Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisin niin helposti useimmat teistäkin kauniiksi

Vierailija
24.11.2012 |

Olen itse kaunis ja tyylikäs nainen - sanon sen ihan faktana enkä mielipiteenä. Usein stailaan mielessäni ihmisiä, joita tapaan. En voi käsittää, miksi he pukeutuvat niinkuin pukeutuvat tai miksi ovat valinneet hiustyylinsä ihan pieleen.

On muutama helppo juttu, jolla saisi välittömästi itsensä kauniimman, hoikemman ja nuoremman näköiseksi. En ymmärrä, miksi he eivät tee niitä asioita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään standardipaketti.

Vierailija
22/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän yleensä ihan hirveältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pukea päälleen. Ei mulla ole sulle mitään neuvottavaa :) ap

Vaivaannun ihan hirveesti, jos ihmiset tuijottaa ja kiinnittää muhun huomiota, saatika sitten lähestyy mua mun ulkonäön vuoksi.

Mä en värjää hiuksiani enkä leikkaa niitä muotoon, en meikkaa ja pukeudun useimmiten farkkuihin ja trikoopaitaan. Mutta mä olen niin huomiota herätäävän pantavan näköinen, etten saa juuri koskaan olla missään rauhassa. Se on PERSEESTÄ! Mulle kun riittää, että mun mies haluaa panna mua. Muiden soisin olevan kiinnostunut musta lähinnä ihmisenä. Siksi mä siis downshiftaan ulkonäköni kanssa ja sä varmaan kelaat ratikassa, että voi kun toikin kävis kampaajalla ja viettäis edes vähän aikaa peilin edessä aamulla. Siinähän kelaat!

Vierailija
24/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hyviä ominaisuuksia kannattaakin korostaa. ap

Kannattaa muistaa, että suurin osa haluaa olla oma itsensä eikä mikään standardipaketti.

Vierailija
25/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihana katsella ihmisiä sellaisina kun he haluavat itse olla. Kaltaisesi stailaajat eivät tajua, etteivät kaikkia halua näyttää sellaiselta kuin sinä tai mitä sinä pidät kauniina.

Tiedäthän, että se mitä pidät kauniina ei ole välttämättä sama asia kuin se mitä esimerkiksi minä pidän kauniina. Ja minäkin ole kaunis. Voi olla, että sinä et olisi minusta kaunis ja minä sinun mielestäsi.

Jokaisen ihmisen kauneuden määritelmä on omansa.

Vierailija
26/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihana katsella ihmisiä sellaisina kun he haluavat itse olla. Kaltaisesi stailaajat eivät tajua, etteivät kaikkia halua näyttää sellaiselta kuin sinä tai mitä sinä pidät kauniina.

Tiedäthän, että se mitä pidät kauniina ei ole välttämättä sama asia kuin se mitä esimerkiksi minä pidän kauniina. Ja minäkin ole kaunis. Voi olla, että sinä et olisi minusta kaunis ja minä sinun mielestäsi.

Jokaisen ihmisen kauneuden määritelmä on omansa.

Vierailija
27/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myö haluta yhtään tästä hehkeemmiksi, tulee vaan sen oloseks että yrittää liikaa.

Vierailija
28/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaani kysyvät usein multa ulkonäköneuvoja, vaikka en sinänsä sitä työkseni tee. Olen miettinyt perustavani konsultointifirman, jossa annettais pukeutumis- ym ulkonäkövinkkejä. Sillä todennäköisesti jopa tienaisi.

mielestä tyylinsä löytäneeltä ohjeita kuin mennä ostamaan stailauspalveluja, joka varmaan mkasaisi väh 100 e. Veikkaisin, ettei leipäsi kovin leeveä Suomessa olisi.

Vierailija
29/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi hymyilyttää ajatus, että seisoessani kassajonossa joku stailaa mua mielessään :D No, millisiileni, maiharini ja miesten pillifarkkuni saattavat meikittömin kasvoin kannettuna antaakin aihetta kyseiselle asialle.

Onneksi minä olen tyytyväinen elämääni maihareillani :)

Siis kaikella hyvällä mutta sinä kuulut siihen ryhmään, joita on joko tarpeetonta tai toivotonta stailata ;) vitsi vitsi.

Siis lähinnä mietin aina niiden naisten kohdalla parannuksia, joilla on yritystä, mutta jotka valitsevat kasvojaan pukemattomat hiukset tai väärän kokoiset vaatteet.

Kun perustan bisnekseni, houkuttelen ekoiksi asiakkaikseni kiinteistö-Kaisan ja hänen työkäisensä Sarin. Sormet oikein syyhyävät, että pääsisin stailaamaan heidät. Kaisan vetyperoksidi 2010-luvulle, liian kireät vaatteet sopiviin ja sarille uskottavuutta ja ammattimaisempaa ulkonäköä. Se typerä kukka hiuksista helvettiin ja kaunis meikki, ajan mukaisemmat ja laadukkaammat vaatteet samalla rahalla.