Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorekkaat kolmikymppiset naiset! Tarvitsen apuanne.

Vierailija
24.11.2012 |

Olen päättänyt ostaa 30-vuotiaalle työssäkäyvälle naiselle joululahjaksi lehtitilauksen. Mikä lehti sopisi hänelle eikä olisi mikään mummomainen.

Nainen on siis lapseton mutta pitää käsillä tekemisestä (tekee itse joululahjat, maalaa, askartelee ja hiukan nikkaroikin). Hän pitää matkustamisesta ja elokuvista, pukeutuu nuorekkaasti ja voimakkaisiin väreihin. Pitää sisustamisestakin mutta ei missään nimessä ole minimalisti tai mustavalkosisustaja. On naimisissa ja asuu omakotitalossa.

Mikä lehti siis hänelle? Selailin noita lehtiä mutta hyvänen aika, kun niistä ei tiedä nimen perusteella mitään. Auttakaapa, kiitos!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sitä tosi monta vuotta. Siinä on aina monipuolisesti luettavaa. MeNaiset on tavallaan sellainen yleishyvä "naisten"lehti, jossa on sopivasti ajankohtaista asiaa, henkilöhaastatteluja, ruokavinkkejä sun muuta. Kakkosena tulee Olivia, se on paras muotilehti.

t. nuorekas 30-vuotias

Vierailija
42/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just päätin tilauksen (otin halvan tarjouspätkän). Joskus aiemmin olen tilannut ja nyt olin järkyttynyt miten lehden taso on laskenut (tai sitten omat vaatimukset kasvaneet). Ihan perusjutuista alkaen on halvan ja heikkotasoisen oloinen lehti, en ole uraihminen tms mutta sisustus, ruoka ja ihmiset kiinnostavat. Jotenkin vaan Me Naiset ei onnistu sisällön tasolla. Ehkä on vaikeata saada laadukasta sisältöä viikottain ilmestyvään lehteen. Summa summarum, liian vähän laadukkaita juttuja että kannattaisi tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Oliviahan on näitä nuorten naisten todella pinnallisia lehtiä.

ja joku vielä rinnasti Olivian Cosmopolitaniin. En voisi edes puhua Cosmopolitanista samana päivänä kuin Oliviasta. Voisin vieläkin tilata Olivian, jos taloudellinen tilanne parempi. Mielestäni Olivia on kaupunkilaista, koulutettua, kolmikymppistä naista miellyttävä lehti. Siinä on asiajutut liian syvällisiä kiinnostaakseen nuorempia naisia. Olen itse säästänyt tilaamiani Olivioiden vuosikertoja juuri sen vuoksi, että ne asia-aiheiset jutut ovat olleet niin puhuttelevia.

Minusta se ei kuitenkaan ole se lehti, mitä ap etsii. Ehkä juuri nuo Kotivinkki ja Kodin kuvalehti on hyviä vaihtoehtoja. Minusta Kotivinkki on kyllä aika pullantuoksuinen, mitä olen sitä lukenut. On siinä ja siinä, onko se hyvä lapsettomalle.

Vierailija
44/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras. Olen lukenut sitä jo tosi kauan ja nyt olen 32-vuotias, nuorekas ja moderni nainen. Kodin kuvalehdessä on paljon juttuja erilaisista ihmisistä, ei vain julkkiksista, vaan muulla tavoin kiinnostavista.

Vierailija
45/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, että pitää jo kolmekymppisenä alkaa olla "nuorekas", kun minä koen itseni edelleen oikeasti nuoreksi, vaikka olenkin jo 30... Ja siitä huolimatta luen äidin luona käydessä aina Kotiliesi -lehden kannesta kanteen, minusta siinä on hyviä juttuja. :) Hyvä terveys tulee meille kotiin juurikin Duodecimin kylkiäisenä, ja hyvä lehti sekin, tyyli vaan täysin eri.

Vierailija
46/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras. Olen lukenut sitä jo tosi kauan ja nyt olen 32-vuotias, nuorekas ja moderni nainen. Kodin kuvalehdessä on paljon juttuja erilaisista ihmisistä, ei vain julkkiksista, vaan muulla tavoin kiinnostavista.

Aloin itsekin epäröidä tuota Kotivinkkiä siksi, että mainostaa jopa itse perheellisten lehtenä, ja tämä nainen siis ei ole perheellinen. Olen nyt arponut edestakaisin tämän Kodin kuvalehden ja Kotivinkin välillä. Ei ole helppoa.

Ap

Vierailija
47/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku vielä rinnasti Olivian Cosmopolitaniin. En voisi edes puhua Cosmopolitanista samana päivänä kuin Oliviasta. Voisin vieläkin tilata Olivian, jos taloudellinen tilanne parempi. Mielestäni Olivia on kaupunkilaista, koulutettua, kolmikymppistä naista miellyttävä lehti. Siinä on asiajutut liian syvällisiä kiinnostaakseen nuorempia naisia. Olen itse säästänyt tilaamiani Olivioiden vuosikertoja juuri sen vuoksi, että ne asia-aiheiset jutut ovat olleet niin puhuttelevia.

Minulle tuli Olivia useamman vuoden. Onhan siinä seassa todella mielenkiintoisia asia-aiheisia juttuja ja tavallista kiehtovampia haastattelujakin, mutta 80% lehdestä on kuitenkin pinnallista höttöä.

Ei siinä mitään, pinnallisella hötölläkin on paikkansa. Mutta jotenkin tuntuu ettei se lehti oikein tiedä kuka sen kohdeyleisö oikein on. Ulkoasu ja suurin osa sisällöstä on ihan täysillä nuoren naisen muotilehteä, ja sitten joukkoon on piilotettu sitä syvällisempää sisältöä. Yhdistelmä ei oikein toimi minun mielestäni.

Cosmoon en todellakaan vertaisi, mutta sanoisin että Olivia enemmänkin yrittää olla nuoremman polven Gloria, mutta kallistuu liikaa Elleen ja Trendiin onnistuakseen siinä täysin.

Vierailija
48/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaa. Omasta mielestäni ehkä Seura-lehti on mummomainen ja juntti, naistenlehdistä ehkä Eeva, Gloriakaan ei ole nuorten naisten lehti. Minusta kuitenkin hyvin tehdyt jutut voivat kiinnostaa ihan iästä riippumatta, kuten tuo Kodin Kuvalehti. Itselleni oli yllätys, miten kiinnostavia juttuja ET-lehdessä oli, kun luin sitä äitini luona. Siinä on myös erilaisia ihmiskohtalojuttuja ja ihan fiksusta näkökulmasta.

Minulla ei ole tarvetta kolmikymppisenä lukea "nuorekasta" lehteä, riittää, että lehti on kiinnostava. Huippumuoti tai ajankohtaiset ilmiöt voivat olla kiinnostavia iästä riippumatta. Nuorten naisten jutut miellän sellaisiksi "Mix mies ei soittanutkaan?", "deittailuvinkit", "mitä mies toivoo sängyssä", "kesän trendikkäin bikinimuoti" tms., en kokisi itseäni nuorekkaaksi lukemalla tällaisia juttuja.

48

Vierailija
49/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli Olivia useamman vuoden. Onhan siinä seassa todella mielenkiintoisia asia-aiheisia juttuja ja tavallista kiehtovampia haastattelujakin, mutta 80% lehdestä on kuitenkin pinnallista höttöä.

Ei siinä mitään, pinnallisella hötölläkin on paikkansa. Mutta jotenkin tuntuu ettei se lehti oikein tiedä kuka sen kohdeyleisö oikein on. Ulkoasu ja suurin osa sisällöstä on ihan täysillä nuoren naisen muotilehteä, ja sitten joukkoon on piilotettu sitä syvällisempää sisältöä. Yhdistelmä ei oikein toimi minun mielestäni.

Cosmoon en todellakaan vertaisi, mutta sanoisin että Olivia enemmänkin yrittää olla nuoremman polven Gloria, mutta kallistuu liikaa Elleen ja Trendiin onnistuakseen siinä täysin.

On tullut useamman vuoden, tulee siis edelleen! Minusta jotenkin tuntuu että sitä "syvällisempää sisältöä" on nykyään enemmän kuin ennen, joten siitä plussaa.

Vierailija
50/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika,

kun on nainen ja tykkää tietyistä sisustus- ja muotijutuista, niin miksi pitää lukea VAIN NIITÄ KÄSITTELEVIÄ AKKALEHTIÄ???

Sama nainen voi tykätä vaikka judosta niin eihän se nyt herranenaika lue judolehtiä pelkästään, tai jos se meikkaa päivittäin niin lue jotain meikkilehtiä. HUOH...

Eikö voi lukea ihan tavallista yleissivistävää tekstiä, Suomen kuvalehteä, Parnassoa, jotain tiedelehteä, New Yorkeria.

Voi vittu kun te olette niin kapeakatseisia..

Vierailija
51/51 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin taas mieltäni ja tilaankin tuon Kodin kuvalehden. Ihan sen takia, että tilaisin itse sen, jos olisin noista asioista kiinnostunut (käsityöt, ruoanlaitto, puutarhanhoito, sisustaminen).

Hiukan se pelottaa, että myös Kodin kuvalehti niin kuin toinen vaihtoehtoni Kotivinkki korosti perhettä ja mm. lastenkasvatusta, mutta ainakin Kodin kuvalehdessä vakuutettiin, että myös sinkuille löytyy asiaa.

Tällä mennään. Toivottavasti löytyy joka numerosta edes jotain hyödyllistä!

Ap