Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaako äitisi a) kainolokarvat b) säärikarvat ja vielä c) äitisi ikä

Vierailija
22.11.2012 |

Mun äiti 61v ei ole ikinä ajanut mitään karvojaan ja on kieltämättä aikamoinen ilmestys kun mustat pitkät säärikarvat näkyy pitkinä soiroina ihonväristen sukkahousujen alta. Kesällä hihattomissa kainaloissa asuu aikamoinen musta turri.

Eikö äiti vois jo antaa periksi ja muuttua maailman mukana? Äidin vastareaktio on aina se, että jos hän ajaa kerran, karvat kasvavat kahta kauheammin takaisin.

Se juju on vaan siinä että ne EI VOI siitä enää paheta äiti kulta :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on 57v.

Äidilläni on lähes olematon karvankasvu, ne vähäiset karvat olen joskus hänen nähnyt leikkaavan jopa saksilla, joskus ajaa.

Vierailija
22/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee myös kaikki iho karvansa, tai osan vahaa ja epiloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa kainalokarvat ihan säännöllisesti, säärikarvoja sen ei edes tarvii ajella kuten muna ja tyttäreni...

Vierailija
24/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kyllä

b) kyllä

c) ikä 44

Vierailija
25/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää äidillä 66 vuotta.

Vierailija
26/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 62

Vierailija
27/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on 87 ja karvat tippuu itsekseen.

Vierailija
28/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ajele mitään. Karvat on kyllä muutenkin aika hennot ja vaaleat nykyään. Muistan kyllä hänen nuoruudessaan ajalleen kainalokarvojaan.

Vierailija
29/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollutkaan

Tosi epäreilua. Täältä kyllä löytyy.

Vierailija
30/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini (47v), isoäitini (71v) toisen isoäidin säärikarvat ei enään kasva, mutta kainalokarvat ajaa (76v). isoisoäidilläni (97v) ei enää kyseiset karvat kasva. Hän on dementoitunut, mutta on vannottanut meitä suvun nuorempia naisia huolehtimaan että hänen muutama leukaan kasvava "partakarva" nypitään. Samoin hänen toiveestaan kulmakarvat huolitellaan :)

Vierailija
31/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaanko halvaantuneelta naiselta esim. kainalokarvoja vuodeosastolla?

Vierailija
32/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ajaa sääri- ja kainalokarvat, käy kasvohoidossa ja nyppii kulmakarvat, kestovärjää ripset ja kulmakarvat. Värjää hiuksensa ja leikkauttaa ne säännöllisesti viimeisen mukaan. Hoitaa jalat viikoittain ja käy mani- sekä pedikyyrissä säännöllisesti, voisi talvellakin käyttää pistokkaita. Hoitaa tietääkseni myös bikinirajan kuntoon, en tosin usko hänen käyvän brassivahauksessa ;)

Itse olen paljon holtittomampi kuin äitini, jonka mielestä naisen nyt vaan kuuluu näyttää hyvältä jotta mies pysyy talossa - isäni on kuollut vuosia sitten eikä äidillä tietääkseni ole uutta (oliskin!). Lisäksi en usko isäni mitenkään vaatineen tällaista. Äiti nuyt vaan on tuollainen...

Vierailija
33/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on 48v. ja ajaa kainalokarvansa.

Jalkakarvoja äitille kasvaa n. 4 per jalka :D Olen kateellinen :D Ne äiti nyppii vaan pois! :D

Vierailija
34/34 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 61, ja huolehtii koko ajan ettei karvoja ole. Niin hyvin epiloi ettei karvat kuulemma sääriin enää juurikaan kasva :)

Ja äiti myös tietää, ettei karvankasvu lisäänny ajelemalla, epiloimallahan se jopa vähenee. Ja tietää, että hiukset vain oikeastaan näyttävät paksummilta leikkauksen jälkeen, eivät oikesti ole.

Eikä tuohon epilointi-vähenemiseen tarvita pitkää aikaa, ite joskus nyppinyt pinseteillä säärikarvoja joistain kohdista (toki vuosikymmenen ajan), ja minulla sama ilmiö näkyy jo...