joka päivä (kuten jotkut laukkufriikit neitokaiset;)?

Jotenkin ymmärrän nämä yli-innostuneet käsityö/sisustusfanit, jotka sitten päivittävät tekemisiään/ideoitaan yms. etenkin jos omistavat samalla nettifirman, jonka kautta myyvät tuotteittaan tai maahantuomia esineitä, tai jotkut historiantutkijat tai ajatustyöläiset jotka haluavat tunnetuutta ammatillisesti jne.

Mutta että joku jaksaa kertoa yksityiselämästään, ostoksistaan, perheestään, matkoistaan ja ties mistä miljoonasta oman elämän asiasta ihan vapaasti kaikille luettavaksi???

Ensinnäkin kuka jaksaa olla niin kiinnostunut itsestä, että haluaa kertoa ja levitellä yksityiselämän asioita avoimesti nettiin?

Toisekseen, en mistään hinnasta, ikinä, koskaan, milloinkaan haluaisi luopua omasta yksityisyydestäni, enkä haluaisi että kaikki ihmiset vapaasti voisivat revitellä juttujani, arvostella ja kehuskella, analysoida kaikkia tekemisiäni tai ostoksiani, tai lapsiani.

Ei helvetti, mielummin saunan taakse, kuin koko kansan "julkkikseksi"

Sorrry, pakko vaan avautua. :)

Muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on monta kertaa tutut yllyttäneet pitämään ruokablogia, mutta minä en todellakaan ikinä halua alkaa miksikään blogijulkkikseksi. Minä haluan vaan elää yksityistä elämääni tuntemattomana taviksena rauhassa.

Vierailija
2/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kirjoitankin anonyymisti ja kasvottomasti harrastusblogia, joka on kasattu puhtaasti tuon yhden asian ympärille. Ja saan kirjoittamisesta palkkaakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvat niin tunnistamattomia, ettei edes sukulaiset tiedä sen olevan minun blogi.

Vierailija
4/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en uskaltaisi, pelkäisin että mulle kävisi samoin kuin esim. Pipsalle ja jokaista merkintääni pilkattaisiin / ruodittaisiin pitkin nettiä... Enkä nyt muutenkaan haluaisi levitellä yksityiselämääni--

Vierailija
5/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin yksin , voisin harkita. Mutta kun on 4 lasta ja mies, joiden koti tämä on myös. Ikimaalilmassa en lasteni kuvia laittaisi mihinkään blogiin. Aika moraalitonta käyttää jatkuvasti lastensa kuvia erilaisten tavaroiden mainosblogeissa.

Ja kun kaikilla näillä bloginpitäjillä vielä on samanlaiset valkoiset sohvat ja ankean tyhjät kodit. Jotenkin myötähäpeä tulee niitä lukiessa. Silti joskus luen , koska etsin blogia jossa olisi muutakin ajatusta kuin mitä ostan seuraavaksi ja mitä ostin eilen.

Vierailija
6/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin löytää hyviä ideoita oman kodin piristykseksi. En löytänyt. Mutta löysin aivan järkyttävän blogin , jossa nuoripari tuhoaa 50-luvun omakotitaloa , joka oli mittasuhteiltaan ihan mahtava. Siis kaatavat seinät , muttavat ikkunat , pilaavat kaiken...huh, ihan tuli paha olo. Mutta valkoinen sohva ja avotakan mainostaman skandinaavinen "persoonallinen" koti on vaan saatava. Miksi pilata vanha kaunis talo ? Mikseivät tuollaiset muuta uusiiin taloihin ?

Paha mieli tuli.