Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä vauvoja, jotka saivat vain yhden aggdar-pisteen syntyessään?
Kommentit (2)
Kouluikä lähestyy kyseisellä lapsella, eikä vielä ole ollut havaittavissa mitään poikkeavaa, voihan jotain koulussa vielä ilmetä, mutta ainakin normiarki sujuu lapsella ilman ongelmia. Kiitos siitä kuuluu hätäsektiopäätökselle ja ammattitaitoiselle tehohoitotiimille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sai pisteet 1- 1- 3. Syntyi hätäsektiolla sykkeen romahdettua ilman selkeää syytä.
On nykyään täysi-ikäinen, kirjoitti erinomaisin paperein ylioppilaaksi, on sosiaalisesti lahjakas suloinen neito ja soittaa musiikki-instrumenttiaan ammattitasolla :)
Onneksi on elossa.