Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tasan 3-vuotias huusi tänään Lidlissä...

Vierailija
25.01.2013 |

että "minä rakastan sinua" :))) Mua vähän nauratti, kun se tuli niin yllättäen siinä kaiken shoppailun keskellä. Vastasin vaan, että "niin minäkin sinua". :)

Sitten tultiin kotiin ja menin kuselle, poika tuli halaamaan mua ja sanoi, että "oli ikävä äitiä". Voi että, halattiin ja pussaattiin siinä pitkään. Miten noin pienet osaakin puhua jo tunteistaan niinkin vakavasti? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla (paitsi tuon kuselle meno osuuden olis voinut jättää tiedottamatta :)

Vierailija
2/3 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla (paitsi tuon kuselle meno osuuden olis voinut jättää tiedottamatta :)

Kun se tuli halaamaan mua kun olin siinä pöntöllä :D

En tiedä miksi, mutta tuo poika on aina halunnu syliin kun olen ollut vessassa. Ehkä siinä on vaan aina ollut hyvä käyttää tilaisuutta hyväkseen. Usein aamulla käyn vielä alasti ekan kerran vessassa ja lapsikin kun nukkuu pelkissä pikkareissa tulee oikein kiehnäämään poskeaan ihoa vasten :)))

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaudentunnustukset ainakin meikäläisen kokemuksella. Kerran takapenkiltä kuului että äiti mä rakastan sua niin että mä melekeen kaarun! Ei kyllä ole viime aikoina kuulunut vastaavaa kun on kouluiässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän