Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette opettaneet puolisoanne paremmaksi rakastelijaksi?

Vierailija
02.12.2005 |

Täällä kun seksistä puhutaan, aina joku heittää opettaneensa puolison paremmaksi sänkypuuhissa. Kertokaa siis miten teette sen, ilman että koko touhusta menee maku.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varmaan kouluttanut mieheni jo ennen tapaamistamme...

Vierailija
2/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietysti opettamalla temput mistä itse tykkää. kierrellen ettei mies huomaa että häntä opetetaan. hämärästi ehdottaen uusia juttuja, mistä ite tykkää ja sanoa lopuksi kuinka taivaallista oli, varmasti mies tekee sen uudelleen ;)

aiemmat temput on opettanut joku toinen nainen- kivaa. ei vain ole osannut kunnon temppuja opettaa, peruspanon vain. akka maannut kuin lahna, mikäs siinä on jyystäessä. (leivässäki on reikä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että suhteessa olemme oppineet toisemme paremmin. Kumpikin on siis opettanut toista paremmaksi juuri hänen kanssaan, tuottamaan mielihyvää juuri hänelle. Puhutaan siis siitä, mistä kumpikin tykkää, on kokeiltu kaikenlaista, kumpikin ehdotellut asioita, vähän neuvonutkin kai, sanonut mistä ei tykkää jne. Mies osaa siis miellyttää minua nykyään paljon paremmin kuin suhteen alussa, vuosia sitten, eli omalta kannaltani on " parempi" . Vaan mistäs sitä tietää, jos vaikka jonkun toisen naisen mielestä olisinkin muuttanut häntä huonompaan suuntaan...

Vierailija
4/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut mistä tykkään ja samoin mies.

kerromme myös jos emme jostain pidä.

seksi on parhaimmillaan huumorilla höystettyä toisen

hyvänä pitoa. vakava peruspunnertaminen muuttuu enenpitkää

paineiden puruksi, jossa kumpikin on mukana ilman iloa.

Vierailija
5/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä neuvotaan yksityiskohtaisesti, mistä naiset pitävät. Oma mieheni on innokas oppimaan ja yllättää aina jollain kivoilla jutuilla, jotka räjäyttävät tajunnan.... Kohta 10 vuotta yhdessä, kolme lasta eikä puhettakaan kyllästymisestä!

Vierailija
6/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kertonut, näyttänyt jne. mutta ei se edes yritä kunnolla. Vähän vaan sivusta lipaisee..

Vierailija
7/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimimalla tarpeeksi ajoissa: potkin sängystä pois, kun laukesi ennenaikaisesti. Silloin emme vielä olleet naimisissa eikä mitään. On sittemmin kestänyt ihan hyvin, aktin ja avioliiton :-)

Ekat viisi vuotta on aina käyty vähän palautekeskustelua, sitten kun on palauduttu. Eli usein aamulla jotain hyristy tai sitten ennen seuraavaa aktia muisteltu " hyvää" kertaa.

Kai oleellista on, että tuntee ja tietää itsensä. Itse olen kokenut ja puolisoni ei. Puolisolta olen oppinut, mitä se rakas siinä rakas_telemisessa tarkoittaa, on niin pakahduttavan hellä. Joltain toiselta olisin pitänyt ihan turhana hiplaamisena.

Ääntäkin voi pitää, sitä kovempaa, mitä paremmalle tuntuu. Kai siitä tajuaa, jossei ihan kuuro ole :-) Vaimeasti kuitenkin, muuten keskeytyy sillä, että lapset herää. Kesken jättäminenkin voi tietty pitää ihan kivassa vireessä pitkään.

Lukekaa yhdessä kamasutrat ja tantrat, tänne tulko kyselemään :-)