Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi oikeasti hyvä blogi?

Vierailija
23.11.2012 |

Tämä on haukkumisvapaakeskustelu. Kun ihmiset täällä tuntuvat omaavan niin vahvoja mielipiteitä, niin voisitteko ihan rehellisesti ja hyvien perustelujen kanssa kertoa, mikä on oikeasti hyvä blogi, jota luette.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole valehdellut yhtään mitään, mutta sinä taidat olla niin hurmoksissa tästä blogista että jos joku pikkusenkin sanoo väärän sanan, niin muurahasipesässäsi alkaa kuhista. 

mulle vieraiden lasten kuvat netissä on sellainen asia joka nostaa karvat pystyyn. mut tässähän piti nyt olla ne luvat kunnossa, eli ei ongelmaa? vai mitä? 

Vierailija
22/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:22"]

en ole valehdellut yhtään mitään, mutta sinä taidat olla niin hurmoksissa tästä blogista että jos joku pikkusenkin sanoo väärän sanan, niin muurahasipesässäsi alkaa kuhista. 

mulle vieraiden lasten kuvat netissä on sellainen asia joka nostaa karvat pystyyn. mut tässähän piti nyt olla ne luvat kunnossa, eli ei ongelmaa? vai mitä? 

[/quote]

Selitetään nyt vielä kerran, koska ymmärtäminen näkyy olevan sinulle vaikeaa: Jos kirjoitat että "oli viipale blogin muija sitten laittanut blogiinsa vieraiden lasten kuvia, ja varmasti lupaa kysymättä." ja asia ei ole ollenkaan niin, niin silloin sinä valehtelet.

Kerrotko usein muissakin yhteydessä perättömiä väitteitä ja sitten vingut että "En ole valehdellut yhtään mitään" ? Silläkö lailla pönkität kuvitelmaasi, että olet jotain muuta kuin valehtelija?

437

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:22"]

[/quote]

Selitetään nyt vielä kerran, koska ymmärtäminen näkyy olevan sinulle vaikeaa: Jos kirjoitat että "oli viipale blogin muija sitten laittanut blogiinsa vieraiden lasten kuvia, ja varmasti lupaa kysymättä." ja asia ei ole ollenkaan niin, niin silloin sinä valehtelet.

Kerrotko usein muissakin yhteydessä perättömiä väitteitä ja sitten vingut että "En ole valehdellut yhtään mitään" ? Silläkö lailla pönkität kuvitelmaasi, että olet jotain muuta kuin valehtelija?

437

Vierailija
24/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 14:37"]

Olet oikeassa, että viesti on asiaton. Korvauksia ei kyllä tähän mennessä ole vastaavista vielä Suomessa maksettu. Ei ole niin törkeä. Eikä nettipoliisi kuittaile korvauksia, ne määrää oikeuslaitos. Rikesakkoja ei kunnianloukkausjutuista ole mahdollista kirjoittaa.

[/quote]

Hiljeni kuitenkin se herjaaja . Taisi säikähtää ajatusta, että joutuisi vastuuseen sanoistaan. Raukkamaista toimintaa!

[/quote]

Ai se, että hiljeni on raukkamaista. Mene takaisin kuusen juurelle mököttämään, tämä piti olla haukkumavapaa ketju...niin älä viitsi provota.

Vierailija
25/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 14:48"]

reps :D vai että herjaaja. ei kannata kirjoitella julkista blogia jos ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Blogistit on aika lailla vapaata riistaa, etkä sinä ole mikään poikkeus. en tunne sua livenä, joten mulla ei ole mitään hiton leviteltävää. huhhu mikä persoona. kunhan vilkaisin blogia kun se tänne linkitettiin. 

[/quote]

Minä en kirjoita minkäänlaista blogia, mutta silti minua kuvotti lukea, kuinka innoissasi valehtelit toisesta törkeyksiä. Toivottavasti noihin tulevaisuudessa puututaan tarkemmin. Ja kyllä : Sinä olet herjaaja ja valehtelija vaikka se sinua naurattaakin. Ja kun suljet netin ja menet liveen , niin olet yhä sitä, koska olet sellaisen käyttäytymismallin valinnut. Et voi ajatella, että "olen mukava ja lainkulliainen livessä ja vain netissä teen mitä tahdon". Juuri se tahtosi määrittelee, mikä sinä olet eli herjattuasi ja valehdeltuasi , olet herjaaja ja valehtelija ja lakia rikottuasi olet rikollinen.

[/quote]

Hyvin sä feikkaat, mutta olisi uskottavampaa, jos et toistelisi liikaa feikkaamasi kirjoittajan maneereja samassa viestissä ;)

Vierailija
26/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:32"]

Ai se, että hiljeni on raukkamaista. Mene takaisin kuusen juurelle mököttämään, tämä piti olla haukkumavapaa ketju...niin älä viitsi provota.

[/quote]

Se, että valehtelee on raukkamaista. Ja vielä raukkamaisempaa on valheesta kiinni jäätyään vinkua, että "Enkä valehdellut. Ei se että väittää jotain epätotta ole mikään valhe, eihän, eihän?" 

Vierailija
27/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:35"]

Hyvin sä feikkaat, mutta olisi uskottavampaa, jos et toistelisi liikaa feikkaamasi kirjoittajan maneereja samassa viestissä ;)

[/quote]

Minä en feikkaa. Feikkaatko sinä? Miksi teet niin?

Vierailija
28/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä blogi: http://kuplatus.blogspot.fi/

Vierailija
29/31 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 15:35"]

[/quote]

Minä en feikkaa. Feikkaatko sinä? Miksi teet niin?

[/quote]

:D :D

Vierailija
30/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajalla on aina mielenkiintoisia bloggauksia ja rohkeita, totuudenmukaisia näkökulmia asioihin, joista muutoin vaietaan.

Vierailija
31/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni joululahjan etukäteen täältä:

http://nordnet.fi/sijoituskirja

Toivottavasti perheellämme on onnellinen tulevaisuus parin vuoden kuluttua.