Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aivan rikki, miehellä toinen nainen.

Vierailija
24.11.2012 |

Täällä mä lasten kanssa oon kotona ja yritän olla niinkun mitään ei olis.

Tuntuu kun sydän olisi revitty irti.

Nyt tekis mieli vetää perseet. Joo tiedän ei se mitään auta. En muutenkaan koskaan juo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että yritä pitää järki kuitenkin päässä ja yritä olla romahtamatta lasten edessä. Puhu jonkun kanssa!

Vierailija
2/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin ne perseet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt opit kantapään kautta selviytymiskeinoja kriisitilanteessa. Taidot ovat tarpeen jokaiselle tässä elämässä.

Vierailija
4/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varma, vai epäiletkö vain? Valaise nyt meitä vähän taustoista...

Vierailija
5/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuntuu ihan helvetiltä. Koko elämästä pohja pois.Pitää vaan jaksaa en vaan tiedä jaksanko.

Vierailija
6/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

ps. ei se pillujumppakaan olisi pahasta ollut.löysä ei paljon kiinnosta.

Vierailija
7/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sitten tilannetta puimaan miehen kans

Vierailija
8/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelle ja tuo sika ei ollut asiasta milläskään.

Vierailija
9/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sinä selviät. Ole itsellesi armollinen äläkä vaadi liikaa pärjäämiseltäsi.

Lapsille teidän olisi parempi kertoa asiasta yhdessä. Vaikka sinun on varmasti vaikea mieheesi suhtautua kuten kunnon ihmiseen, lastesi tähden koeta kuitenkin pitää katkeruus ja viha pois siitä tilanteesta ja muutenkin.

Koeta päästä vaikka psykologolle, jonka kanssa voit käsitellä omaa tuskaasi ja vihaasi.

Vierailija
10/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärässä olit.

Asiassa siis jotain plussaa....

Vierailija
11/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärässä olit.

mies on typerä provoilija. älä välitä. on niin vastenmielinen kirjoitus, että sääli ihmisiä jotka joutuu ko. henkilön kanssa tekemisiin.

Vierailija
12/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärässä olit.

Vierailija
13/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, muutkin ovat selvinneet. Sinäkin selviät. Mistä et muka ilman miestäsi selviäisi?

Vierailija
14/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tunnustanut pettäneensä, mutta hänen rikoskumppaninsa tunnustivat :( Potkaisin miehen pellolle ja ensimmäiset päivät olivat vaikeimmat, kun piti soittaa jokaiseen eri paikkaan hoitaakseen asiat kuntoon.

Mutta kunhan ensimmäiset päivät on ohi, sä huomaat pian, että sä selviät :) Mulla auttoi tosi paljon, kun kuuntelin tsemppaavaa musiikkia ja siirsin sitä "surua" eteen päin, en käsitellyt sitä, koska ei ollut ketään kenelle olisi uskaltanut asioista puhua. Hoidin vain lasta ja omat asiat siinä sivussa kuntoon. Eka joulu lapsen kanssa oli kieltämättä vähän hankala, kun mitään ei tuntunut itse saavan aikaiseksi vaan turvauduin sitten vanhempiini, jotka ottivat minun ja lapsen heille jouluksi.

Tsemppiä ja pärjäämisiä! Ja iso hali :)

Vierailija
15/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärässä olit.

Anteeksi vaan mut eikös asia ole juuri päinvastoin? Miehesi valitsi naisen joka ei ole edes yleisen käsityksen mukaan kaunis ja timmi joten minkä se tekee sinusta????

Mä ajattelen sen niin et jos mun mies pettää toivottavasti tekee sen jonkun mua paremman kanssa.Se olisi helpompi kestää.

Vierailija
16/16 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärässä olit.

Anteeksi vaan mut eikös asia ole juuri päinvastoin? Miehesi valitsi naisen joka ei ole edes yleisen käsityksen mukaan kaunis ja timmi joten minkä se tekee sinusta????

Mä ajattelen sen niin et jos mun mies pettää toivottavasti tekee sen jonkun mua paremman kanssa.Se olisi helpompi kestää.

Mikä tekke toisesta paremman kuin toisesta???Ulkonäkö?Älykkyys?Raha?Ihonväri?Sosiaalinen asema?Ammatti?Omistus asunto??

Taidat olla hieman yksinkertainen nuori ja eläämää vielä kovin vähän nähnyt...katsos...kun ihmiset pitävät ERILAISISTA asioista...se, mikä on sinulle tavoiteltavaa, on toiselle turn off.Kasva aikuiseksi, se on tavoiteltavaa,,,ainiin. Mun mielestä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi