Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautus 3400 euroa. kiva jouluraha :)

Vierailija
24.11.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ainakaan näe mitään kovin tyhmää siinä.

noin 5000 e siten, että tuotto on noin 9 %. Jos olisin makuuttanut rahojani verottajan tilillä, tuotto olisi pienempi.

Eli koska en maksanut ylimääräisiä veroja, sain rahoilleni paremman tuoton.

Tietysti jos ei kykene säästämään normaalilla, on esimerkiksi niin heikko itsekuri tai kärsii ostosmaniasta tms, niin heille varmaan on ihan hyvä tapa saada säästettyä rahaa ap:n mainitsemalla tavalla.

Itse olen siitä onnellisessa asemassa, että meillä tulee yleensä edellisen kalenterivuoden bonukset loka-marraskuussa, joten aina saa joka tapauksessa "joulurahaa". :=)

Vierailija
22/26 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä lähes 5000 euroa palautuksia kotitalousvähennysten ansiosta - kerrankin näin päin, yleensä tulee mätkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen ilkeitä vastauksia..

Mikä yllätys :)

No jos ap kuvittelee, että saa ikään kuin ylimääräistä rahaa jouluksi, ja me muut ei saadakaan.

Omia rahojaanhan siinä takaisin saa. Miksi siitä pitää tänne kertoa? Aloittaako joku, että meidän jouluksi säästämä summa tulee kohta käyttöön?

No, ehkä :D

Suomalaisen suurin synti on iloita jostain. Edes näin pienestä, ja kuten täällä jo todettiin, tyhmästä ja mitättömästä asiasta ei saa ilahtua. Eikä ainakaan iloita siitä täällä. Aika pikkusieluista. Antaa ap:n olla onnellinen, mitä se on meiltä muilta pois?

No kyllä pienistä asioista saa iloita, tietysti. Mieluummin siis todella pienistä.

Vierailija
24/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on se hyvä, että olette jo miehet ja lapset saaneet, koska eihän tollasta ilkeämielistä itkuvinkua jaksa kukaan kuunella. Katkeria ämmiä sanon minä. Kuitenkin joku miehen rahoilla elelevä kermaprse. Hyi häpeä!

Vierailija
25/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2012 klo 11:01"]

[/quote]

Ja paremman koron saa verottajalta kuin mistään pankista. Meillä kotitalousvähennykset haetaan jälkikäteen, ja silloin pätkähtääkin aina isompi summa palautuksiin. 

Vierailija
26/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2012 klo 12:57"]

noin 5000 e siten, että tuotto on noin 9 %. Jos olisin makuuttanut rahojani verottajan tilillä, tuotto olisi pienempi.

Eli koska en maksanut ylimääräisiä veroja, sain rahoilleni paremman tuoton.

Tietysti jos ei kykene säästämään normaalilla, on esimerkiksi niin heikko itsekuri tai kärsii ostosmaniasta tms, niin heille varmaan on ihan hyvä tapa saada säästettyä rahaa ap:n mainitsemalla tavalla.
Itse olen siitä onnellisessa asemassa, että meillä tulee yleensä edellisen kalenterivuoden bonukset loka-marraskuussa, joten aina saa joka tapauksessa "joulurahaa". :=)

Minä laitan rahaa säästöön joka tilistä ja pidän myös veroprosentin sen verran korkeana, että saan veronpalautuksia. Minulla ei ole rahan suhteen huono itsekuri enkä kärsi ostosmaniasta. Kyse on siitä, että en oikein raski nostaa niitä säästöön laittamia rahoja, se tuntuu tuhlaamiselta, mutta veronpalautusrahojen suhteen tätä ongelmaa ei ole. Miksi tämä on sinulle ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi