Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, että olen keikkahommissa "paskaduunissa" ja

Vierailija
23.11.2012 |

pidän, suorastaan nautin työstäni. Työ on siis luokkaa kaupan kassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt teidät vastauksista :) Eikös täällä av:lla oo yleisesti lytätty kaikki "paskaduunilaiset" moneen kertaan :P

Vierailija
2/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt teidät vastauksista :) Eikös täällä av:lla oo yleisesti lytätty kaikki "paskaduunilaiset" moneen kertaan :P

"paskaduuniksi". Jos olisit sanonut, että olen ylpeä lähihoitaja tai kaupan kassa, niin turpaan olisi täällä tullut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ajattelematta mitään. Mutta äkkiähän siihen tympääntyi.

Vierailija
4/8 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin, että joskus tarvii "aivotonta" suorittavaa duunia:)

Vierailija
5/8 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se työ voi olla kivaa vaihtelua sille mitä teet muuten, siinä samassa työssä 37,5 tuntia vituttaisi mutta keikkailu taas voi olla ihan mukavaa ja sosiaalista.

Vierailija
6/8 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,5h/vk ja pääasiassa tykkään siitä. Pidän siitä että töissä ei tarvitse juuri ajatella ts. voi ajatella omia asioita ja työt menee rutiinilla vaikka laittais aivot narikkaan. Olen tosi helposti stressaantuvaa tyyppiä ja tällainen työ sopii mun päälle. Sivistän itseäni sitten vapaa-ajalla.

Vierailija
7/8 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä työssä, koska olisivat jotenkin liian tyhmiä johonkin "oikeaan". Työtä se on, ja on ilo asioida osaavan ihmisen kanssa.

Vierailija
8/8 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon ajatellut, että jos valmistuttuani totean olevani väärällä alalla, niin sitten ryhdyn vaikka siivoojaksi. Oon ollut siivoojana ja se on mukavaa puuhastelua, saa liikuntaa eikä tarvitse pahemmin ajatella. Vapaa-ajalla voisin sitten tehdä jotakin enemmän älyllisesti haastavaa.