Saisin niin helposti useimmat teistäkin kauniiksi
Olen itse kaunis ja tyylikäs nainen - sanon sen ihan faktana enkä mielipiteenä. Usein stailaan mielessäni ihmisiä, joita tapaan. En voi käsittää, miksi he pukeutuvat niinkuin pukeutuvat tai miksi ovat valinneet hiustyylinsä ihan pieleen.
On muutama helppo juttu, jolla saisi välittömästi itsensä kauniimman, hoikemman ja nuoremman näköiseksi. En ymmärrä, miksi he eivät tee niitä asioita.
Kommentit (29)
Sinulla on silmää tuollaiselle, kaikilla ei ole.
minusta, koska olen jo nyt niin huomiota herättävän kaunis ja seksikäs etten koskaan voi laittautua kunnolla ilman ahdistelevia lähentely-yrityksiä, josta olen kärsinyt läpi koko elämäni...kumpa voisin pukeutua musliminaisia suojaavaan kokohuntuun...
silminnähden ollut hirveästi yritystä, mutta pieleen on mennyt. Tekisi mieli sanoa ääneen: kuule, tuo ei toimi, tee näin. Mutta eihän tuollaisia puhuta. ap
Se, että ihmisen pukee vaatteeseen, joka ei tunnu hänestä itsestään mukavalta tai sopivalta, ei tee hänestä kauniin, vaan vaivaantuneen näköisen.
Mietin aina, että tolta kun vähän keventäisi hiuksia ja värjäisi elävämmän väriseksi tai jos toikin pukeutuisi pikkasen toisin tai tuo jättäisi piirtämättä kulmie tilalle noin tiukat viivat jne.
Asiakkaani kysyvät usein multa ulkonäköneuvoja, vaikka en sinänsä sitä työkseni tee. Olen miettinyt perustavani konsultointifirman, jossa annettais pukeutumis- ym ulkonäkövinkkejä. Sillä todennäköisesti jopa tienaisi. Suomalaiset naiset kun ovat kovia lukemaan naisten lehtiä ja kiinnostuneita kauneudesta, mutta eivät vaan uskalla näyttää kauniilta, huomiota herättävältä ja seksikkäältä.
Minusta suurin osa naisista on kauniita, jos he vain ovat normaalipainoisia ja pitävät siisteydestä huolen (hiukset puhtaat ja iho kunnossa). Ei siinä tarvita mitään erityistä stailausta.
Mietin aina, että tolta kun vähän keventäisi hiuksia ja värjäisi elävämmän väriseksi tai jos toikin pukeutuisi pikkasen toisin tai tuo jättäisi piirtämättä kulmie tilalle noin tiukat viivat jne.
Asiakkaani kysyvät usein multa ulkonäköneuvoja, vaikka en sinänsä sitä työkseni tee. Olen miettinyt perustavani konsultointifirman, jossa annettais pukeutumis- ym ulkonäkövinkkejä. Sillä todennäköisesti jopa tienaisi. Suomalaiset naiset kun ovat kovia lukemaan naisten lehtiä ja kiinnostuneita kauneudesta, mutta eivät vaan uskalla näyttää kauniilta, huomiota herättävältä ja seksikkäältä.
kun ikää tulee. Nuorten naisten kohdalla asialla ei ole niin paljon merkitystä. Usein se ongelma onkin, että stailausta on tehty itse aika rankastikin ja se on mennyt täysin metsään. ap
Minusta suurin osa naisista on kauniita, jos he vain ovat normaalipainoisia ja pitävät siisteydestä huolen (hiukset puhtaat ja iho kunnossa). Ei siinä tarvita mitään erityistä stailausta.
Alkoi hymyilyttää ajatus, että seisoessani kassajonossa joku stailaa mua mielessään :D No, millisiileni, maiharini ja miesten pillifarkkuni saattavat meikittömin kasvoin kannettuna antaakin aihetta kyseiselle asialle.
Onneksi minä olen tyytyväinen elämääni maihareillani :)
ja olet tyytyväinen itseesi. Moni ei sitä ole. Ei mun tarvitsisi stailata sua :) ap
Alkoi hymyilyttää ajatus, että seisoessani kassajonossa joku stailaa mua mielessään :D No, millisiileni, maiharini ja miesten pillifarkkuni saattavat meikittömin kasvoin kannettuna antaakin aihetta kyseiselle asialle.
Onneksi minä olen tyytyväinen elämääni maihareillani :)
Mä haluaisin, että joku tulis valitsemaan mulle kerrankin tyylikkään asukokonaisuuden asusteineen ja sanomaan, mitä mun pitää tehdä näille ns. "hiuksilleni".
Niin ja joku sais vielä kiskoa mut sängystä tarpeeksi aikaisin aamuisin, että myös ehtisin laittautua kunnolla.
kun tiedät mitä pitää tehdä :) ap
Mä haluaisin, että joku tulis valitsemaan mulle kerrankin tyylikkään asukokonaisuuden asusteineen ja sanomaan, mitä mun pitää tehdä näille ns. "hiuksilleni".
Niin ja joku sais vielä kiskoa mut sängystä tarpeeksi aikaisin aamuisin, että myös ehtisin laittautua kunnolla.
ja olo on ollut sen jälkeen lähinnä hämmentynyt. Peiliin katsoessa on pitänyt hillitä itsensä ettei olisi puhjennut hysteeriseen nauruun. Kaikki se, mitä mulle on tehty (hiukset, meikki, vaatteet) on olleet kaukana siitä, mitä itse pidän tyylikkäänä.
Hauskoja kokemuksia nuo on olleet, mutta se oma "tyyli" on ehkä kuitenkin jotenkin parempi. Olen elävä esimerkki siitä, että vaikka mun eteen se stailaaja näkisi kuinka paljon vaivaa tahansa, niin siitä ei ole mitään hyötyä, jos tyyli ei vaan tunnu omalta.
Juju onkin, että sulla ei mee aikaa yhtään enempää, kun tiedät mitä pitää tehdä :) apMä haluaisin, että joku tulis valitsemaan mulle kerrankin tyylikkään asukokonaisuuden asusteineen ja sanomaan, mitä mun pitää tehdä näille ns. "hiuksilleni".
Mut mä oon niin huono nousemaan aamuisin, etten ehdi kuin vetää ekat vastaan tulevat vaatteet niskaan ja kammata pikaisesti hiukset. Ehkä ihmiseltä näyttäminen vaatisi kuitenkin pikkuisen enemmän aikaa ja panostamista.
Mutta. Kun mä en edes halua olla style ja niin kaunis kuin mahdollista.
Haluan itse tykätä peilikuvastani. Olen luovuttanut paiineiden edessä: Jos pidän pitkistä, pörröisistä hiuksistani, en halua sileää, tyyliästä polkkaa, vaikka tiedän sen pukevan mua parhaiten. Tykkään kovasta rajauksesta silmissä, laitan ne, vaikka pehmeämpi olisi tän ikäiselle imartelevampi. Mun vaatteet on mustia ja tiukkoja, vaikka olen vanha ja vähän pyöreä.
Mutta niin, olisi varmaan hauska nähdä itsensä sellaisena, kuin tyylitajuinen ihminen haluaisi mun olevan. Tiedä häntä, ehkä ottaisin onkeeni ja muuttuisin ikäiseni tyyliseksi.
tulla "stailattavaksi" tai vaikka jopa muodonmuutokseen, niin mielelläni tulisin.
Terveisin kulahtanut neljän lapsen yksinhuoltaja joka ei yksinkertaisesti jaksa pitää huolta ulkonäöstään. Jos joku potkisi persuksiin ja ostattaisi siistin perusvaatevaraston ja valitsisi kampauksen ja opastaisi minulle sopivassa meikissä niin tottakai.
Monelle aikuisellekin naiselle sopii pitkä tukka, jos se on taidokkaasti leikattu. Uskon, että sinäkin tarvitsisit vain hieman uudistetun (ei lyhyemmän) hiusmallin ja yhden hyvän muotoilutuotteen - samalla tuntisit olosi kotoisaksi.
Mutta ne rajaukset silmissä... vaihda edes mustasta ruskeaan, jos et halua olla kokonaan ilman :) ap
Mutta. Kun mä en edes halua olla style ja niin kaunis kuin mahdollista.
Haluan itse tykätä peilikuvastani. Olen luovuttanut paiineiden edessä: Jos pidän pitkistä, pörröisistä hiuksistani, en halua sileää, tyyliästä polkkaa, vaikka tiedän sen pukevan mua parhaiten. Tykkään kovasta rajauksesta silmissä, laitan ne, vaikka pehmeämpi olisi tän ikäiselle imartelevampi. Mun vaatteet on mustia ja tiukkoja, vaikka olen vanha ja vähän pyöreä.
Mutta niin, olisi varmaan hauska nähdä itsensä sellaisena, kuin tyylitajuinen ihminen haluaisi mun olevan. Tiedä häntä, ehkä ottaisin onkeeni ja muuttuisin ikäiseni tyyliseksi.
Vaivaannun ihan hirveesti, jos ihmiset tuijottaa ja kiinnittää muhun huomiota, saatika sitten lähestyy mua mun ulkonäön vuoksi.
Mä en värjää hiuksiani enkä leikkaa niitä muotoon, en meikkaa ja pukeudun useimmiten farkkuihin ja trikoopaitaan. Mutta mä olen niin huomiota herätäävän pantavan näköinen, etten saa juuri koskaan olla missään rauhassa. Se on PERSEESTÄ! Mulle kun riittää, että mun mies haluaa panna mua. Muiden soisin olevan kiinnostunut musta lähinnä ihmisenä. Siksi mä siis downshiftaan ulkonäköni kanssa ja sä varmaan kelaat ratikassa, että voi kun toikin kävis kampaajalla ja viettäis edes vähän aikaa peilin edessä aamulla. Siinähän kelaat!
Näin virtuaalisesti neuvoisin, että ota aikaa itsellesi. Tutki muotilehtiä ja blogeja. Selvitä, mikä on vartalomallisi. Kysy kampaajalta neuvoja. Varaa aika ilmaiseen pukeutumisneuvontaan.ap
tulla "stailattavaksi" tai vaikka jopa muodonmuutokseen, niin mielelläni tulisin.
Terveisin kulahtanut neljän lapsen yksinhuoltaja joka ei yksinkertaisesti jaksa pitää huolta ulkonäöstään. Jos joku potkisi persuksiin ja ostattaisi siistin perusvaatevaraston ja valitsisi kampauksen ja opastaisi minulle sopivassa meikissä niin tottakai.
Siksi.