Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö te muut 40-v haaveilette vauvasta?

Vierailija
24.11.2012 |

Vai onko vauvojen aika jo ohi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutama vuosi sitten nuorimmaiseni, ja nyt ei kyllä enää ole mitään tarvetta saada vauvoja. Hyvä niin, ehkä tämä vanheneminen on helpompi kestää :)

Toisaalta kyllä mun mielestä nelikymppinen voi vielä ihan hyvin haaveilla vauvasta ja saadakin sellaisen. Ikä ei vielä sitä estä.

Vierailija
2/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kannattaisi etsiä elämäänsä muutakin sisältöä kuin vauvat. Joskushan se on kuitenkin lopetettava. En tsiaankaan ymmärrä naisia,jotka tekevät vauvoja vauvojen jälkeen,että saadaan olla aina 3 vuotta pois työelämästä.

Ei niitä vauvoja voi eläkkeelle asti tehdä. Ja ne pitäisi myös jaksaa hoitaa aikuisiksi. Hylätyiksi itsensä kokevia murkkuja on ihan liikaa Suomessa,joista ei iäkkäät vanhemmat jaksa enää välittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ole tehnyt vauvoja jatkuvasti.ap

Vierailija
4/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sun elämäntilanne on? Onko ennestään lapsia ja minkäikäisiä? Aivan hyvin voi 40v mielestäni saada lapsen. Mut 45 v alkaa olla jo siinä rajoilla mun mielestä.

Vierailija
5/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v

Vierailija
6/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehdottomasti yritys päälle jos kuumeilu alkanut:)

Vierailija
7/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei lisää lapsia haluaisi,hän minua 4-v nuorempi.ap

Vierailija
8/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajat on ohi.

Nyt on muun elämän aika.

Ei kiinnosta enää ja en jaksaisi enää.

Mulle olin alun alkaen selvää, että lapset on tehtynä 30v ikään mennessä.

Ja noin oli.

Vierailija
9/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vauvakuumetta. Yksi lapsi riittää ja kunhan senkin saa kasvatettua kunnialliseksi kansalaiseksi, hyvä niin.

Vierailija
10/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lapsia aiemmasta suhteesta, mies on jonkun verran nuorempi ja hänellä ei ole omia lapsia. Jätin juuri ehkäisyn pois ja odottelemme ainakin yhden luonnollisen kierron ennen yrityksen aloittamista. (jos ei jo käynyt "vahinko", tuli otettua pieni tietoinen riski)

Pelottaa ja jännittää, mutta vauvakuume on valtava. Toisaalta haluaisin olla hänen kanssaaan vielä kaksin (siis niin kaksin kuin minun lasteni kanssa asuessa ollaan), mutta aikaa ei ole enää odotella. Ja kaikki ne riskit, mitä tähän liittyy. Onko vauva kunnossa jne. Nuorempana sitä oli jotenkin paljon luottavaisempi...

Vierailija
11/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyni sai esikoisensa 42-vuotiaana, toisen lapsen 44-vuotiaana. Paras ystäväni 39- ja 40-vee, toinen hyvä ystävä 40-vuotiaana.

Minusta tämä on ihan mainio ikä saada vielä lapsia. Onnea yritykseen! :)

Vierailija
12/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vauva/pikkulapsielämä. Lapset 12 ja 14v. Aikansa kutakin.

Vierailija
13/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmainen syntyi kesäkuussa, ikää mulla mittarissa 43 v.

NYT saa kyllä vauvat riittää! :D

Vierailija
14/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan seitsemättä lastani. Kuopukseksi jää, sillä mies menossa vasektomiaan :-(

Vierailija
15/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 16v. ja 11v.

Toki vauvat on ihania mutta siitähän kasvaa "kamala" teini ;)

Elämme tällä hetkellä "teinihelvetissä" ja toivon vain, että nämä kaksi lasta saisimme kasvatettua aikuisiksi ilman, että verisuoni katkeaa päästä!

Lapsenlapsista toki joskus haaveilen mutta ei sekään ole vielä ajankohtaista eikä niitä nyt välttämättä koskaan saa...

Vierailija
16/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nyt sterilsoitu. Kuopukseni sain 39-vuotiaana. Aikanaan toivon saavani lapsenlapsia kyllä. En ole mikään vauvaintoilija kuitenkaan koskaan ollut, omien lastenikin kanssa on ollut mukavampaa heidän hiukan kasvettuaan. 2-vuotias kuopus on jo aika ihanassa iässä. Olen saanut elämältä paljon, mm. monta lasta, joilla on hyvä isä, ja mielenkiintoisen työn. Eli ei vauvoista ja lapsista pitäminen tarkoita, ettei muuta päässä liikkuisi.

Vierailija
17/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten oli ihan älytön vauvakuume vielä. 3 lasta on jo. Jotenkin se kuumeilu sitten pikkuhiljaa tasaantui ja nyt mietin, että onpa oikeastaan hyvä, ettei enää yritetty. Jotenkin on niin väsähtänyt olo pitkien työviikkojen jälkeen.

Vierailija
18/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se äitiys on haaveissa, mutta olen myös realisti.

Vierailija
19/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja esikoista yritellään, jos vielä tässä iässä onnistuisi. Ei ollut elämäntilanne aikasemmin sellainen kummalaan, että lapsia olisi haluttanut tai voinut hankkia.

Vierailija
20/25 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakkasessa alkioita, jotka ovat 4v sitten pakastettuja. Ajattelin, jos ensi vuonna....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi