Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden lopetus oireet.

Vierailija
23.11.2012 |

Hei!

Olisin halunnut tietää vähän muiden kokemuksia, siitä millaisia lopetus oireita olette saaneet e-pillereistä?

Olen itse syönyt 7 vuotta e-pillereitä, ja nyt pahojen sivuoireiden vuoksi päätin ne lopettaa.

Menkat tuli välittömästi lopettamisesta parin päivän jälkeen, mutta todella runsaina.

Nyt 3 viikkoa olen ollut ilman pillereitä, ja nyt iski päivittäin toistuva päänsärky joka alkaa aina kun istuu vähänkin pitemmän aikaa tietokoneella tai liian kirkkaassa tilassa. Voiko tämä olla yksi e-pillerien ns. vieroitus oire? :/ Tuntuu vähän ikävältä napsia tähän vaivaan kokoajan buranaa. Myöskin ruokahaluni on kokonaan kadonnut, mikä voi osaltaan myös päänsärkyä aiheuttaa.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:09"]Käytän kans femodenia ja pitkään harkinnut lopettamista..
[/quote]

Minä tuo joka sanoi nännien kipuilusta, minulla on myös tullut mitä kummempia oireita samaan aikaan kuin tuo nännien kipuilu mm vetistä valkovuotoa, alapään iho siitä reiältä ja ympäriltä on ihan vaalea, kuin kuolleen värinen eikä sellainen normaali pinkki, myös alapää siitä reiältä oli todella kipeä niin ettei seksi onnistunut, myös emättimen sisällä etenkin pohjalla on kohtia joista tuntuu kuin puukolla viillettäisi jos seksiä yrittää, pissaa ei meinaa tulla ja kun tulee niin pätkii ja tuntuu ettei rakko tyhjene, polttelua ja tykyttävää kipua navan kohdalla jne. En tiedä johtuuko kaikki pillereiden lopetuksesta, mutta olen käynyt virtsakokeissa joissa ei näkynyt mitään poikkeavaa..

Vierailija
2/13 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! OOn lopettanut reilu kuukausi sitten myös, sitä ennen söin Yasmine-pillereitä n. 9 vuoden ajan. Lopettamisen jälkeen ei ole tullut vielä ekoja menkkoja. Oon huomannut, että tukka rasvoittuu enemmän, sitä lähtee ehkä hiukan enemmän ja kasvoihin tullut vähän näppyä. Ja oon huomannut ton nännien arkuuden myös, mutta se meni multa jo ohi. Kauhulla odottelen, että alkaako tulla jotain pahoja hormonifinnejä tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Novaa, ja lopettanut kahdesti (että tulisin raskaaksi). Kummallakaan kerralla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia. Oma oloni on pillereiden kanssa huomattavasti parempi kuin luomuna, mutta mitään tuollaista kuvailemaasi päänsärkyä tai huonoa oloa en ole luomunakaan kokenut pillereiden lopettamisen jälkeen.

Sinuna menisin lääkäriin, kurjalta kuulostaa. :(

Vierailija
5/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho meni kamalaan kuntoon, naama on finninen kuin 15-vuotiaalla :(

Vierailija
6/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat menkat lopettamisen jälkeen normaalia, mutta päivittäinen päänsärky ja ruokahaluttomuus eivät ole tavallisia hormoniehkäisyn lopetusoireita.

Kävisin noin vakavien oireiden takia lääkärissä jos vielä jatkuu samanlaisena.

Vierailija
7/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut mitään oireita. (Lopetin, koska mulla oli jo päänsärkyjä. Ne eivät lakanneet pilleritauon myötä.) Ekat menkat oli muutaman päivän myöhässä ja toisia ei edes tullut.

Vierailija
8/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden aikana tuli masennusta ja itsetuhoisia ajatuksia. Kun lopetin, menin kai toiseen ääripäähän ja lievään hypomaniaan: aloin rakastua kaikkeen ja kaikkiin, kouhotin menemään...

Vierailija
9/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerien syönnin raskauden toivossa. Nyt jo iho alkanut kukkimaan ja hiukset rasvoittuu hurjaa vauhtia.. Muista oireita ei ole ollut, pillereiden syönnin aikiaiset kuvotukset, paha olo ja päänsärky ovat kyllä jääneet.. :)

Vierailija
10/13 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti parempi olo, rakastuin/ihastuin muuten samalla viikolla, hehehe, ja laihduin sen kevään aikana ilman ruokavalion muutosta silminnähden. Juuri semmoinen turpeus lähti pois ja elämä oli ihanaa. Seksiä ei pillereiden kanssa haluttanut, ilman totisesti! Ainoa miinus oli muutamat finnit, ne vaivasivat noin vuoden tosin lopussa helpotti huomattavasti. Kuukautiset säännöllistyivät jokseenkin parin vuoden päästä. Never back!

Vierailija
11/13 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2012 klo 20:46"]heti parempi olo, rakastuin/ihastuin muuten samalla viikolla, hehehe, ja laihduin sen kevään aikana ilman ruokavalion muutosta silminnähden. Juuri semmoinen turpeus lähti pois ja elämä oli ihanaa. Seksiä ei pillereiden kanssa haluttanut, ilman totisesti! Ainoa miinus oli muutamat finnit, ne vaivasivat noin vuoden tosin lopussa helpotti huomattavasti. Kuukautiset säännöllistyivät jokseenkin parin vuoden päästä. Never back!
[/quote]

Itse lopetin femoden pillerit n. 3vko sitten. Nyt viikon ollut nännit tosi kipeät.

Vierailija
12/13 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa: Seksihalut palasivat
Miinusta: Hormonifinnejä järkyttävän paljon leuan ja suun ympärillä. Karvaa kasvaa joka paikassa, viikset, parta, nännit, reidet..

Vierailija
13/13 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kans femodenia ja pitkään harkinnut lopettamista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän