Muilla ongelmia Smartpostin perillemenossa?
Olen käyttänyt viime aikoina runsaasti smartpostia sen edullisuuden vuoksi. Nyt sattui ensimmäistä kertaa kohdalle tilanne, jossa vastaanottaja ilmoitti ettei 15.11. lähettämäni paketti ole mennyt perille. Olen harmi kyllä kadottanut kuitin, jossa lähetystunnus näkyy. Voinko jotenkin selvittää postista, mihin paketti on kadonnut?
Kommentit (4)
Ja viitsin vielä tulla tänne vauva-palstalle siitä asiasta nimettömänä kysymään neuvoa.
Soita sinne smart post help deskiin. Numero postin sivuilla. Sieltä saat vastaanottajan puh nrolla koodin jolla vastaanottaja voi hakea pakettinsa. Mulla toimi näin ilman kuittia. paketin saaja oli ollut katveessa kun posti oli laittanut tekstarin saapumisesta
vedit rahat vain liiviisi ja pisit tavaran itselläsi- ETKÖ EDES HÄPEÄ??!!