Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapsesi oli ekan kerran yökylässä?

Vierailija
23.11.2012 |

Ja nykyään, kuinka usein?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4kk ikäisenä.

Nykyään reilu 1v ja 3v, ovat ehkä kaksi kertaa vuodessa yökylässä.

Vierailija
22/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin silloin hoitaja tuli kotiin joten ei varsinaisesti ollut kylässä :)

Nykyään joka toinen viikonloppu isänsä luona (ei vissiin lasketa, tosin isällä ei vakituista asuntoa) ja ehkä kerran puolessa vuodessa ukkilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummilla ja nyt käy siellä yökyläilemässä n.1x/kk ikää kohta 2v.

Vierailija
24/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teineistä on oikea kyläluuta, muut on yökylässä vain muutaman kerran vuodessa. 10-vuotias kuopus oli eka kerran yökylässä pari kuukautta sitten kaverinsa luona. Isovanhempien tai muitten sukulaisten tai tuttujen luo hän ei ole koskaan halunnut yöksi.

Vierailija
25/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverillaan 6-vuotiaana. Keskimmäinen oli mummolassa eka kerran 2-vuotiaana yötä ja kaverillaan 6-vuotiaana. Vauva, 11kk, ei ole koskaan ollut yökylässä.

Vierailija
26/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 1v10kk iässä on ollut n.5x yhteensä yökylässä mummolassa ja miehen siskolla.

Vierailija
27/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen isänsä luona 10kk ikäisestä joka toinen viikonloppu yhden yön.

Nyt kahden vuoden iässä on isällään yökylässä jokatoinen viikonloppu kaksi yötä. Näin on ollut reilu puoli vuotta jo.

Vierailija
28/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään noin kerran kuussa. Toinen oli vanhempi noin 6kk ja sekin nykyään noin kerran kuussa. Isovanhemmillaan aina olleet eivät koskaan kavereilla.

Vierailija
29/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkaan mummot ei halua hoitaa tai osallistua mitenkään, muita hoitopaikkoja ei ole. Ehkä sitten kun aikanaan tulee koululaisena kaveriyökylämahdollisuuksia.

Mummojen velvollisuus ei ole toki hoitaa, mutta oma äitini ei vaan halua, ja anoppi hoitaa ja ottaa yökylään vain tyttärensä lapsia. Näillä mennään, muuta ei ole.

Vierailija
30/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3v ja yökyläilee ehkä kerran kahteen kuukauteen joko anopilla tai mun vanhemmilla.

Vierailija
31/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti esim. partioleirit ja rippileirit sujuneen ihan OK, ei ole tarvinnut kesken kaiken kotiin hakea.

Vierailija
32/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut lapsilleni, että itse en ota yökylään ketään, joka ei osaa itse käydä vessassa. Työkavereissa ihan tarpeeksi niitä, joilla on ollut 1kk ikäinen vauva yökylässä eli pitänyt valvoa koko yö tai vaihtoehtoisesti viedä vauva yläkertaan nukkumaan ja nukkua itse alakerrassa, jotta ei kuule huutoa.

Kun on täyttänyt 45v, on lupa nukkua yönsä.

Vierailija
33/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä oikein ole ollut paikkaa minne laittaa, eikä tarvettakaan, kun isompikin on vasta nelivuotias.

Vierailija
34/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat 10 ja 7 vuotiaita. Lomat ovat mummolassa, kouluaikana todella harvoin yökylässä.

Vierailija
35/35 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi lapsi oli 9-vuotias ja nuorempi 5-vuotias ei ole ollut vielä kertaakaan.