Huh, meinasin vetää aamupalat henkeen, kun luin äitini lähettämän tekstarin siskoni lapsen nimestä.
Ei voi muuta sanoa kuin voi laps parka! Siskoni siis sai pari päivää sitten vauvan ja minä en ole missään tekemisissä siskoni kanssa, emme ole olleet kuuteen-seitsemään vuoteen, joten sen takia tuo ilmoitus tuli äitini kautta.
Lapsi saa yhtä karmean nimen kuin joku Yrjö, Pirkko, Marjatta tai Jorma (nimi ei ole mikään noista, mutta yhtä karmea).
Kommentit (17)
tyyliä Carlajuanita Jeccica Henrica Möttönen
Meidän lapsilla on vanhat/vanhahtavat nimet.
yrjön, pirkon, marjatan ja jormankin, ja kaikki ovat niin mukavia ihmisiä, etten ole edes ajatellut nimiensä olevan jotenkin kamalia? mulla tulee vaan hyviä fiiliksiä noista nimistä kun niiden kantajat on niin kivoja tyyppejä. oikeasti nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeä. ja jonkun toisen mielestä lapselle tuleva nimi voi olla ihan jees. mitä sä sitä paitsi mietit jonkun semmosen ihmisen asioita johon et edes halua pitää yhteyttä? vaikka inhoisit sitä kuinka niin se VOI SILTI olla ihan hyvä äiti lapselleen ja syynä esim vanhanaikaiseen nimeen voi olla että isän suvussa on tätä nimeä tms. jos se nyt on vaikka seppo, niin ei se lapsi siihen kuole.
eiköhän kaikki tiedä mitä kyseiset nimet tarkoittavat....
Kohta ne on muotia taas. :)
20-30-lukujen vanhahtavat nimet on so last season. Nyt alkaa tuolla muotiin 40-50-lukulaiset nimet.
näkee että nämä yrjöt ja jormat on kastettu :)
jorma on yhtä paljon penis kun jos mä nyt päättäisin sanoa penistä Pekaksi ja se sanonta leviäis... Jorma ei millään tavalla oikeasti tarkoita penistä.
Yrjö on aivan sama juttu, oikea sana on OKSENNUS, jos et tiennyt.
silleen sen vielä ymmärtää, jos nimi kulkee suvussa. Mutta muuten ihmettelen miksi joku haluaa rankaista lastaa tuollaisella nimellä!
jorma on yhtä paljon penis kun jos mä nyt päättäisin sanoa penistä Pekaksi ja se sanonta leviäis... Jorma ei millään tavalla oikeasti tarkoita penistä.
Yrjö on aivan sama juttu, oikea sana on OKSENNUS, jos et tiennyt.
Onko sitten kiva kun lasta kiusataan koulussa?????
mä aina korjaan ton virheen. ku haluan omalta osaltani saada ihmiset oppimaan että kyllä ne lapset voi nimen saada ilman kastettakin :)
t. yhden kastamattoman nimen saaneen pikkusen äiti :)
et kun meidän lapset on aikuisia niin kukaan ei tajua jos joku puhuu esim pirjosta naisen oksennuksena...
et kun meidän lapset on aikuisia niin kukaan ei tajua jos joku puhuu esim pirjosta naisen oksennuksena...
Rakas, pirjottaako sua?
.minua ihmetyttää miten joku ei voi olla 7 vuoteen tekemisissä siskonsa kanssa kun se että joku antaisi lapselleen nimeksi Pirjo.
tyyliä Carlajuanita Jeccica Henrica Möttönen