Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa nähtyä: Lihava mamma huusi ja pakotti lapsen työntämään kärryjä!

Vierailija
23.11.2012 |

Ihan wt-meininkiä. Lapsella kuraiset saappaat ja haalari. Mammalla tahroja takissa ja palkeenkieli helmassa. Takki myös erittäin kulahtanut.

Ostoskärryissä pelkästään roskaa: pakastepitsa, rasvatonta maitoa, jauhelihaa, ulkomaalaisia kasviksia, oliiviöljyä, karkkia ja valmispullaa.

Tiedoksi, että se huutaja olin minä! Useampaan kertaan kielsin nuohoamasta likaisella haalarilla hyllyjä ja niiden vieruksia, kieltäytynyt ostamasta sitä ja tätä joululahjaksi, joulukoristeeksi ja jouluherkuiksi, kieltänyt roikkumasta ostoskärryssä jne.

Lapsella oli yksi niistä päivistä, joita 2-3 kertaa vuodessa eli pakko kokeilla, pitääkö äidin säännöt. (Tulevat yleensä pitkän työputken jälkeen, niin kuin tälläkin kertaa...)

Kärryjä pakotin työntämään, koska roikkui sivustassa ja minulla käsi paketissa, joten tuo roikkuminen sattuu ja rasittaa sitä kättä. Kun ei totellut, niin sitten sai työntää (sen yhden käytävän verran).

Seuraavassa kaupassa olimmekin rauhallisesti. Lapsella oli hauskaa, kun bongaili muita kiukuttelia lapsia (ja aikuisia). Sanoi, että hän ei taida olla ainoa, jonka äidillä on tuittuilupäivä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi